PC-FX

De Wikipedia
Ficha de softwarePC-FX
Sistema operativu valor desconocíu
Tipu modelu de consola de videoxuegos
Parte de videoconsoles de quinta xeneración
Cambiar los datos en Wikidata

La PC-FX ye la socesora de la PC Engine de NEC (TurboGrafx 16 n'Estaos Xuníos y Europa) llanzada en Xapón el 23 d'avientu de 1994. La PC-FX namái utilizaba CD al contrariu que la PC Engine qu'usaba les HuCards. Lo estraño de la consola foi la so apariencia asemeyada a un ordenador. Asitiar en vertical como una torre d'ordenador ente que'l restu de les consoles asitiar en posición horizontal. El mandu de control paecer a la forma y distribución de los botones de la Sega Mega Drive, namái que con más botones. Una de les carauterístiques más interesantes fueron los sos trés puertos d'espansión, abondo nuevu nel mundu de les consoles pero qu'amontó'l so preciu ensin ufiertar enforma a cambéu.

Historia[editar | editar la fonte]

La PC-FX foi diseñada basándose nos Kits de desenvolvimientu pa les 32-bits llamáu "Iron Man". Iron Man foi diseñáu en 1992, mientres la PC Engine yera inda popular en Xapón. Foi nestes feches, a mediaos de 1992, cuando s'enseñó la primer demostración d'estes unidaes yá que NEC empezaba a pensar nel inminente llanzamientu d'un sistema basáu en Iron Man con dellos trabayos de desarrolladoras third partys. Otra manera, munches desarrolladoras paecíen desinteresaes por cuenta de que'l mercáu de la PC Engine siguía creciendo y, por cuenta de esto, NEC paró de trabayar en Iron Man y siguió faciendo cambeos de la PC Engine. En 1993, la 32 bits de Panasonic, la Panasonic 3DO, apaecía nel mercáu mientres munches desarrolladoras empezaben a interesase poles consoles de 32 bits de Sega y Sony, conocíes como Sega Saturn y PlayStation, qu'apaeceríen nel mercáu a finales de 1994, y por Bandai que preparaba'l llanzamientu de la so consola de 32 bits, la Playdia. Nesti momentu, en reparando los acontecimientos de los enemigos y reparar el gran ésitu de la PC Engine, NEC tomó una decisión. Optó por utilizar l'anticuada arquiteutura Iron Man de 32 bits que sería usada na PC-FX. La resultancia que NEC llogró foi una consola con carauterístiques pocu evolucionaes y que falló impresionando a los usuarios y desarrolladores, condergando a la consola a la desapaición.

Debíu al escasu ésitu que tenía la PC-FX, NEC volvióse más permisiva en cuanto al tipu de títulos que seríen llanzaos pa la so consola nun intentu de consiguir tola ayuda posible de los desarrolladores. Por cuenta de esta política, la PC-FX llogró una gran reputación por cuenta del so abondosu catálogu de xuegos hentai y de Simulador de cites simuladores de cites.

Especificaciones téuniques[editar | editar la fonte]

CPU
NEC V810 RISC de 32 bits, superescalar de 5 víes, funcionando a 21,5MHz, 15,5MIPS
Memoria
2MB de RAM principal
256KB de VRAM
1MB de VOS ROM
256KB de buffer del CD
32KB de RAM de back-up
Soníu
32 Bit estéreo con 2 canales ADPCM
6 canales de muestres a 44,1kHz.
Espansión
1 ranura d'espansión de memoria RAM
1 ranura pa tarxetes de backup de RAM
1 ranura d'espansión de CPU

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]