Poncianu l'Africanu

De Wikipedia
Poncianu l'Africanu
obispu

Vida
Estudios
Llingües falaes Llatín medieval[1]
Oficiu sacerdote
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Cambiar los datos en Wikidata

Ponciano l'Africanu, o Pontianus Africae o Africanus en llatín orixinal, obispu africanu de mediaos del sieglu VI d. C. que nun hai que confundir con un papa bien anterior, Ponciano.

Desconozse esautamente cuál foi la so diócesis; namái se sabe qu'escribió sobre la llamada Discutiniu de los Trés Capítulos, una fase de la más xeneral Discutiniu de Calcedonia. La so intervención consistió nun De tribus capitulis ad Iustinianum imperatorem, obra accesible al traviés de la Patroloxía Llatina de Migne, vol. LXVII, pp. 995-998. Trátase d'una carta al emperador Justiniano que puede datase ente 544 y 555 y respondía a una solicitú de firma d'un decretu de condena. Nél pídese a Justiniano que retire esi anatema de Teodoro de Mopsuestia y otros monotelitas arreyaos nel asuntu de los Trés Capítulos y condergaos de forma póstuma, porque la so condena pertenez namái a Dios tres el so fallecimientu. Tamién sostién que la resultancia del Conceyu de Calcedonia de 451 contra'l Eutiquianismu nun tien de ser socavado.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. ID Corpus Corporum de autor: Pontianus_Africanus. Afirmao en: Corpus Corporum. Data de consulta: 1r avientu 2020.
  • William Smith and Hery Wace, A Dictionary of Christian Biography, Literature, Sects and Doctrines (1887), vol.IV-1, artículu p. 438.