Patricia Bernal

De Wikipedia
Patricia Bernal
Vida
Nacimientu Cosalámayu de 1961 (62 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz, actriz de televisiónactriz de cine
IMDb nm0076094
Cambiar los datos en Wikidata

Patricia Bernal (mayu de 1961Cosalá) ye una actriz y productora mexicana. Foi más reconocida poles sos participaciones en El pecado de Oyuki y Amores... querer con alevosía, por mentar dalgunes.

Carrera[editar | editar la fonte]

Na década 80 trabayó na empresa Televisa y darréu foise a TV Azteca. Una de les sos telenoveles en televisa foi El pecado de Oyuki, onde compartió creitos con Ana Martín, Boy Olmi, Salvador Sánchez y Martha Roth, yera una de les actrices con traces xaponeses qu'asimilaba a una ensin necesidá de faer retoques, según ella.

Actuó nes películes: Amenaza colorada, Damián, Faer un guión, Crimen a fondo, Constelaciones y Viaje por una larga noche.

Na década de los 90 participa en: Yo no creo en los hombres, Ángeles sin paraíso y Gente bien. Estos trés telenoveles de Televisa.

Otres de les sos participaciones más conocíes son: A corazón abierto onde encarnó a Mariana. Como Susana Herreros en Amores... querer con alevosía. Y Como Martha en La otra mitad del sol.

En TV Azteca participa en Amor cautivo, onde compartió creitos con Marimar Vega, Arap Bethke, Fernando Ciangherotti y Andrea Noli, reconociéndose como primer actriz.

Apocayá participó en Secretos de familia, faciendo una participación antagónica; y anguaño ye protagonista de la telenovela Así en el barrio como en el cielo xunto con José Alonso, Marcela Guirado, Luciano Zacharski, Juan Manuel Bernal, Verónica Merchant, Bárbara del Regil y Fran Meric.

Vida privada[editar | editar la fonte]

El so primer maríu foi José Ángel García, rellación de la cual naz l'actor Gael García Bernal. El so segundu matrimoniu foi con Sergio Yazbek, con quien tuvo 2 fíos.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Telenoveles[editar | editar la fonte]

Películes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]