Pedral de Tereñes

De Wikipedia
Pedral de Tereñes
Carauterístiques xenerales
Llonxitú 750 metros.
Anchor mediu 75 metros con mucha variación.
Grau ocupación baxa
Grau urbanización aisllada
Carauterístiques específiques
Tipu de playa Urbana
Composición xigues/roques
Tipu sable escures de granu grueso [1]
Condiciones bañu Folaxe Moderáu / ventosu
Accesibilidá
Tipu d'accesu

Fácil

(a Pie)
Señalización d'accesu Non
[editar datos en Wikidata]

La Sablera de Tereñes, ye una pedregal asitiáu nel llugar de Tereñes, na parroquia de San Esteban, nel conceyu de Ribeseya, Asturies. allúgase nes sableres de la Costa Verde Asturiana y ta considerada paisaxe protexíu, dende'l puntu de vista mediuambiental. Poro intégrase, según información del Ministeriu d'Agricultura, Alimentación y Mediu Ambiente, nel Paisaxe Protexíu de la Costa Oriental d'Asturies.[2]

Descripción[editar | editar la fonte]

El pedral de Terreñes, neto que pasa coles sableres d'Arbidel, Portiellu y en menor midida Arra, ye realmente un pedreru; presenta forma triangular asitiáu nuna zona virxe con un altu grau de peligrosidá, en parte por presentar roques con verdín, nun tando recomendada pal bañu, a nun ser que se tea ún de bañase en pedrales. Tien valir como zona de pesca submarina y recreativa.

El pedral alcuéntrase escondíu ente les roques que definen tola ensenada d'El Peñón del Fornu, al llau del puexu d'El Cuetu. Encuádrase dientro de la conocida como “Costa Xurásica” y cerca d'ella, nos conocíos como "Cantiles de Tereñes" pueden vese buelgues de dinosaurios, dalgunes de les que son unes de los meyores buelgues tridáctiles.

Esta sablera nun ufierta nengún tipu de serviciu.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. del Río, Alejandro (2013). Guía total de las playas de Asturias. 244 rincones para disfrutar de la costa asturiana. Nobel, páx. 225. ISBN 978-84-8459-669-1.
  2. «Guía de playas.». Web del Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente. Consultáu'l 15 de xineru de 2015.