Península de Kanín

Coordenaes: 67°N 45°E / 67°N 45°E / 67; 45
De Wikipedia
Península de Kanín
Situación
PaísBandera de Rusia Rusia
Óblasts Óblast d'Arcánxel
Distritos autónomos Distritu Autónomu de Nenetsia
Tipu península
Asitiáu en Mar de Barents
Coordenaes 67°N 45°E / 67°N 45°E / 67; 45
Península de Kanín alcuéntrase en Rusia
Península de Kanín
Península de Kanín
Península de Kanín (Rusia)
Datos
Superficie 10 500 km²
Cambiar los datos en Wikidata

La península de Kanín (rusu: полуостров Кáнин) ye una gran península del distritu autónomu de Nenetsia, dependiente del óblast de Arjángelsk, Rusia.

Ta asitiada al noroeste de la Rusia Europea, aproximao ente los 67-69°N y 43-47°E.

Ta arrodiada al sur pola Badea de Mezén, al oeste pel Mar Blancu, al este la badea de Chesha y al norte estiende'l Mar de Barents.

La so estensión ye d'unos 10.500 km² y el so llargor de norte a sur, d'unos 300 km. La so vexetación consiste básicamente en mofos y líquenes típicos de la tundra ártica.

En frente de la península topa la islla Kolgúyev, una islla despoblada a 75 quilómetros de Kanin. La islla tuvo poblada polos nénets hasta qu'éstos fueron echaos alredor de 1900.

Los Nenets vivíen nes zones polares del nordés d'Europa y el noroeste de Siberia, dende la península de Kanin nel Mar Blancu ya islla Kolgúyev nel Mar de Barents hasta la desaguada del Ríu Yeniséi (aproximao 1 millón de km²). Alministrativamente pertenecen a la Rexón Autónoma de Nenets (capital: Naryan-Mar), Rexón Autónoma Yamal-Nenets (capital: Salekhard) y Taimyr o Rexón Autónoma Dolgan-Nenets (capital: Dudinka).

Ecología y Mediu ambiente[editar | editar la fonte]

Na Península, un pandu de tundra con branos frescos y fuertes vientos alcuéntrense un total de 29 caparines de unes 14 especies distintes, ente les que s'atopen:

A pesar de la fauna aprobetada de Rhopalocera, delles especies de caparines prevalecen claramente a esgaya y habiten una amplia gama de biotopos, lo que concuerda col conceutu de los mecanismos compensatorios de la naturaleza.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

  • [1] The Editors of Encyclopaedia Britannica.
  • [2] Fauna y ecología de les caparines (Lepidoptera, Rhopalocera) de la Península de Kanin y la Islla Kolguev.