Parvathy Baul

De Wikipedia
Parvathy Baul
Vida
Nacimientu Bengala Occidental1976[1] (47/48 años)
Nacionalidá Bandera de India India
Estudios
Estudios Universidad Visva-Bharati (es) Traducir
Suniti Academy (en) Traducir
Oficiu cantante
Instrumentu musical voz
IMDb nm6232350
parvathybaul.srijan.asia
Cambiar los datos en Wikidata
Parvathy Baul.

Parvathy Baul (nacida en 1976) ye una cantante de música folk Baul y narradora india, amás ye una de les artistes más reconocíes de la música Baul de la India. Formóse baxu tutelar de los gurúes como Baul gurus, Sanatan Das Baul, Shashanko Goshai Baul en Bengala. Amás tuvo llevando a cabu les sos xires de conciertos, tantu na India como n'otros países dende 1995.

Ta casada con Ravi Gopalan Nair y basa la so residencia en Thiruvananthapuram en Kerala, dende 1997, onde tamién trabaya como profesora de música nel "Ektara Baul Sangeetha Kalari" una escuela cimera de la música Baul.

Biografía[editar | editar la fonte]

Baul nació sol so nome verdaderu de Mousumi parial, nel senu d'una familia tradicional bengalí brahmán de Bengala Occidental. La so familia yera orixinaria de Bengala Oriental y depués emigró a Bengala Occidental, dempués de la partición de la India. El so padre, un inxenieru que trabayó colos Ferrocarriles de la India, taba interesáu pola música clásica de la India. De cutiu llevó a la so fía distintes conciertos. La so madre, una ama de casa, yera devota del santu místicu de Ramakrishna. Por cuenta de la publicación del so padre en diversos llugares de la rexón, ella creció en Assam, Cooch Behar. Amás dio un exame que-y dexó pasar de la escuela secundaria a una escuela cimera llamáu Sunity Academy, en Cooch Behar.

Carrera[editar | editar la fonte]

Anque ella empezó per actuar en 1995, en 1997 llegó a Thiruvananthapuram en Kerala, p'aprender alrodiu de les tradiciones espirituales y les actuaciones en teatros locales. Ella conoció a Ravi Gopalan Nair, que yera un titiriteru profesional de Kerala. Aprendió la téunica de los títeres, utilizáu'l teatru pa les actuaciones de Ravi y nel 2000 viaxó con él, pa presentase nel Bread and Puppet Theater en Vermont, Estaos Xuníos. Depués estudiu col creador de Peter Schumann, conocíu poles sos actuaciones de títeres, nuna de les obres d'arte en direuto que yera afecha tamién nos teatros. Antes d'esto, ella trabayó tamién con otra compañía de teatru mientres cinco meses, les sos actuaciones llevar a cabu na Expo 2000 en Hannover, Alemaña. En Thiruvananthapuram, ella axuntóse con Abdul Salam, un fakir Kalandar musulmana, que se convirtió nel so gurú. Con él atopó la so vocación musical y que-y enseñó sobre'l significáu de lo espiritual na música tradicional.

Obres[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. URL de la referencia: https://www.dictionnaire-creatrices.com/fiche-parvathy-baul. Apaez como: PARVATHY BAUL.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]