PlayStation 2 Slim

De Wikipedia
Ficha de softwarePlayStation 2 Slim
Desendolcador(es) Sony Interactive Entertainment
Tipu modelu
Parte de PlayStation 2
Cambiar los datos en Wikidata

La PlayStation 2 Slim ye una videoconsola que foi llanzada en setiembre de 2004, más conocida como PlayStation 2 Carcasa Delgada "Slim", el rediseñáu foi fechu por Sony Computer Entertainment.

Historia[editar | editar la fonte]

En Setiembre de 2004 llanzóse la revisión más importante, la V-12 o SCPH-70000. Disponible en payares de 2004, ye más pequeña que l'antigua versión y tien el puertu Ethernet integráu na consola. Amás les dimensiones y el pesu amenorgóse a 229 mm d'altor, 150 mm d'anchu, y 25 mm de fondu (ye dicir un 32% menos) sofitando verticalmente, tamién puede sofitase de manera horizontal, y nesi casu les dimensiones camuden de posición.

Por cuenta del so perfil más delgáu, nun contién la badea d'espansión de 3.5 pulgaes, y polo tanto nun soporta'l discu duru internu, de cuenta que nun puede faese usu de les ventayes del discu duru oficial nin xugar a un xuegu tan específicu d'esti periféricu como ye'l Fantasy XI, nin poder usar el paquete oficial de PlayStation 2 Linux. Tamién hubo conflictos na numberación d'esti modelu, yá que hai dos subversiones del SCPH-70000. Una d'elles inclúi los antiguos EE y GS y la otra contién el nuevu chip unificáu EE+GS. Dos propuestes pa nomalos al modelu antiguu (EE y GS separaos) V11.5 y al vieyu modelu V12 y al nuevu V13. Anguaño, la mayoría de la xente namái llama V12 a dambos modelos o V12 pal antiguu y el V13 pal nuevu.

Comparanza de la PlayStation 2 orixinal gruesa (Fat) y la versión delgada (Slim), con una cámara Eye Toy coneutada al puertu USB.

El modelu V12 foi llanzáu primero en color negru. Una versión platiada ta disponible nel Reinu Xuníu, Australia, Xapón y yá en toa Europa. Tamién hai un modelu V14 (SCPH-70000 y SCPH-75002) que contién el chip EE+GS y circuitos distintos comparaos coles revisiones anteriores, dellos chips contienen la fecha de Copyright de 2005 comparaos con 2000 o 2001 pa los modelos antiguos. Tamién tien una lente distinta y dellos problemes de PlayStation n'inclusive de PlayStation 2. Les revisiones posteriores ameyoraron la compatibilidá colos xuegos de PlayStation.

A finales de 2005 atopóse que delles fontes d'alimentación de los modelos delgaos negros yeren defectuoses y podíen recalentarse. Les unidaes fueron llamaes por Sony, cola compañía suministrando un modelu de reemplazu. La 70040 yera la que más sufría esti problema yá que al ser nueva Sony nun se decatara de tal error. El día 9 de xunetu de 2005 Sony sacó la 70050 colos problemes solucionaos

Otra meyora de la consola slim del PlayStation 2 (SCPH-90000) foi llanzada en Xapón el 22 de payares de 2007, y en EE.UU y Europa a fines del 2008, con un rediseño internu qu'incorporó la fonte d'alimentación como parte de la consola, y un ventilador más silenciosu que llogró baxar la temperatura interna, a diferencia de les versiones anteriores, amenorgando'l pesu total a 720 g . La serie de consoles SCPH-90000 y la 90001 fabricaes dempués de Marzu del 2008 incorporen una revisión del BIOS, que corrixe los problemes de los modelos anteriores. L'últimu modelu del PlayStation 2 Slim foi'l SCPH-90010.

el 19 d'ochobre de 2009, la PlayStation 2 llogra atropar 137 millones de consoles vendíes n'Estaos Xuníos, cantidá acumulada a partir del so llanzamientu nel añu 2000.

La PlayStation 2 ye la única consola de Sesta Xeneración qu'entá sigue vixente'l so periodu de vida y soporte oficial. Entá publicar munchos títulos que nun vieron lluz en competidores de la so xeneración como Gamecube o Xbox. Esto debe a una estratexa: ye la consola más vendida de la historia, lo que la fai un fiel competidor de la Wii de Séptima Xeneración, siendo esta postrera la videoconsola de Séptima Xeneración más barata del mercáu. Puédese yá afirmar que PlayStation 2 convertir na consola más popular de tolos tiempos.[ensin referencies]

En Avientu de 2010, coincidiendo col periodu Navidiegu, Sony llanzó al mercáu una televisión LCD qu'incorpora na so base una versión afecha de la PlayStation 2.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]