Patrick Fugit

De Wikipedia
Patrick Fugit
Vida
Nacimientu Salt Lake City27 d'ochobre de 1982 (41 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios East High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[1]
Oficiu
Oficiu actor, actor de televisión, skateractor de cine
IMDb nm0297578
Cambiar los datos en Wikidata

Patrick Raymond Fugit (27 d'ochobre de 1982Salt Lake City) ye un actor d'Estaos Xuníos, meyor conocíu pola so actuación nel papel principal de la película de Cameron Crowe, Almost Famous.

Carrera[editar | editar la fonte]

Fixo'l so debú como actor nuna producción de la escuela que se ambientaba nel séptimu grau (representó al zapateru en Los Dolce Princeses Baillarines), Fugit siguíu una carrera como actor y tuvo papeles como convidáu n'episodios de Tierra Prometida y Tocáu por un Ánxel (dambes de la CBS) en 1998. Esi mesmu añu sirvió como una comida pa los inseutos que pasen fame na película de Fox pa la televisión, Lexón de Fueu: Les formigues asesines . Trabayó nel Más allá de la pradería: La verdadera historia de Laura Ingalls Wilder (de la CBS), nel 2000.

Fugit fíxose muncho más conocíu cuando foi escoyíu pal papel protagonista de la película de Cameron Crow Almost Famous, representando a un mozu fan roqueru, convertíu en periodista. Más tarde, afirmó que la so conocencia de la música rock de la década de 1970 foi nulu («En realidá pensé que Led Zeppelin yera una persona»). El rendimientu de Fugit foi llargamente emponderáu. Primero que la película Almost Famous fora llanzada, fixo una audición pal papel protagonista de la película de Richard Kelly, Donnie Darko. El papel foi eventualmente dau a Jake Gyllenhaal.

Dempués representó a un geek, aspirante a artista, del cómic en White Oleander y un adictu a les drogues inocente, na comedia de indie escuru Spun. La so siguiente película, Saved!, presenta una mirada satírica a la derecha relixosa na escuela secundaria. En 2005 foi co-protagonista en Los aficionaos, una comedia independiente sobre una sele ciudá que s'axunta pa realizar una película pornográfica, y en 2007 co-protagonizó xunto a Shannyn Sossamon en Wristcutters: A Love Story.

Fugit interpretó'l papel d'un chicu culiebra, Evra Von, na película Cirque du Freak: Asistente de Vampiru, llanzada'l 23 d'ochobre del 2009. En payares del 2010, amestar a l'adaptación de Cameron Crowe de Benjamin Mexe, Mercamos un zoolóxicu.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Fugit nació en Salt Lake City, ye fíu de Jan, una profesora de baille, y Fugit Bruce, un inxenieru llétricu.[2] Tien una hermana más nueva, Jocelyn, y un hermanu menor, Colin. Fugit foi diagnosticáu con TDAH na escuela secundaria, lo que lu llevó a tener problemes con maestros y figures d'autoridá.[3] Foi un vidueñu skater desque tenía 15 años.[3] Na película Saved!, suponíase que'l personaxe de Patrick orixinalmente diba ser un surfista. Pero cuando Fugit foi puestu, el personaxe foi camudáu a un skater pola esperiencia que tenía nesi deporte.[3] Tuvo na banda Mushmans xunto col actor David Fetzer, esti postreru finó en 2012.[4] Tamién ta estudiando la guitarra flamenca, que tocó xunto al grupu Cavedoll, nel cantar «MAYDAY».[5]

Filmografía[editar | editar la fonte]

bgcolor="#CCCCCC" align="center"
Film
Añu Película Rol Otres Notes
2000 Almost Famous William Miller
2002 Spun Frisbee
White Oleander Paul Trout
2004 Saved! Patrick
Dead Birds Sam
2005 The Amateurs Emmett Títulu alternativu: The Moguls
2006 Wristcutters: A Love Story Zia
Bickford Shmeckler's Cool Ideas Bickford Shmeckler
2007 The Good Life Andrew
2009 Horsemen Cory
Cirque du Freak: The Vampire's Assistant
2011 Cinema Verite Alan Raymond
We Bought a Zoo Robin Jones
2012 Thanks for Sharing Danny La película foi presentada nel Festival internacional de cine en Toronto (2012), y presentóse al públicu hasta 2013
2013 A Night With Little Richard The Douche
Reckless David Harrison Película de televisión tresmitida pola canal ABC
The Trill is On Michael Zanetis Película en producción
2014 The List Alex Película en post-producción
Gone Girl Jim Gilpin A estrenase n'ochobre de 2014
Televisión
Añu Títulu Rol Notes
1997, 1998 Touched by an Angel Boy #1
Joey
1998 Legion of Fire: Killer Ants! Scott Blount Película de televisión
1999 Stray Dog Duncan Película de televisión
2001 MADtv William Miller Episodiu: 6.19
2003 ER Sean Simmons 3 episodios
2006 House Jack Walters Episodiu: Whac-A-Mole

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]