Pokémon: Mewtwo Returns

De Wikipedia
Pokémon: Mewtwo Returns
ミュウツー!我ハココニ在リ
(Myūtsū! Ware wa koko nin ari)
XéneruKodomo/Shōnen
Otros
Producíu porChoji Yoshikawa (Xapón)
Jim Malone (EE.XX.)
EstudiuOriental Light and Magic
Música porShinji Miyazaki
Duración77 min. (Versión xaponesa)
63 min. (Versión d'EE.XX.)


película
[editar datos en Wikidata]

Pokémon: Mewtwo Returns (La torna de Mewtwo) n'Estaos Xuníos, conocida en Xapón como (Myūtsū! Ware wa koko nin ari ミュウツー!我ハココニ在リ?, llit. "¡Mewtwo! Toi equí") ye un episodiu especial de televisión del anime Pokémon. foi estrenáu ente los episodios 180 y 181, el 30 d'avientu del 2000. N'Estaos Xuníos foi llanzáu en VHS y DVD el 4 d'avientu de 2001.

Na versión doblada d'Estaos Xuníos, los DVD inclúin un curtiu de 10 minutos llamáu The Origin of Mewtwo (L'orixe de Mewtwo), un prologo de la película principal Mewtwo Strikes Back, que dura 75 minutos. Sicasí, na versión estauxunidense de la película, 4Kids omitió'l curtiu The Origin of Mewtwo por cuenta que'l so argumentu yera bien escuru.

Argumentu[editar | editar la fonte]

Giovanni, el líder del Equipu Rocket atopó a Mewtwo nuna zona remota de la rexón Johto. Per otru llau, Ash y los sos amigos lleguen al cañón Pureza pero por cuenta de que nun llograron consiguir l'autobús a tiempu, ellos deciden quedase na casa de Lluna Carson. Cullen Calix, un investigador de medicina acompañáu d'una chica llamada Domino que supuestamente trabaya pal Centru Pokémon, lleguen a casa de Lluna pa pasar la nueche, sicasí por una intervención del Equipu Rocket, Pikachu ye raptáu polo que Ash y los demás van detrás d'ellos. Depués d'alcontrar a Mewtwo y avisar al escuadrón de combate del Equipu Rocket, Domino revela a toos que ye un axente del Equipu Rocket conocida como 009.

Mewtwo al dase cuenta del peligru que s'averaba, decide enfrentase a Giovanni y l'Equipu Rocket. La situación de la batalla convertir nun enfrentamientu ente la voluntá de Mewtwo y Giovanni. Mewtwo queda debilitáu pero Ash lleva al clon al manantial del cañón Pureza pa recuperar les sos fuercies. Depués de ganar al Equipu Rocket, al igual que na primer película, Mewtwo borra les alcordances de toos sacante Ash y los sos amigos y que de la mesma decide dise a otru llugar a vivir col grupu de pokémon clonaos.

Personaxes[editar | editar la fonte]

Personaxes esclusivos[editar | editar la fonte]

Mewtwo[editar | editar la fonte]

Seiyū: Masachika Ichimura.

Mewtwo (ミュウツー Myūtsū?), ye la resultancia d'un esperimentu de la clonación del pokémon Mew. Al saber sobre'l so orixe, decide crear un malévolo plan pa desfacer de los humanos. Depués de los eventos de la película Mewtwo Strikes Back, Mewtwo llega al cañón Pureza de la rexón Johto, llugar onde'l y los pokémon clonaos puedan vivir en paz alloñaos de los humanos. Sicasí, Giovanni llogra atopar el so paradoriu col fin de volvelo a prindar.

Domino[editar | editar la fonte]

Seiyū: Kotono Mitsuishi.

Domino (ドミノ? conocida tamién como 009 y Tulipán negru) una moza que se faía pasar por una trabayadora del centru pokémon pero qu'en realidá ye un axente del Equipu Rocket y ayudó a Giovanni a alcontrar a Mewtwo.

Cullen Calix[editar | editar la fonte]

Seiyū: Rikiya Koyama.

Cullen Calix, conocíu en Xapón como (ペニシリーナ Penicillina?) un investigador de ciencies que llega al cañón Pureza pa realizar investigaciones sobre'l manantial de dichu llugar.

Lluna Carson[editar | editar la fonte]

Seiyū: Aya Hisakawa.

Lluna Carson (ルナ・カーソン?) una investigadora pokémon que vive nel cañón Pureza. A la fin, ella y Cullen deciden quedase nel cañón Pureza pa siguir coles sos investigaciones yá que dambos tienen gustos de mancomún.

Música[editar | editar la fonte]

Estos son los cantares usaos como tema d'apertura y clausura del especial que namái apaecen na versión orixinal,

Tema d'apertura (opening)

Tema de zarru (ending)

  • "To My Best Friend" (ぼくのベストフレンドへ Boku no Besuto Furendo y?) por Iawasaki Hiromi

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]