Pedro Bobadilla

De Wikipedia
Pedro Bobadilla
Vicepresidente de Paraguái

Vida
Nacimientu Villeta (es) Traducir25 d'abril de 1858
Nacionalidá Bandera de Paraguái Paraguái
Muerte 1942 (83/84 años)
Oficiu políticu
Creencies
Partíu políticu Partido Liberal Radical Auténtico (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Pedro Bobadilla Escobar (25 d'abril de 1858Villeta (es) Traducir – 1942) foi vicepresidente de Paraguái ente 1912 y 1916.

Optóse adelantrar dichu periodu y empecipialo el 15 d'agostu de 1912. El candidatu predilectu pa exercelo foi Eduardo Schaerer, a quien secundó na vicepresidencia'l doctor Pedro Bobadilla.

Biografía[editar | editar la fonte]

La so niñez trescurrió ente los horrores de la gran guerra, a la que sobrevivió. Siguió estudios relixosos, los que suspendió pa dedicase a la docencia, fundando un centru educativu, denomináu Institutu Paraguayu y que depués, foi incorporáu al Colexu Nacional de la Capital.

Como políticu, participó de la fundación del Partíu Lliberal, nucleación que llegó a presidir. Actuó na judicatura, en diverses funciones y foi presidente del Cimeru Tribunal de Xusticia. Como caderalgu, llegó a exercer el rectoráu de la Universidá Nacional d'Asunción.

Foi ministru de Xusticia, Cultu ya Instrucción Pública y el 15 d'agostu de 1912 secundó na Vicepresidencia de la República a Eduardo Schaerer. Finó a avanzada edá a finales de la década de 1920.

Referencies[editar | editar la fonte]

  • Diariu ABC Color, Asunción - Paraguái, Seición ABC Dixital.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Juan Bautista Gaona
Vicepresidente de la República del Paraguái

1912-1916
Socesor:
José Pedro Montero