Pamela Anderson

De Wikipedia
Pamela Anderson
Vida
Nacimientu Ladysmith1 de xunetu de 1967[1] (56 años)
Nacionalidá Bandera de Canadá Canadá [2]
Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos  (2004 - [2]
Llingua materna inglés
Familia
Casada con Tommy Lee (1995 – div. 1998)
Kid Rock (2006 – div. 2007)[3]
Rick Salomon (2007 – div. 2008)[3]
Rick Salomon (2014 – 2015)[3]
Jon Peters (2020 – div. 2020)[3]
Dan Hayhurst (2020 – div. 2022)
Pareyes Marcus Schenkenberg
Tommy Lee
Adil Rami
David Charvet
Fíos/es
Hermanos/es Gerry Anderson (en) Traducir
Estudios
Estudios École Highland Secondary School (en) Traducir 1985)
Llingües falaes inglés[4]
Oficiu actriz, actriz de televisión, actriz de cine, playmate, modelu, actriz de voz, modelu erótica, productora, presentadora, productora de cine, presentadora de televisión, preparadora físicaproductora de televisión
Pesu 55 kg
Altor 167 cm
Premios
IMDb nm0000097
pamelaanderson.com
Cambiar los datos en Wikidata

Pamela Denise Anderson (1 de xunetu de 1967Ladysmith) ye una actriz y modelu de glamour canadiense. Ye conocida por interpretar al salvavides C.J. Parker na serie de televisión Baywatch (Baywatch, 1992-1997). Coles mesmes participó en películes, comerciales, comedies de situación y programes de telerrealidad. A lo llargo de la so carrera posó en delles ocasiones pa la revista Playboy.

Infancia y entamos de la so carrera[editar | editar la fonte]

Anderson nació en Ladysmith (Columbia Británica), una población a 90 km al noroeste de Victoria, Columbia Británica, fía de Carol, una camarera, y de Barry Anderson, reparador de fornos.[7] El so bisagüelu, Juho Hyytiäinen, yera finlandés, nativu de Saarijärvi, y foise de Finlandia en 1908,[8] camudando'l so nome a Anderson cuando llegó como inmigrante. Anderson tien ancestros holandeses per parte de la so madre.[9]

La recién nacida Anderson ganó fama como la "Ñácaru del Centenariu" de Canadá, porque se pensaba qu'ella fuera la primer ñácaru nacida en Día del Centenariu de Canadá (nació a les 4:08 de la mañana). Sicasí, el Campbell River Upper Islander del 5 de xunetu de 1967 informó d'un ñácaru nacíu dos hores enantes el mesmu Día de Canadá.[10] Dempués de la so nacencia, los sos padres y el so hermanu, Gerry Anderson, camudar al pueblu de Comox con Pamela.

Dempués de la so graduación na École Highland Secondary School en 1985, Anderson camudar a Vancouver y trabayó como instructora de ximnasia. Mientres el branu de 1989, Pamela foi colos sos amigos a un partíu de los Leones de Columbia Británica nel BC Place Stadium; en dalgún momentu mientres el partíu de fútbol amosar na pantalla del estadiu con una camiseta de Labatt, una marca de cerveza canadiense, causando que l'ensame glayara. Facer baxar al campu pa recibir una ovación del ensame. Labatt ufiertó-y un contratu de modelu y ella aceptó. A finales de 1989, Pamela decidió posar pa la revista erótica Playboy: Ella apaeció na portada n'ochobre de 1989 (acreditada como Pamela Anderson Ilicic) y decidió camudase a Los Angeles pa siguir la so carrera de modelu. Foi playmate en febreru de 1990 y apaeció en Playboy munches vegaes (12) na década de 1990 y na siguiente.

Carrera[editar | editar la fonte]

En camudándose a la ciudá de Los Angeles en 1990, Anderson empezó a participar n'audiciones pa programes televisivos. A finales de 1990 apaeció nun episodiu de la serie televisiva Charles in Charge, tituláu «Teacher's Pest». Darréu participó en dos capítulos de la comedia de situación Married... with Children, llamaos «Al With Kelly» y «Route 666: Part 2».

En 1991 foi contratada pa representar un papel secundariu na serie Home Improvement. Sicasí, el so saltu a la fama internacional producir en 1992, cuando empezó a interpretar el papel del salvavides C.J. Parker nel programa televisivu Baywatch. Abandonó Home Improvement dempués de dos temporaes, siguió col so trabayu en Baywatch hasta 1997. El so desempeñu nesta última serie valió-y pa ser una de les actrices meyor pagaes de la televisión. Mientres esi periodu tamién protagonizó la película Barb Wire (1996), que recibió crítiques mayormente negatives y comercialmente nun-y foi bien, y realizó apaiciones especiales en programes televisivos como Days of our Lives, The Nanny (nos episodios titulaos «Danny's Dead and Who's Got the Will?» y «The Heather Biblow Story») y Saturday Night Live.

En setiembre de 1998, Anderson volvió a la televisión con una nueva serie, titulada V.I.P. (1998-2002), onde representó'l papel de Vallery Irons. Dichu papel ayudar a amosase como una actriz de comedia, y el programa llegó a un total de cuatro temporaes.

En marzu de 2001, una intrusa, Christine Roth, foi arrestada mientres dormía nun cuartu d'invitaos de la casona de Pamela. Namái se-y acusó de mala conducta por invadir propiedá ayena y non del crime más grave d'acoso. Roth declaróse culpable del cargu d'entrar ensin permisu na propiedá y foi deportada al so país d'orixe, Francia.

Pamela Anderson (2003).

En 2004, Pamela tornó al mundu del espectáculu. En mayu d'esi añu, apaeció desnuda na portada de la revista Playboy. Más tarde, posó desnuda pa les revistes Stuff y GQ. Munchos notaron que'l tamañu de los sos senos yera más grande que nes fotografíes de 2003.

Anderson convirtióse nuna ciudadana naturalizada d'Estaos Xuníos el 12 de mayu de 2004, mientres caltenía la so ciudadanía canadiense pa sofitar a los sos padres (o siquier a la so madre) con una tarxeta verde. Vivió en California Meridional dende 1989. L'actriz faló con frecuencia sobre la so vida privada. Nuna visita al programa de David Letterman, en 2004, dixo que nun tuviera noviu por un tiempu; y cuando Letterman preguntó-y cómo taba sobrollevándolo, respondió: «There's not a square corner left anywhere in my house!» («¡Nun queda nenguna esquina en tola mio casa!»). Esta frase, qu'alude a una téunica de masturbación, dexó a Letterman arreboláu y ensin pallabres, mientres el públicu glayaba. Pamela Anderson destacar pol enorme volume artificial de los sos pechos. En 2004, Pamela Anderson publicó'l llibru Star, coescrito xunto col autor Eric Shaw Quinn, nel qu'ella describe a una adolescente que fai distintes coses p'algamar la fama. Dempués, empezó a percorrer Estaos Xuníos, roblando autógrafos pa los almiradores nes tiendes Wal-Mart en tol país. El so segundu llibru, la secuela Star Struck, publicáu en 2005, ye una güeyada apenes tapada de la so vida con Tommy Lee y sobre el duru trabayu na vida de les celebridaes.

En xineru de 2005 Anderson confesó que tenía nuevos implantes de senu, asegurando que nun se sentía igual ensin ellos. Anderson tamién confirmó que los nuevos implantes yeren inda más grandes que los anteriores.

El 13 d'abril de 2005, Anderson protagonizó una comedia de la canal FX, llamáu Stacked, onde encarnaba a Skyler Dayton, una animadora de fiestes que va trabayar nuna llibrería. Stacked foi atayáu'l 18 de mayu de 2006, dempués de dos temporaes, anque dellos episodios nun salieren al aire. El 14 d'agostu, Comedy Central creó'l Roast|of Pamela Anderson pa honrar al símbolu sexual de la década anterior. Mientres el so discursu final nel Roast, Pamela referir a los sos pechos como «Panchu and Lefty».

N'avientu de 2005, NBC censuró un reportaxe de Anderson baillando ensin suxetador el cantar The Red Pianu de Elton John. NBC dixo que la cinta yera desaveniente pal horariu estelar. El videu con Pamela amosar n'enormes pantalles mientres Elton John taba tocando un cantar. Anderson taba ensin sostén, pero con unes estrelles pintaes nos sos senos. En marzu de 2006, anuncióse que Anderson recibiría una estrella nel Paséu de la Fama de Canadá gracies a los sos años como modelu y actriz. Ye la segunda modelu que recibe una estrella. N'abril de 2006, Anderson foi anfitriona de los Juno Awards de Canadá, siendo la primer estrella non cantante y modelu en faelo.

En 2006, na película Borat!, del direutor Larry Charles, méntase enforma a Pamela Anderson porque'l personaxe principal de la película busca raptala y casase con ella. Anderson apaez en persona a la fin de la película engarrada con Borat nuna escena de secuestru.[11] Ella empezó consecutivamente a grabar una comedia, Blonde and Blonder.

Dende'l 1 de xunu de 2007 apaez como ayudante en La guapura de la maxa, l'espectáculu del ilusionista holandés Hans Klok en Las Vegas.[12]

Activismu en defensa de los animales[editar | editar la fonte]

Anderson ye vexetariana, defensora de los derechos animales y miembru activu de la organización Persones pol Tratu Éticu de los Animales (PETA),[13] con quien participó en diverses campañes. Volvióse vexetariana nel empiezu de la so adolescencia cuando vio al so padre matar un animal qu'había cazáu.[14]

En 1999, Anderson recibió'l premiu Linda McCartney pol so desempeñu na campaña contra l'usu de piel. En 2003, Pamela esnudar pa la campaña publicitaria "Prefiero tar esnuda qu'usar pieles" ("I'd Rather Go Naked Than Wear Fur") de PETA.[15]

El so llabor activista mundialmente conocida ye la entamada en contra de Kentucky Fried Chicken,[16] argumentando que: "Lo que KFC fai con 750 millones de pollos cada añu nun ye civilizáu nin aceptable" ("What KFC does to 750 million chickens each year is not civilized or acceptable"). Realizó un videu denunciando a KFC pol hacinamiento y maltratu de los pollos pa KFC.[17]

En xineru de 2006, Pamela solicitó al gobernador de Kentucky, retirar el bustu del Coronel Sanders, fundador de KFC, pero'l so pidimientu foi refugada. N'abril de 2007, Pamela unvió un videu al presidente de KFC n'Exiptu, pidiéndo-y ameyorar la forma en que los pollos pa los sos restoranes, son criaos y sacrificaos.[18]

Tamién fixo campaña contra la caza de foques na so Canadá natal. En marzu de 2006, Pamela solicitó falar col Primer Ministru de Canadá Stephen Harper sobre la caza añal de foques nesi país. El so pidimientu foi refugada. En mayu de 2006 entrevistó a individuos aleatorios na cai sobre la so opinión sobre la caza de foques canadiense.

En xunetu de 2010 foi censurada en Canadá por cuenta de una campaña de PETA na que se vía a Pamela nuna fotografía na que'l so cuerpu desnudu ta marcáu de la mesma forma na que marquen a los bovinos mientres el despiece.

Pechu, costazu, costielles y cola, son dalgunes de les frases que les ex 'Baywatch' tenía escrites nel so cuerpu pa la publicidá de la organización que busca menguar el consumu de carne nel mundu.[19]

Vida personal[editar | editar la fonte]

Anderson en 2004.

Amás de la so fama como actriz y modelu, Pamela recibió muncha atención de la prensa pola so bien conocida vida personal. Les sos rellaciones fueron titulares en revistes del mundu del espectáculu per años. Casóse col famosu roqueru Tommy Lee, de Mötley Crüe, el 19 de febreru de 1995, dempués de conocelo por namái 96 hores, y tuvieron dos fíos, Brandon Thomas Lee (6 de xunu de 1996) y Dylan Jagger Lee (29 d'avientu de 1997). Mientres esti matrimoniu, conocíase-y profesionalmente como Pamela Anderson Lee.

Pamela enantes de dixebrase definitivamente, pidiera'l divorciu en dos causes, pero volvía reconciliase. El 25 de febreru de 1998, Pamela denunció a Tommy por abusu. A otru día, Anderson pidió'l divorciu. El 28 de febreru de 1998 el divorciu foi oficial. Tommy foi sentenciáu a seis meses de prisión. En mayu, él tuvo que dir a terapia de control de roxura y pagar los honorarios de los abogaos de Pamela.

En marzu de 2002, Anderson aseguró públicamente que contraxera'l virus hepatitis C de Llei (por compartir aguyes de tatuar) y empezó a escribir una columna periódica pa la revista estauxunidense Jane pa rapaces nueves. N'ochobre de 2003, Anderson dixo sarcásticamente nel programa de radio de Howard Stern que nun esperaba vivir más de diez o quince años,[20] pero esto se malentendió y dellos tabloides y sitios d'Internet tomar en serio. Ella, sicasí, almitió ante los periódicos qu'entá tenía sexu de cutiu con él dende'l divorciu.[21]

Un videu sexual caseru de la lluna de miel de Pamela Anderson y Tommy Lee foi robáu del so llar y fixo enforma movición al apaecer n'Internet. Anderson demandó a Internet Entertainment Group, la compañía d'Internet que distribuyía'l videu. N'última instancia, les cortes concediéronlos 1.5 millones de dólares a Anderson y Lee, más los honorarios de los abogaos.[22]

Pamela Anderson roblando autógrafos na marina de San Diego.

La popularidá y la aprovechabilidad del videu provocaron un minigénero dientro de la industria pornográfica y dende entós munchos videos de sexu caseru publicáronse n'Internet y en DVDs o VHSes (dacuando cola cooperación del participante). Una segunda cinta, fecha primero que la de Llei, qu'arreya a Anderson y al músicu Bret Michaels de Poison, distribuyóse más tarde per Internet. Fotogrames del videu apaecieron per primer vegada publicaos na revista Penthouse.

Dende'l divorciu, foi prometida del modelu Marcus Schenkenberg y del roqueru Kid Rock (Robert J. Ritchie). Dixebrar de Schenkenberg en 2001 y de Rock en 2003. Anuncióse'l 18 de xunetu de 2006 qu'ella se casaría con Kid Rock el 29 de xunetu nun yate cerca de St. Tropez, Francia. Feels like I've been stuck in a time warp, dixo Anderson nel so blogue. Not able to let go of MY family picture… it's been sad and lonely and frustrating… I've raised my kids alone in hope of a miracle. Well my miracle came and went. And came back and back because he knew that I'd wake up one day and realize that I was waiting for nothing; I'm moving on, ella declaró. I feel like I'm finally free… I'm in love.

Ella punxo la so casa de Malibu, California, en venta pa camudase a un llugar priváu. Nuna entrevista con Gabriel Maynard, Anderson aseguró: I don't know why people consider me stupid, I'm actually really smart ("Nun sé por qué la xente considérame estúpida. Realmente soi bien llista.")

Pamela tuvo un romance col actor Stephen Dorff, pero agora son namái amigos. Anderson tamién tuvo rellaciones con Scott Baio, coprotagonista de "Baywatch", con David Charvet y col músicu Bret Michaels de la banda Poison. Tamién tuvo presuntes aventures amoroses con dellos homes famosos incluyendo a Dean Cain, Sylvester Stallone, el surfista Kelly Slater, Ben Affleck, Fred Durst y el famosu Eric Nies de la telerrealidad.

En 2003, Anderson fíxose la vocera célebre de la American Liver Foundation ("Fundación Hepática Estauxunidense") y promocionó el recaldador de fondos de la xira de motocicletes SOS n'ochobre. Tamién reveló que foi la más promiscua de les sos amigues y que, mientres toes suañaben con tener noviu, ella realizaba felaciones a mozos que casi-y doblar la edá.

Cine
Añu Película Personaxe
1990 Playboy: Sexy Lingerie II
1990 The Taking of Beverly Hills Cheerleader
1991 Playboy Video Playmate Calendar 1991
1991 Playboy: Wet & Wild III
1991 Playboy: Sexy Lingerie III
1992 Playboy Video Centerfold: Pamela Anderson
1992 Playboy: The Best of Sexy Lingerie
1992 Playboy: Playmate Bloopers
1992 Playboy: Playmates in Paradise
1992 Playboy: Playmate Private Pleasures
1993 Snapdragon Felicity
1994 Raw Justice Sarah
1995 Baywatch: Forbidden Paradis C.J. Parker
1995 Naked Souls Britt
1995 Edenquest: Pamela Anderson
1995 Playboy: The Best of Pamela Anderson
1996 Barb Wire Barb Wire
1998 Pam & Tommy Lee: Stolen Honeymoon
1998 Playboy: Celebrities
1998 A Taste of Playboy: Personalities Volume 1
1998 Playboy: Blondes, Brunettes, Redheads
1999 Playboy: Sexiest Home Videos
1999 Celebrities Caught on Camera: Volume 1
1999 Playboy: Playmate Profile Video Collection Featuring Miss February 1999, 1996, 1993, 1990
2000 Playboy Exposed: Playboy Mansion Parties Uncensored
2000 Making of Bret Michaels
2002 Playboy: Prime Time Playmates
2002 Playboy: The Ultimate Pamela Anderson
2002 Scooby-Doo
2003 Pauly Shore Is Dead
2003 Scary Movie 3 Becca
2003 Pauly Shore Is Dead
2004 Playboy: 50 Years of Playmates
2005 No rules
2006 Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan
2008 Blonde and Blonder Dee Twiddle
2008 Superhero Movie Moza Invisible
2010 Hollywood & Wine
2010 Gloun Gloria
2010 Costa Rican Summer
2010 The Commuter
Series de TV
Añu Serie Personaxe
1992 - 1997 Baywatch C.J. Parker
1991 - 1993 Home Improvement Lisa
1992 Days your Live Cindy
1998 - 2002 V.I.P. Vallery Irons
2003 - 2004 Stripperella Stripperella
2005 Comedy Central Roast of Pamela Anderson Ella Mesma
2005 - 2006 Stacked Skyler Dayton
2008 Pam girl on the loose Ella Mesma
2010 Dancing with the Stars Ella Mesma
2011 Bailando por un Sueño (Showmatch), Arxentina Ella Mesma
Participaciones Especiales
Añu Serie Capítulu
1990 Charles in Charge Teacher's Pest
1990 Married with Children Al... with Kelly
1991 Married with Children Route 666: Part 2
1992 Married People The Nanny
1993 Top of the Heap Behind the Eight Ball
1997 The Nanny Danny's Dead and Who's Got the Will?
1997 The Nanny The Heather Biblow Story
1999 Futurama Fry and the Slurm Factory
2002 King of the Hill The Fat and the Furious
2003 Less Than Perfect All About Claude
2005 8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter C.J.'s Temptation
2005 8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter Torn Between Two Lovers
Productora
Añu Nome Tipu
1995 Pam: Girl on the Loose Documental
2001 V.I.P. Serie de TV
2005 - 2006 Stacked Serie de TV
2007 Blonde and Blonder Película
Direutor
Añu Nome Tipu
1995 Pam: Girl on the Loose Documental
Equipu misceláneo
Añu Nome Tipu
2003 Stripperella Serie de TV
Agradecimientos
Añu Nome Tipu
2008 War, Inc Gracies
Tomas d'Archivu
Añu Nome Tipu
1995 Playboy: Babes of Baywatch Videu
1998 Behind the Music Capítulu de TV
1999 Home Improvement: Backstage Pass Capítulu de TV
2001 I Love 1990's Capítulu de TV
2002 Cleavage Capítulu de TV
2003 Extra Capítulu de TV
2003 Love Chain Capítulu de TV
2003 101 Most Shocking Moments in Entertainment Capítulu de TV
2003 Celebrity Naked Ambition Capítulu de TV
2003 Centerfold Babylon Capítulu de TV
2003 Celebrities Uncensored Capítulu de TV
2003 Diva Graham Norton Capítulu de TV
2004 Bettie Page: The Girl in the Leopard Print Bikini Videu
2004 The Best of 'So Graham Norton' Videu
2004 101 Most Unforgettable SNL Moments Capítulu de TV
2005 TV Land's Top Ten Capítulu de TV
2005 Favouritism Capítulu de TV
2005 Corazón de... Capítulu de TV
2005 101 Sexiest Celebrity Bodies Capítulu de TV
2006 Taff Capítulu de TV
2006 Carta blanca Capítulu de TV
2006 Headlines on Trial Capítulu de TV
2006 Celebrity Sex Tapes Unwound Capítulu de TV
2007 The Shawn Michaels Story: Heartbreak and Triumph Videu
2007 20 to 1 Capítulu de TV
2007 Howard Stern on Demand Capítulu de TV
2007 E! True Hollywood Story Capítulu de TV
2007 Krügers Woche Capítulu de TV
2007 Life & Cooking Capítulu de TV
2008 Rude Tube Capítulu de TV
2008 New Heroes of Comedy Capítulu de TV
2008 A Current Affair Capítulu de TV
2008 Return To... Capítulu de TV
2009 Best of CMT Music Awards Capítulu de TV
2009 Hollywood Lives Capítulu de TV
2009 The Jay Leno Show Capítulu de TV
2010 Live from Studio Five Capítulu de TV
2010 Entertainment Tonight Capítulu de TV
2010 A polos 25 Capítulu de TV
2011 Double Life

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: SNAC. Identificador SNAC Ark: w6x38vb3. Apaez como: Pamela Anderson. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. 2,0 2,1 URL de la referencia: https://newsfeed.time.com/2013/08/21/they-live-among-us-10-canadians-who-became-americans/slide/pamela-anderson/.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Afirmao en: Internet Movie Database. Llingua de la obra o nome: inglés.
  4. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.
  5. URL de la referencia: http://tour.playboyplus.com/model/gallery/pam-anderson/pamela-anderson-playmate-of-the-month.
  6. «Programa (folleto)».
  7. Pamela Anderson Biography (1967-)
  8. Pamwatch: News
  9. Pamela Anderson: Master of illusion? - TODAY: People - MSNBC.com
  10. «Lee, Pamela Anderson (Profile)». Consultáu'l 26 de febreru de 2007.
  11. http://www.salon.com/ent/feature/2006/11/10/guide_to_borat/index2.html, Salon.com
  12. Páxina oficial de "La guapura de la maxa"
  13. «Pamela Anderson Official Site».
  14. «Shapefit.com». Consultáu'l 26 de febreru de 2007.
  15. I'd Rather Go Naked Than Wear Fur, retrieved on May 28 2007.
  16. «Kentuckey Fried Cruelty». Consultáu'l 26 de febreru de 2007.
  17. Pam Anderson KFC Video. PETA TV.
  18. Defende Pamela Anderson a les aves sacrificaes pa KFC. L'Universal, 10 d'abril de 2007.
  19. campana-de-peta.htm Pamela Anderson ye censurada en Canadá por campaña PETA
  20. PamelaChannel.com - The Official Website and Fan Club of Pamela Anderson. The Pamela Channel.
  21. «Pamela and Tommy together again ?». Consultáu'l 14 de febreru de 2007.
  22. «Seattle weekly». Consultáu'l 26 de febreru de 2007.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]