Nikki Reed

De Wikipedia
Nikki Reed
Vida
Nacimientu West Los Angeles (es) Traducir17 de mayu de 1988[1] (35 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés d'Estaos Xuníos
inglés
Familia
Casada con Paul McDonald (2011 – 2015)[2]
Ian Somerhalder (2015 – )
Fíos/es 2
Estudios
Estudios Escuela secundaria Alexander Hamilton (es) Traducir
Llingües falaes inglés[3]
Oficiu actriz de televisión, actriz de cine, actriz, guionista, productora de cine, realizadora, productora executiva, cantantecompositora de cantares
Altor 163 cm
Trabayos destacaos Tapecer
Mini's First Time
Sleepy Hollow
Lords of Dogtown
Premios
Seudónimos Nikki Reed
Creencies
Relixón xudaísmu
IMDb nm1223023
iamnikkireed.com
Cambiar los datos en Wikidata

Nicole Houston Reed (17 de mayu de 1988West Los Angeles (es) Traducir), más conocida como Nikki Reed, ye una actriz de televisión, actriz de cine, actriz, guionista, productora de cine, realizadora, productora executiva, cantante y compositora de cantares d'Estaos Xuníos. Nicole Houston Reed (17 de mayu de 1988West Los Angeles (es) Traducir), más conocida como Nikki Reed, ye una actriz, guionista y cantante d'Estaos Xuníos. Interpretó a Rosalie Hale na saga Twilight.

Biografía[editar | editar la fonte]

Reed nació en Sacramento, California, siendo la fía de Seth Reed, un escenógrafu, y Cheryl Houston, una esteticista. Nikki tien un hermanu mayor, Nathan August Reed y un hermanu menor, Joey Reed. El so padre ye xudíu y la so madre, quien ye d'ascendencia italiana y cheroqui, ye cristiana. Foi criada ensin relixón, anque se describió a sigo mesma como "xudía", y creció alredor de xudaísmu (el so hermanu tuvo un Bar Mitzvah).[4]

Nikki creció en Culver City, California, onde la so madre entá mora. Reed declaró que los sos primeros años de vida fueron "complicaos". Los sos padres divorciáronse cuando ella tenía dos años, y ella creció cola so madre. Reed descríbese como siendo "cobarde y un bookworm", pero a la edá de 12 años, mientres asistía a Palms Middle School, convirtióse nuna moza rebalba y emocionalmente volátil. La rellación ente Reed y la so madre volviéronse tirantes. A la edá de 14 años, Reed desafióse; entós ella camudóse y empezó a vivir pola so cuenta. Ella nun tenía nengún deséu específicu por convertise n'actriz.

Tres l'ésitu de Thirteen, Reed tornó a Alexander Hamilton High School, pero retiróse dempués d'un añu. Citó la so esperiencia que "les madres diben a les escondidielles a la escuela a la hora de la xinta pa faltala y acosala alrodiu de la película" foi la razón de la so salida. Reed darréu foi educada en casa, y finalmente recibió si diploma d'escuela secundaria. Reed estrema'l so tiempu ente Nueva York y Los Angeles.

El 26 d'abril de 2015 Reed casóse col actor de The Vampire Diaries, Ian Somerhalder tres una rellación d'un añu.

Carrera[editar | editar la fonte]

Actoral[editar | editar la fonte]

Reed y la direutora de cine Catherine Hardwicke concluyeron el llibretu de la película, Thirteen (Película basada na vida de Reed) en 6 díes, tiempu bien rápido pa los escritores de Hollywood. Los productores pidieron a Reed que desempeñar un papel na película porque teníen problemes pa consiguir una protagonista, una y bones el rol yera consideráu un tanto "incómodu" pa la mayoría de los adolescentes. La película, protagonizada xunto a Evan Rachel Wood, foi llanzada en 2003 con crítiques positives, dando a Reed dalgún tipu de reconocencia en Hollywood como actriz y guionista.[5] Dempués del llanzamientu de la película, Reed tamién apaeció nel Show de Ellen Dexeneres y entamó una serie d'entregues de premios, incluyendo'l Premios Young Artist (2003) y los Premios Independent Spirit (2004).

Nikki y Elizabeth Reaser na entrega de premios MTV Movie Awards 2010

En 2003, recibió'l so primer premiu nel Festival de Cine Nantucket na categoría de Meyor Guión por Thirteen, la película que compartió con Catherine Hardwicke.[6]

Actuó en películes sobre temes d'adolescentes, como Los amos de Dogtown, tamién dirixida por Catherine Hardwicke.

En 2005 apaeció nel videu del cantar "Just Feel Better" de Carlos Santana y Steven Tyler. Reed interpreta a la moza principal nel videu, que demuestra tener dellos problemes, como'l sufrir acoso por un profesor y l'abandonu del so padre. A lo llargo del videu se l'amuesa nun chigre xunto a Steven Tyler mientres este canta.

A principios de 2006 apaeció na serie The O.C. como Sadie, lo cual dio llugar a un nuevu interés amorosu col actor Benjamin McKenzie nel so papel como Ryan Atwood. Reed señaló que nun taba acordies coles "coses de moda y pocu fonda" que The OC promovía, y que ella apaeció na serie namái pol conseyu de los sos axentes. Coincidentemente, Reed apaeció en dicha serie xunto a quien seríen los sos compañeros de repartu en Twilight, Jackson Rathbone y Cam Gigandet. Reed comentó más tarde que la so decisión d'evitar apaiciones en televisión o en cine comercial yera inocente. Esplicó que la so prevención deber a la idea de que si nun yera una película independiente, nun yera afechu pa ella.

Nikki Reed na premiere de Ondine nel Festival de Cine de Tribeca 2010.

Unu de los sos papeles más emblemáticos foi'l que desempeñu en Mini's First Time.[7] La película recibió un llanzamientu llindáu nos Estaos Xuníos el 14 de xunetu de 2006. Na cinta, Reed interpretó a una adolescente que, al traviés de la seducción, implica al so padrastru nuna intriga p'asesinar a la so madre. Reed señaló que'l so personaxe non "entiende'l pesu de les consecuencies", y que-y gustaba interpretar a daquién qu'ella describe como "porcaz" y que tien una "boca de camioneru". El personaxe de Reed participa n'escenes de sexu esplícito, lo que tuvo que ser filmada dende la vista de la parte posterior de Reed, que tenía 16 años nesi entós y polo tanto llegalmente nun pueden filmar les sos escenes d'una manera más esplícita.

Nikki Reed escribió otru guión que trescurre en Nueva Zelanda ente 1960 y 1980. Reed señaló qu'ella siente que ye una actriz versátil, pero siéntese encasillada en papeles de "moces males sexy", señalando que los productores de cutiu dícen-y que ye demasiáu "sexy".

En 2007 dio vida al personaxe Shay Bettencourt, una moza misteriosa, en Cherry Crush.

El 12 de febreru de 2008, anuncióse que Reed interpretaría a Rosalie Hale na película Twilight basada nel best seller del mesmu nome de Stephenie Meyer. En xunu del mesmu añu, Reed escribió una carta a les sos fans, dándo-yos les gracies pol sofitu a ella al traviés de la discutiniu que lu arrodiaba, siendo una morena, escoyida como Rosalie (descrita como una roxa). Nikki siguiría interpretando'l so papel nes remortines de la saga: La Saga Twilight: Lluna Nueva (2009); La Saga Twilight: Eclís (2010); La Saga Twilight: Amanecer - Parte 1 (2011) y La Saga Twilight: Amanecer - Parte 2 (2012).

Amás, tuvo una pequeña apaición nel capítulu 4 de la serie Raising Hope, como una vecera que, xunto cola so familia, posa pa una semeya familiar, toos vistíos de blancu.

Nikki Reed en Convención Internacional de Cómics de San Diego de 2012.

Mientres una entrevista radiofónica con Big O y Duques de WJFK 1067, Jason Mewes dixo que Reed atopábase faciendo una película llamada K-11 xunto a la so compañera de repartu en Twilight, Kristen Stewart.[8][9][10] La película, dirixida pola madre de Stewart, llevar a cabu nel un cuartu de la cárcel del Condáu de Los Angeles, y fóise-y ufiertáu, tantu a Stewart y a Reed interpretar personaxes masculinos. Sicasí, en siendo consultada sobre'l proyeutu nuna entrevista, Reed dixo qu'ella yá nun forma parte del proyeutu K-11.[11][12][13]

En payares de 2009, Reed dirixió'l videu musical "Edie Sedgwick" del so bon amigu, Sage, en Londres. Nikki dixo que nun tenía enforma tiempu o dineru, pero ye daqué de lo que ta bien arguyosa. Reed tamién tenía la intención de dirixir un videu musical pa la banda de rock independiente 100 Monkeys, que yera liderada pol so co-estrella de Twilight, Jackson Rathbone, pero esto nun pudo realizase por cuenta de la separación de la banda.

En xunetu de 2010, Reed xunir al drama d'aición, Catch .44 xunto a Bruce Willis, Forest Whitaker y Malin Akerman.[14][15][16] En payares del mesmu añu, anuncióse, que Reed va protagonizar xunto a Hayden Panettiere la película Downers Grove, una adautación al cine de la novela de Michael Hornberg. El guión foi escritu por Bret Easton Ellis, el novelista de Les regles de l'atraición y American Psycho.

N'avientu de 2011, anuncióse que Reed xunióse al repartu de Pawn, un thriller independiente dirixíu por David A. Armstrong. La película tamién ta protagonizada por Forest Whitaker, Ray Liotta, Common, Michael Chiklis, Sean Faris, Stephen Lang, Marton Csokas, y Jessica Szohr.

En xineru de 2013, Reed filmó el videu musical de Hanson pol so single, "Get The Girl Back", col so ex-home Paul McDonald. El videu foi llanzáu n'abril de 2013. Otres cares conocíes nel videu inclúin Kat Dennings, Drake Bell, Drew Seeley, Amy Paffrath, y Alex Beh. Nel mesmu añu tuvo una pequeña participación na película Empire State. El filme cunta una hestoria verídica asocedida nos años 80, al respective de dos amigos que realicen robu nun depósitu de vehículos blindaos. La película ta protagonizada por Liam Hemsworth, Dwayne Johnson y Emma Roberts.

Nel añu 2014 estrenó nel Festival de cine de Tribeca, Intramural. La película ye una comedia de deporte y ta so la direición de Andrew Disney y protagonizada por Jake Lacy, Kate McKinnon y Beck Bennett ente otros.[17]

Musical[editar | editar la fonte]

L'actriz grabó al pie del so maríu, el cantante-compositor Paul McDonald, el cantar "Now That I've Found You"[18] que s'estrenó'l programa de radio de Ryan Seacrest el 15 de payares de 2011. La pareya llanzó'l so primer EP en xunto, The Best Part, el 29 d'ochobre de 2012. El cantar "All I've Ever Needed", foi incluyida na banda sonora de la película de Reed, La Saga Twilight: Amanecer - Parte 2.[19]

L'actriz xunto con quien foi'l so home, Paul, atópense trabayando nun álbum musical llamáu "I'm Not Falling". El discu tien fecha de llanzamientu nel añu 2014.

Diseñu de xoyes[editar | editar la fonte]

El 21 de payares de 2012 l'actriz llanzó la so llinia de xoyes, acomuñada con Pascal Mouawad Glamhouse, Mattlin Yera by Nikki Reed. La coleición inclúin pulseres, collares y aretes ente otros. Toos inspiraos polo que la so madre solía usar y delles obres de cerámiques que la so güela solía faer.[20] Reed, nuna entrevista esclusiva al portal de noticies estauxunidense BANG Showbiz mientres l'eventu de presentación de la llinia de xoyes celebráu en Fred Segal, un conocíu local asitiáu na esclusiva Melrose Avenue de Los Angeles, declaró:

"Escoyí trabayar con metales porque quería que los mios fans tuvieren accesu a esta coleición. Quixi que tola coleición tenga un toque antiguu pero tamién que tola xente pueda dexá-yla. Especialmente los mios fans que son mozos".[21][22]

Vida privada[editar | editar la fonte]

Reed caltién una estrecha amistá coles sos co-estrelles de Twilightsobremanera, con Peter Facinelli , Elizabeth Reaser , Kristen Stewart y Jackson Rathbone, siendo Reed la madrina de Monroe Jackson Rathbone, el primer fíu del actor. Ye tamién amiga de Spy Kids y l'actriz Alexa Vega, quien foi dama d'honor na so boda.

En xunu de 2010, Reed punxo en marcha una páxina web oficial que cunta con un blogue, onde s'alderica una variedá de temes, tanto personal como profesional.

Rellaciones[editar | editar la fonte]

Reed conoció al concursante de la 10ª d'American Idol, el cantante-compositor Paul McDonald[23] na alfombra colorada nel estrenu de Caperucita Colorada en marzu 2011. El momentu nel que se conocieron foi tresmitíu nun programa d'American Idol como parte d'un segmentu qu'amosó a los participantes qu'asistieron al estrenu. La pareya empezó a salir puestu y al poco tiempu ver na entrega de premios MTV Movie Awards el 5 de xunu de 2011, onde Reed foi fotografiada con un aniellu de compromisu. La pareya casó'l 16 d'ochobre de 2011 nun ranchu priváu en Malibú (California).[24][25][26] A finales del mes de marzu del 2014 anuncióse que la pareya dixebraríase depués de dos años y mediu de matrimoniu. Asina mesmu la rellación terminó en bonos términos y van siguir colos sos proyeutos musicales que los inclúin a dambos.[27]

L'actriz empezó una rellación col protagonista de la serie The Vampire Diaries, Ian Somerhalder nel añu 2014[28] Nikki Reed confirmó'l so compromisu en febreru de 2015.[29] Casóse con Ian Somerhalder el 26 d'abril de 2015 en Santa Monica (California).[30][31]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Películes[editar | editar la fonte]

Añu Película Personaxe Notes
2003 Thirteen

Guionista

2005 Man of God Zane Berg
Los amos de Dogtown Kathy Alva
American Gun Tally
2006 Mini's First Time Mini
2007 Cherry Crush Shay Bettencourt
2008 Twilight Rosalie Hale
Familiar Strangers Allison
2009 La Saga Twilight: Lluna Nueva Rosalie Hale
Last Day of Summer Stefanie Productora
2010 La Saga Twilight: Eclís Rosalie Hale
Privileged Lauren Carrington
Chain Letter Jessie Campbell
2011 La Saga Twilight: Amanecer - Parte 1 Rosalie Hale
Catch. 44 Kara
2012 La Saga Twilight: Amanecer - Parte 2 Rosalie Hale
2013 Pawn
Enter the Dangerous Mind Wendy
Empire State Lizzette
2014 In Your Eyes Donna
Intramural Meredith
Murder of a Cat Greta
2015 Scout Georgie
A Sunday Horse Debi Walden
The Highway Is for Gamblers Jane

Televisión[editar | editar la fonte]

Añu Serie Personaxe Notes
2006 The O. C. Sadie Campbell 6 episodios
Justice Molly Larusa 1 episodiu
2007 Reaper Andi Episodiu piloto
2011 CollegeHumor Originals Jayna Mini-serie. 2 episodios

Videos[editar | editar la fonte]

Musical[editar | editar la fonte]

Añu Videu Artista Notes
2005 Just Feel Better Santana feat. Steven Tyler
2010 Non Rose Petals & Bubblebaths Sabrina
Edie Sedgwick Sage Direutora
2011 Now That I've Found You Paul McDonald feat. Nikki Reed Direutora
2012 All I've Ever Needed Paul McDonald feat. Nikki Reed Direutora
2013 Get the Girl Back[32] Hanson Barman

Premios y Nominaciones[editar | editar la fonte]

Añu Trabayu Premiu Categoría Resultáu
2003 Nantucket Film Festival Meyor Guión de Película (compartíu con Catherine Hardwicke) A los trelce Ganadora
Washington DC Area Film Critics Association Awards Meyor Guión Orixinal (compartíu con Catherine Hardwicke) Nomada
Premios Young Artist One to Watch - Muyer Ganadora
2004 Independent Spirit Awards Meyor Performance de Debú A los trelce Ganadora
Meyor Primer Guión (compartíu con Catherine Hardwicke) Nomada
Phoenix Film Critics Society Awards Meyor Guión Orixinal (compartíu con Catherine Hardwicke) Nomada
Breakout Performance - Detrás de cámara Nomada
Prism Awards Performance nuna Película de teatru Nomada
Satellite Awards Meyor Actuación por una Actriz nuna Película, Drama (compartíu con Evan Rachel Wood) Nomada
Meyor Guión Orixinal (compartíu con Catherine Hardwicke) Nomada
2009 Teen Choice Awards Eleccion de películes: Cara Nueva- Muyer Twilight Nomada
2011 Choice Vampiru La Saga Twilight: Eclís Nomada
2012 Meyor película: Lladrón d'escena femenina La saga Twilight: Amanecer - Parte 1 Nomada

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. URL de la referencia: https://www.billboard.com/music/music-news/nikki-reed-and-paul-mcdonald-finalize-divorce-6429342/.
  3. Identificador CONOR.SI: 47572067. Afirmao en: CONOR.SI.
  4. Nikki Reed: Celebridaes xudíes. http://www.jweekly.com/article/full/20518/celebrity-jews-in-the-news. Consultáu'l 18 de setiembre de 2003. 
  5. Nikki Reed: Thirteen y la niñez. http://www.highbeam.com/doc/1P1-86845167.html. Consultáu'l 28 d'agostu de 2003. 
  6. Nikki Reed dempués de 'Thirteen'. http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/features/nikki-reed-what-nikki-did-next-6170311.html. Consultáu'l 7 de mayu de 2004. 
  7. Nikki Reed en 'Mini's First Time'. http://qwipster.net/minisfirst.htm. Consultáu'l 14 de xunetu de 2006. 
  8. Nikki Reed fala sobre “K-11″. http://www.edwardybella.com/nikki-reed/nikki-reed-fala-sobre-k-11/. Consultáu'l 15 de febreru de 2010. 
  9. so-proxima-pelicula-k-11_23.html Nikki Reed y la so próxima película 'K-11'. http://edwardbella-sagadestepheniemeyer.blogspot.com.ar/2009/03/nikki-reed-y-el so-proxima-pelicula-k-11_23.html. Consultáu'l 23 de marzu de 2009. 
  10. Nikki Reed y Kristen Stewart interpretaren a homes en 'K-11'. http://foro.univision.com/t5/Crepusculo/Nikki-Reed-y-Kristen-Stewart-interpretaren-a-homes-en-K-11/td-p/297873863#axzz22pAdoqku. Consultáu'l 22 de payares de 2008. 
  11. Nikki Reed nun va tar en K-11. http://teamrosalienikkireed.blogspot.com.ar/2010/04/nikki-reed-non-estara-en-k-11.html. Consultáu'l 14 d'abril de 2010. 
  12. participara-finalmente-con-kristen-stewart-en-la-pelicula-k-11/ Nikki Reed nun va participar finalmente con Kristen Stewart na película K-11. http://www.sagacrepusculo.es/nikki-reed/nikki-reed-nun participara-finalmente-con-kristen-stewart-en-la-pelicula-k-11/. Consultáu'l 14 d'abril de 2010. 
  13. Nikki Reed nun va tar nel proyeutu 'K-11'. http://www.dailymotion.com/video/xcxfjf_nikki-will-not-be-in-k-11_shortfilms. Consultáu'l 13 d'abril de 2010. 
  14. al repartu-de-catch-44/ Nikki Reed y Deborah Ann Woll sumir al repartu de Catch .44. http://thevampireclub.wordpress.com/2010/08/04/nikki-reed-y-deborah-ann-woll-sumir al repartu-de-catch-44/. Consultáu'l 3 d'agostu de 2010. 
  15. Nikki Reed en Catch .44. 03-08-2010. http://movies.rightcelebrity.com/nikki-reed-in-catch-44/1986. 
  16. 'Catch .44' con Forest Whitaker, Bruce Willis , Malin Akerman y Nikki Reed. http://www.blogdecine.com/trailers/catch-44-con-forest-whitaker-bruce-willis-y-malin-akerman-cartelu-y-trailer. Consultáu'l 14 de payares de 2011. 
  17. Tribeca Film Festival: 'Intramural' is One of the Best Sports Movies You've Already Seen a Thousand Times. http://extramustard.si.com/2014/04/24/intramural-movie-tribeca-review/. Consultáu'l 24 d'abril de 2014. 
  18. Nikki Reed and Paul McDonald's Now That I've Found You Video. http://www.gossipcop.com/now-that-ive-found-you-video-nikki-reed-paul-mcdonald/. Consultáu'l 6 de marzu de 2012. 
  19. Nikki Reed, Green Day, Christina Perri y Ellie Goulding van tar na banda sonora de 'Amanecer. Parte 2'. http://www.bekia.es/musica/noticias/nikki-reed-green-day-christina-perri-ellie-goulding-estaran-banda-sonora-amanecer-parte-2/. Consultáu'l 7 de payares de 2012. 
  20. Nikki Reed llanza Coleición de Xoyes.. http://www.cosmeticauniversal.com/nikki-reed-llanza-coleccion-de-xoyes/. Consultáu'l 3 d'abril de 2012. 
  21. Nikki Reed estrénase como diseñadora de xoyes.. http://masaryk.tv/68181/nikki-reed-estrénase-como-disenadora-de-xoyes. Consultáu'l 25 de payares de 2012. 
  22. L'actriz Nikki Reed prueba suerte como diseñadora de xoyes.. https://www.europapress.es/chance/moda/noticia-actriz-nikki-reed-rosalie-crepusculo-prueba-suerte-disenadora-xoyes-20121123150950.html. Consultáu'l 23 de payares de 2012. 
  23. Paul McDonald esaniciáu de 'American Idol'. http://abcnews.go.com/Entertainment/american-idol-paul-mcdonald-eliminated-women-end-losing/story?id=13374537#.UCCGEPaTttg. Consultáu'l 15 d'abril de 2011. 
  24. con-paul-mcdonald/ Nikki Reed casóse con Paul McDonald. http://www.objetivofamosos.com/2011/10/17/nikki-reed-casar con-paul-mcdonald/. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2010. 
  25. boda-de-nikki-reed-y-paul-mcdonald La boda de Nikki Reed y Paul McDonald. http://www.cotilleoblog.com/post/13755/mas-detalles-de-la boda-de-nikki-reed-y-paul-mcdonald. 
  26. en-malibu/ Nikki Reed y Paul McDonald casóse en Malibu. http://solofamososonline.com/2011/10/nikki-reed-y-paul-mcdonald-casar en-malibu/. Consultáu'l 19 d'ochobre de 2011. 
  27. . https://www.elmundo.es/loc/2014/03/29/53371a51y2704y0y078b4571.html. Consultáu'l 29 de marzu de 2014. 
  28. «Nikki Reed Says She and Ian Somerhalder 'Have Such an Amazing Future Ahead of Us'». People. 23 de xineru de 2015. http://www.people.com/article/nikki-reed-ian-somerhalder-catdance-film-festival. Consultáu'l 23 de xineru de 2015. 
  29. «Nikki Reed on her huge engagement ring: 'I look at it every day and say wow'». People. 20 de febreru de 2015. http://stylenews.peoplestylewatch.com/2015/02/20/nikki-reed-engagement-ring-wedding-plans/. Consultáu'l 21 de febreru de 2015. 
  30. ¡Boda sorpresa! Ian Somerhalder casóse con Nikki Reed. 27 d'abril de 2015. https://www.europapress.es/chance/gente/noticia-boda-sorpresa-ian-somerhalder-casa-nikki-reed-20150427143620.html. 
  31. Ian Somerhalder y Nikki Reed reaparcen convertíos n'home y muyer na alfombra colorada del Festival de Cannes. 21 de mayu de 2015. http://www.antena3.com/celebrities/famosos-hollywood/ian-somerhalder-nikki-reed-reaparcen-convertíos-marido-mujer-alfombra-colorada-festival-cannes_2015052100300.html. 
  32. HANSON - "Get The Girl Back" - OFFICIAL. http://www.youtube.com/watch?v=zh8mQU-tNyM&feature=kp. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]