Parque nacional de los Tabayones Victoria

De Wikipedia
Mosi-oa-Tunya / Catarata Victoria
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
Catarates Victoria
Llugar  Zimbabue
Criterios Natural: vii, viii
Referencia 509
Inscripción 1989 (XIII Sesión)
Área África
Cambiar los datos en Wikidata

El Parque Nacional de los Tabayones Victoria nel noroeste de Zimbabue protexi orellar sur y esti del ríu Zambeze nel área de les famoses Catarata Victoria. Cubre 23,4 km² estendiéndose dende'l Parque Nacional del Zambeze unos 6 km percima de los tabayones y unos 12 km per debaxo de los tabayones.

En xunto col Parque Nacional de Mosi-oa-Tunya, en Zambia, fueron inscritos pola Unesco nel añu 1989 na llista de los llugares Patrimoniu de la Humanidá.

Una carauterística notable del parque ye la selva que crez cerca de la espluma del tabayones, qu'inclúi felechos, palmeres, lianas d'enredaderes, y dellos árboles como'l caoba que nun se ve n'otru llugar de la rexón.

Los visitantes tienen la posibilidá de ver elefantes, búfalos del Cabu, rinocerontes blancos, hipopótamos, alces y dellos tipos d'antílopes mientres safaris en coche o caminando. Pueden vese cocodrilos nel ríu, y un cercanu ranchu de cocodrilos ufierta una visión más segura d'estos peligrosos animales.

Apúrrese agospiamientu en campamentos nel Parque Nacional del Zambeze y en numberosos hoteles alredor del pueblu de Victoria Falls que forma parte de la llende oeste del parque.

Los visitantes tienen de tomar procuros contra la malaria.

Arqueoloxía[editar | editar la fonte]

Atopáronse cerca de los tabayones, artefautos de piedra atribuyíos a Homo habilis de hai 3 millones d'años, según otros preseos qu'indiquen la ocupación de la zona mientres el Pleistocenu mediu (d'alredor de 50 mil años tras), según armes, adornos y fesories qu'indiquen la presencia de cazadores-pañadores del Neolíticu (ente 10.000 y 2.000 años tras), que fueron sustituyíos hai unos 2.000 años polos llabradores de les persones qu'utilicen ferramientes de fierro, el ganáu y que vivieren n'aldegues fortificaes (los bantús).

La llinia de ferrocarril que xune Livingstone y Kazungula cuerre pol parque y polos tabayones, un espectáculu únicu. Nun carruaxe sobre esta ponte, roblóse un alcuerdu históricu.

Galería[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]