Pata Villanueva

De Wikipedia
Pata Villanueva
Vida
Nacimientu Buenos Aires5 d'ochobre de 1951 (72 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Oficiu actrizmodelu
IMDb nm0897933
Cambiar los datos en Wikidata

María del Carmen Villanueva (5 d'ochobre de 1951Buenos Aires) más conocida como Pata Villanueva[1] ye una ex-modelu, vedette, empresaria, escritora, animadora y actriz arxentina, sex symbol de la década del '70 y '80.

Carrera[editar | editar la fonte]

Fía d'una doctora en filosofía y lletres y de un dentista, y una de los ocho hermanos. Pata Villanueva empecipió la so vocación nes tables como modelu de pasarela de reconocíos diseñadores de moda. Ente la camada de modelos a la que perteneció Villanueva sobresalen Teté Coustarot, Patricia Miccio, Tini de Bourcout, Anamá Ferreyra y Adriana Aguirre. Trabayó tanto en cine como en teatru y televisión, onde tuvo presencia tanto poles sos actuaciones como poles sos polémiques declaraciones y noticies de les que foi parte. En 1984 fixo trabayos en Francia ya Italia.[2]

Empecipiar na televisión faciendo publicidaes de los pitos 43/70, siendo antagonista entós daquella de la modelu publicista Claudia Sánchez qu'amosaba los pitos L&M. Gracies a esta publicidá foi afayada pol periodista Chiche Gelblung que la llevó a realizar otres series de comerciales. Foi tapa de la revista Xente col so verdaderu nome: María del Carmen Raquet.

Tapa de la revista Playboy se autodefinió como una de les primeres botineras arxentines xunto con Mariana Nannis.

En cine debuta en 1976 con La nueche del furtu xunto a Ricardo Espalter, Ethel Coloráu y Javier Portales. En 1978 filmó otres dos películes Cola mio muyer nun puedo con Guillermo Bredeston y Leonor Benedetto, y La mio muyer nun ye la mio señora con Alberto Olmedo.[3]

En 1993 desempeñóse como empresaria de les rellaciones públiques a la revista Teleclic (voceru oficial de Telefé).

Publicó un llibru autobiográficu tituláu Nun Peno de nada onde cunta la so vida privada, la nueche, les adicciones y los romances ocultos.

Vida privada[editar | editar la fonte]

Tuvo un fugaz romance col boxeador santafecino Carlos Monzón en 1977 y con Philippe Junot, ex home de Carolina de Mónaco.

Col tiempu conoció al productor Héctor Cavallero con quien tuvo una fía de nome Agostina. Depués tuvo col roqueru arxentín David Lebón.[4] Sicasí, foi col futbolista Alberto Coneyu Tarantini con quien tuvo una fuerte y polémica rellación dixebrándose definitivamente en 1991, con él tuvo a Bernardita y Robertino.

El so cuartu home foi l'empresariu Martín Dernt fináu productu d'un cáncer d'entrellenzu en 2011 a quien conoció en 1994.[5]

Cine[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

Teatru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]