Plácido Álvarez-Buylla González-Allegre

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Plácido Álvarez-Buylla González-Allegre
Vida
Nacimientu Uviéu23  de febreru de 1864
Nacionalidá Bandera d'España España
Fallecimientu

Uviéu20  de mayu de 1956

(92 años)
Estudios
Llingües castellán
Oficiu
Oficiu militar
Graduación xeneral
Cambiar los datos en Wikidata

Plácido Álvarez-Buylla González-Allegre (Uviéu, 23 de febreru de 1864 - Uviéu, 20 de mayu de 1956). Militar español.

Biografía[editar | editar la fonte]

Cursó estudios na Academia d'Artillería de Segovia onde se graduó col númberu unu de la so promoción. Amás llogró en dicha Academia'l títulu de Inxenieru Industrial.

Presidió en 1923 el Gobiernu Militar y Civil d'Huesca. El so últimu destín como militar desempeñar como direutor de la Fábrica d'Armes d'Uviéu onde potenció la Escuela d'Artes y Oficios de la empresa y entamó estudios sobre fabricación de vehículos de tresporte. Xubilar col cargu de xeneral en 1926.

Paralelamente a la so vida militar exerz una creciente actividá empresarial siendo direutor xerente de diverses sociedaes como la Sociedá Industrial Asturiana y la Azucrera de Pravia. En 1922 intervien na creación del Tranvía Central d'Asturies de la que va ser xerente en dos etapes distintes.

Pero ye na so faceta cultural y social onde Plácido Álvarez-Buylla González-Allegre ye más conocíu. En 1913 foi cofundador del Real Automóvil Club d'Asturies del que foi primer vicepresidente gerencial, pero destaca sobremanera'l ser cofundador de la Sociedá Filarmónica d'Uviéu en 1907 del que foi secretariu-xerente y a la temprana muerte del primer presidente de la Sociedá, Rafael Zamora y Pérez de Urría en 1908, presidente de la mesma, cargu qu'ocuparía mientres 48 años hasta'l so fallecimientu en 1956, faciendo de la Sociedá mientres el so mandatu un referente cultural de la ciudá d'Uviéu.

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Casaprima Collera (1995). Una vida pa la música. Hestoria de la Sociedá Filarmónica d'Uviéu, 1907-1994. Casaprima, Editor. ISBN 84-605-2458-2.


Plácido Álvarez-Buylla González-Alegre