Patricia Flores Elizondo

De Wikipedia
Patricia Flores Elizondo
Vida
Nacimientu 6 de febreru de 1968 (56 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu política
Creencies
Partíu políticu Movimiento Ciudadano (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Patricia Flores Elizondo (6 de febreru de 1968). Ye una política mexicana, miembru del Partíu Aición Nacional, foi dende'l 6 d'agostu de 2008 hasta'l 14 de xunetu de 2010, Xefa de la Oficina de la Presidencia de la República nel gobiernu de Felipe Calderón Hinojosa, asoceder Gerardo Ruiz Mateos anterior Secretariu d'Economía.

Patricia Flores Elizondo ye Llicenciada en Ciencies de la Comunicación ya Informática egresada de la Universidá de Monterrey, empecipió la so actividá profesional amestada a la política na Cámara de Diputaos en 1994, al ser nomada Secretaría Téunica de la Comisión de Concordia y Pacificación (órganu parllamentariu encargáu de les negociaciones ente'l EZLN y el Gobiernu Federal), ocupando'l cargu hasta 1997 en que foi de la mesma nomada Coordinadora Téunica de la Comisión de Réxime Internu y Concertación Política, hasta 1999. Secretaria Xeneral de la Cámara de Diputaos (2001-2004), la primer muyer n'ocupar dichu cargu.

En 2006 como presidente electu, Felipe Calderón nomar Delegada del Fideicomiso pa la Transición y dende el 1 d'avientu del mesmu añu fungió como Coordinadora Xeneral d'Alministración de la Presidencia de la República. Tuvo en tal responsabilidá hasta'l 6 d'agostu de 2008 cuando foi nomada como Xefa de la Oficina de la Presidencia de la República,  la primer muyer nesti espaciu; permaneció hasta'l 14 de xunetu de 2010.

Candidata al Senáu de la República pol Estáu de Durango en fórmula col Dr. José Ramón Enríquez pola coalición política denominada Per Méxicu al frente, integrada pol Partíu Aición Nacional, el Partíu de la Revolución Democrática (PRD) y Movimientu Ciudadanu (MC).

Vida personal[editar | editar la fonte]

Nació na capital del Estáu de Durango. Fía del arquiteutu Raúl Flores Valenzuela y la señora Emilia Elizondo Torres, ye la tercera de cinco fíos. Pel llau maternu, ye nieta de don Jesús H. Elizondo fundador del Partíu Aición Nacional en Durango. Tien pocu más de 20 años casada con Jesús Cabrera, con quien tien dos fíos. Ye sobrina de Rodolfo Elizondo Torres, quien se desempeñaba como Secretariu de Turismu.[1]

Vida Partidista[editar | editar la fonte]

Ye militante del PAN dende 1986. Desempeñóse como conseyera Nacional del so partíu nos siguientes periodos:

·        2008-2011

·        2011-2014

·        2014-2017

Tamién se desempeñáu como Conseyera Estatal del PAN dende'l 2011 a la fecha.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]