Nelly Pujols

De Wikipedia
Nelly Pujols
Vida
Nacimientu Valencia21 de payares de 1953 (70 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Oficiu comedianta
Cambiar los datos en Wikidata

Nelly Altagracia Pujols Senior, más conocida como Nelly Pujols, (21 de payares de 1953Valencia) ye una actriz y comediante venezolana, reconocida por interpretar xunto a Irma Palmieri el sketch Flora y Hortensia tresmitíu por RCTV nel programa de Radio Rochela, nel que personificaben a dos solterones d'avanzada edá, qu'acosaben a galanes de la televisión nun sofá, nos años 1980, y tamién poles sos interpretaciones en ¡A que te ris! en Cheverisimo de Venevisión

Biografía[editar | editar la fonte]

Nació en Caraques,[1] el 21 de payares de 1953. Mientres los años 70's dedicar al conceutu del humor dempués d'intentar el teatru dramáticu convencional. En 1973 empezó a trabayar na canal Cadena Venezolana de Televisión, realizando una imitación de Raquelita Castellanos. En 1980 ingresó a la comedia en Radio Rochela, onde participó en dellos sketchs, el más conocíu d'ellos Flora y Hortensia, onde trabayó xuntu Irma Palmieri ya interpretó a Flora.

Trabayó nel Show de Joselo, y depués en Cheverisímo, programa nel cual diose a conocer pol so trabayu con Honorio Torrealba. Dempués de la cancelación del programa, siguió trabayando con Torrealba mesmu nun programa de radio, hasta'l so fallecimientu en 2010. Volvió a la televisión pal programa ¡A que te ris!, nel que participó en sketchs como La Cama y La Ricachona.

Presentó en dellos países el so monólogu ¿Vieya Yo?, Vieya La mio Suegra (La to Madre). Mora en Miami, Estaos Xuníos y viaxa a Venezuela delles vegaes al añu. En xineru de 2016 informó nun comunicáu que posse un Melanoma tipu 3 y que sería operada per primer vegada la tercer selmana de xineru.

Doña Ricachona[editar | editar la fonte]

Doña Ricachona ye un personaxe de Nelly Pujols, qu'apaeció n'A que te ris! nel segmente col mesmu nome de dichu personaxe, Doña Ricachona ye una venezolana adinerada de pelo curtiu y encorvada, que presume munches de les sos esperiencies alredor del mundu viéndose como una figura internacional, pero siempres cuando visita una tienda, spa o etc, al preguntar el costo de dichu productu o paquete termina alteriándose y enfureciéndose de forma agresiva contra'l vendedor, a la fin termina esculpándose col vendedor y termina diciendo la so frase celebre Ye que Cuando'l Preciu suxúrenme..... Se me Saleeeee lo Tierruuuuaaa.

Referencies[editar | editar la fonte]