Plantía alderique:Categoría automática de fútbol

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Esta plantía foi creada según l'alderique nel Chigre que pego darréu:

Hola. Hai unos díes que fice un cambéu na plantía {{Persona/deportes/puntosgoles}} pa que meta automáticamente los artículos en categoríes según el deporte que prautique la persona y los equipos nos que xugó. D'esti mou, un xugador de fútbol como Diego Cervero va tar asignáu a les categoríes futbolistes del Real Uviéu, futbolistes del Real Uviéu Vetusta, futbolistes del Marbella Club de Fútbol, futbolistes del Club Deportivo Lealtad y futbolistes de la Unión Deportiva Logroñés. Pa un xugador de baloncestu ye lo mesmo pero col prefixu "Xugadores de baloncestu de NOMEEQUIPU". Nun ye la primer vegada que s'usen categoríes automátiques: la plantía {{persona}} xebra automáticamente en homes y muyeres, {{llibru}} categoriza según l'añu de publicación (llibros de 1990, llibros de 1992, etc.) y tamién según l'idioma de la obra (llibros n'italianu, llibros en francés, etc.). Nesti casu, enantes de continuar cola categorización de deportistes considero qu'hai que votalo teniendo en cuenta que:

Pros:

  • Categorización automática, aforra tiempu, nun hai que dir artículu por artículu añadiéndolu a les categoríes.
  • Fácil navegación polos xugadores que tuvieron nel mesmu equipu.
  • Les nomes de les categoríes automátiques son fáciles de modificar y tener estandarizaes.
  • Nun tenemos muncha xente collaborando y hai que facer más con menos.

Contres:

  • Xenera munches categoríes, y hai que las crear a mano (agora mesmo unes 200).
  • Hai dalgunos futbolistes que xugaron en munchos equipos y se xeneraríen munches categoríes (por casu: Rivaldo).
  • Va contra la idea de categoríes simples.
  • Dalgunes categoríes podríen nun ser relevantes.

Por favor, ¿opiniones? ¿alternatives?

YoaR (alderique) 10:10 12 och 2020 (UTC)

Ye interesante, pero igual sedría desandar el camín a la simplificación de categoríes. Como dices, ente les que nun sedríen mui relevantes y les d'aquellos xugadores con muncha trayectoria crearíense munches. A ver qué opinen los demás. --Vsuarezp (alderique) 10:20 12 och 2020 (UTC)

Yo ya lo falé en priváu con YoaR y personalmente nun me gusta.Sí me gusta la categorización automática en determinaes coses, por exemplo les que cita. Pero hai otres que nun son práctiques, como esta de los deportistes pol equipu pol que pasaron. Rivaldo, con 27 categoríes, nun ye'l peor exemplu, hailos peores. Y eso va en contra del consensu de dexar sólo les categoríes más relevantes y facelo too simple. ¿Y por qué facelo sólo con futbolistes? ¿Metemos los equipos de los entrenadores?

Por otra parte, ta'l trabayu que xenera: Nun son 200, son más bien unes 2500 agora mesmu: ver categoríes qu'entamen por "Futbolista". Unu de los motivos del procesu de simplificación de categoríes ye pa simplificar el trabayu: Somos pocos y hai que priorizar. Estes categoríes, pa facelo bien, tendríen que xenerar nueves categoríes d'equipos, que tendríemos que meter en categoríes d'equipos de sus países, lligues, etc. ¿Merez la pena?
Sobre el tema de la relevancia, yo pienso que, en xeneral, lo meyor ye dexar que la xente trabaye no que considere relevante. Gran parte de los que trabayamos somos d'Asturies, así que les categoríes d'equipos asturianos son interesantes pa la mayoría. Eso nun quita que a mi me guste el River Plate d'Arxentina y que mañana diga pues voi facer la categoría de xugadores de River. Lo que creo que nun nos aporta na ye la cetegoría de Categoría:Futbolistes del Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski (con tolos mis respetos a los siguidores d'esti noble equipu), por dicir unu.

--Omarete (mensaxes) 18:29 14 och 2020 (UTC)

@Omarete, Vsuarezp: ¿Qué vos paez restrinxir les categoríes automátiques a equipos de fútbol y a que se cumpla una de les siguientes condiciones?:
  • L'equipu de fútbol ye d'Asturies.
  • L'equipu ye seleición rexonal/estatal.
  • La categoría yá esiste pero la la persona nun ta metida nesa categoría.
YoaR (alderique) 08:53 22 och 2020 (UTC)
Paezme una bona solución. Pa les seleiciones habría que correxir una cosa: Les categoríes que tenemos agora son, por exemplu, "Futbolistes de la seleición masculina de Francia", pero al facelo automáticamente xenera "Futbolistes de la seleición masculina de fútbol de Francia", ya que'l nome del equipu en wikidata ye "Seleición masculina de fútbol de Francia", así que tendría que filtrase esi "de fútbol" redundante. Saludos. --Omarete (mensaxes) 12:16 23 och 2020 (UTC)
- Pliegome a los vuesos razonamientos, veo que los teneis claru, adelantre con ello..

Amasuela (alderique) 13:18 23 och 2020 (UTC)

Fícelo too pero ensin mirar si l'equipu ye d'Asturies o non. Ver {{categoría automática de fútbol}}.