Omegamon

De Wikipedia
Omegamon
Información
[editar datos en Wikidata]

Omegamon (オメガモン) tamién conocíu como Omnimon nes versiones americanes ye un personaxe ficticiu del anime y manga Digimon. Trátase de los digimons compañeros de Tai (WarGreymon) y Matt (MetalGarurumon) faen una Digievolución DNA (La primera na hestoria Digimon en faer Digievolución DNA) y consideráu como unu de los más poderosos miembros del grupu de caballeros reales Los Caballeros Reales (Royal Knights) y apaez nes películes de Digimon Adventure y Digimon Adventure 2, Digimon Tamers, Digital Monster X-Evolution. Tamién nes serie s Digimon Xros Wars y Digimon Adventure tri. Tamién ye una especie de mascota pal universu Digimon, como y les sos formes de Digievolución son destacaos na mayoría de la mercancía de Digimon.

Omegamon ye la resultancia d'un Digievolución DNA de WarGreymon y MetalGarurumon, ellos fúndense pa crear un Digimon muncho más fuerte y que supere en demasía les llendes de dambos. El so cuerpu cúbrese dafechu na armadura blanca afatada coles marques negres, azules y marielles. El so brazu esquierdu esta la cabeza de WarGreymon y el so brazu derechu'l de MetalGarurumon, dándo-y dos ataques principales que son La Espada Trescendental y el Cañón supremu (Grey Sword & Garuru Cannon) “Omegamon”, deriva de ”Omega“, la última lletra del Alfabetu griegu. Tamién, por cuenta de la so rellación con Alphamon, él y Alphamon supónense que representen Alfa y Omega.

Actuación en Digimon Adventure[editar | editar la fonte]

La so primer apaición ye na segunda película de Digimon Adventure, Our War Game! WarGreymon y MetalGarurumon intentaren ensin ésitu ganar Diaboromon, un Digimon que siguieron n'Internet pa evitar que consumiera tolos datos del mundu. Cuando Tai y Matt fueron tresportaos dientro d'Internet dieron la so enerxía espiritual a les sos Digimons, y tamién la enerxía de tolos neños del mundu, faciendo que WarGreymon y MetalGarurumon convertir n'armes y la enerxía formar en cuerpu formando a Omegamon. Diaboromon foi ganáu por Omegamon cuando esti usa la so Espada Trascendental y faise polvu. Na segunda película de Digimon Adventure 02, Revenge of Diaboromon, Omegamon refórmase cuando un neñu escoyíu afayó que Diaboromon sobrevivió a la primer batalla y volvió a Internet. Omegamon destruyó lo qu'él pensó yera Diaboromon pero atopó que la batalla fuera una trampa - él tuviera lluchando con una trampa qu'españó pa revelar una innumberable cantidá de Kuramon eso foi sellada adientro. Dempués los kuramons lliberar nel mundu real tou xuntar pa formar un digihuevo, que eclociono en Armageddemon, que Omegamon lluchó, pero cuando él utilizó'l so cañón surpremo enchufado na so boca, Armageddemon absuerbe la enerxía del Garuru Cannon contraatacar fuertemente y Omegamon vuela pel aire y cai frente a Tai y Matt, Omegamon llevántase pero nesi momentu los sos brazos esprender, quedando temporalmente desactiváu. Entós Imperialdramon Fighter Mode relevar n'engarrar pero tamién termina siendo gravemente mancáu por Armageddemon. Sicasí, Omegamon ye re-activáu por WarGreymon y MetalGarurumon, polo que dempués dio la so enerxía restante a Imperialdramon Fighter Mode (una versión más de Imperialdramon, el Digimon de nivel Mega formáu cuando Veemon, compañeru de Davis Motomiya y Wormmon, compañeru de Ken Ichijouji faen la Diievolución DNA). Y el cuerpu de Omegamon convertir na Omega Blade para qué Imperialdramon digievolucionara a Imperialdramon Paladin Mode, col nuevu poder qu'adquirió destrúi definitivamente Armageddemon saliendo munchos Kuramons que Imperialdramon absuerbe col nucleu de la so espada y la lluz de tolos móviles y D-3 de los que taben cerca, la espada se volatilizó nel aire una vegada absorbíu'l postreru Kuramon destruyéndolos por completu.

Actuación en Digimon Tamers[editar | editar la fonte]

Na primer película de Digimon Tamers “Battle of Adventurers”, Omegamon escuerre al que ye consideráu la reencarnación de Apocalymon que se reformatea en Mephismon, combaten ente ellos hasta que l'enemigu escapar a otra dimensión. Más palantre, él ayuda a Rika y a Henry trayéndolos a onde esta Takato y que se xunan a él nel llaboratoriu de Okinawana, él nun puede entrar a esa dimensión asina que los encarga a los mozos la misión de ganar a Mephismon.

Actuación en Digimon Savers[editar | editar la fonte]

Omegamon apaez como'l líder de los Royal Knights, so les órdenes de Yggdrasil, él y los demás caballeros tienen d'esterminar a la raza humana y al so mundu. Sicasí nunca tuvo una engarradiella d'él mesmu contra los protagonistes. Omegamon y los demás Royal Knights remontar en contra de Yggdrasil na batalla final. Depués de qu'ésti ye vencíu Omegamon torna al Digimundo xunto a los otros caballeros.

Actuación na película Digital Monster X-Evolution[editar | editar la fonte]

Omegamon ye un fiel sirviente de Yggdrasil, capaz de faer cualquier cosa pol so Señor, ataca al grupu de WarGreymon X esaniciando a toos sacante a WarGreymon X y al pequeñu Tokomon. Dempués ataca a Dorumon yá que él tenía l'Anticuerpu X. Más tarde Dukemon apaez ante Omegamon, WarGreymon X, Dorugamon, evolución de Dorumon, y Tokomon X diciéndo-yos les intenciones reales de Yggdrasil, la so llucha contra Dukemon y la muerte del so amigu, empieza a duldar de Yggdrasil y los sos motivos y que Dukemon tenía la razón sobre eso. A la fin termina per revelar se ante Yggdrasil depués de l'apaición de Alphamon, Digievolución nivel Hiper de Dorugremon, que de la mesma ye la evolución de Dorugamon, y Llexendariu Royal Knight. Evoluciona en Omegamon X gracies al Anticuerpu X que recibe de Alphamon y col so nuevu poder destrúi a Yggdrasil pa siempres. A la fin parola con Dukemon X alrodiu de les verdaderes intenciones de Yggdrasil y qu'actuó por desesperación.

Quien dobla a Omegamon nesta película ye'l seiyu Hideyuki Tanaka

Actuación en Digimon Xros Wars[editar | editar la fonte]

Omegamon apaez nel capítulu 30 nel mundu real como una DigiMemoria y foi'l quien escoyó a Taiki por qu'ayudara a Shoutmon y convertilo nel xeneral de Xros Heart, tamién s'afaya qu'él ye l'antepasáu de Shoutmon y da-y el poder por que Shoutmon digievolucione en OmegaShoutmon y ganar a Tactimon, dempués abre un digiportal por que Taiki & Shoutmon vaya al Digimundo a salvar de nuevu a los digimons ensin Akari y Zenjirou. Nel capítulu 43 Omegamon sale como una figura del sobre OmegaShoutmon onde esti usa la so téunica Omega The Fusion contra ZekeGreymon.

Na manga de Xros Wars, Omegamon yera unu de los 13 Royal Knights (Caballeros Reales). Según la hestoria, deduzse que morrió nun combate hai enforma tiempu, yá que UlForce V-dramon (Zeromaru) nun lo pudo atopar. Sicasí, la so fuercia llamada Omega In-Force reconocer de momentu al vela en OmegaShoutmon, dando a entender qu'ésti ye'l so descendiente.

Actuación en Digimon Adventure tri.[editar | editar la fonte]

Omegamon combate contra un Alphamon nel Mundu Humanu. Utiliza'l so Grey Sword y el so Garuru Cannon, esta postrera téunica ensin llograr el so oxetivu. Omegamon tamién apaez na secuencia del Opening.

Datos[editar | editar la fonte]

Tipo: Vacuna Téuniques Especiales:

  • Grey Sword (Espada Trascendental/ Espada Grey)
  • Garuru Cannon (Cañón Supremu/ Cañón Garuru)

Téuniques na so forma col Anticuerpu X:

  • Grey Sword (Espada Trascendental/ Espada Grey)
  • Garuru Cannon (Cañón Supremu/ Cañón Garuru)
  • Tou Borráu (All Delete)
  • Omega inforce

El so nome "Omega" provién de la última lletra del alfabetu griegu, faciendo referencia xunto con Alphamon al Alpha y a la Omega. N'otros universos onde esiste la orde de caballeros reales, el ye'l líder al mandu, Pero'l Omegamon de Digimon adventure 01 y Digimon Tri ye la resultancia de la fusión DNA ente Wargreymon y Metalgarurumon.

L'equilibriu de los poderes de Omegamon otorgar un terrible poder destructivu. Evoluciona en Omegamon X (col anticuerpu X) y tresfórmase na Omega Sword que fai evolucionar a Imperialdramon Fighter Mode en Imperialdramon Paladin Mode. Nel so brazu derechu porta'l Garuru Canon, una poderosísima arma que dispara grandes rabaseres azules d'enerxía. Y en el so brazu esquierdu la llexendaria Grey Sword, que trai escritu en digicodigo "Tou Borráu". Utiliza esta espada pa lluchar de frente colos sos oponentes; o esmuciéndola nel aire, les rabaseres d'enerxía salíes d'esta lleguen a los sos enemigos, causándo-yos grandes daños.

Tabla d'evoluciones[editar | editar la fonte]

Digievoluciones
Nivel Cuerpu Adventure V-Tamer Tamers Frontier Savers X-Evolution D-Cyber Next Xros Wars Re:Digitize CyberSleuth
Baby Ñácaru Botamon Botamon Botamon
Baby II Princi-
piante
Koromon Koromon Koromon Koromon Koromon Koromon
Child Infantil Agumon Agumon YukiAgumon ToyAgumon
T.Agumon Black
Flamon
Agumon (2006) Agumon X Agumon Agumon
(Digimemory)
Agumon Agumon
Adult Evolu-
ción
Greymon Greymon GeoGreymon Greymon X
Omekamon
Greymon
GeoGreymon
Greymon (2010) Greymon
GeoGreymon
Greymon
Perfect Perfectu MetalGreymon
SkullGreymon
M.Greymon Virus
MetalGreymon RizeGreymon MetalGreymon X RizeGreymon MetalGreymon
RizeGreymon
Ultimate Mega WarGreymon
B-WarGreymon
WarGreymon AncientGreymon
Susanoomon
ShineGreymon WGreymon X WarGreymon VictoryGreymon Gaioumon
WarGreymon
(Digimemory)

ZekeGreymon
WarGreymon
ShineGreymon
B-WarGreymon X
Hybrid Híbridu Agnimon
Vitramon
Aldamon
KaiserGreymon
Jogress Fusión Omegamon
Imp.Dramon PM
Omegamon Omegamon Omegamon (RK) Omegamon(RK)
Omegamon X
Omegamon (RK) Omegamon
(Digimemory)

Omegamon (RK)
Omegamon
Digi
Xros
Digi
Encruz
M.Greymon 2010
Shoutmon DX
Shoutmon EX6
Shoutmon X7
Mode
Change
Otru
manera
Agumon Burst M
S.Greymon BM
S.Greymon RM


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]