Need for Speed: Underground

De Wikipedia
Need for Speed: Underground
Desendolcador EA Black Box
Distribuidora Electronic Arts
Temática Carrera ilegal (es) Traducir y Tuneo (es) Traducir
Motor EAGL (es) Traducir
Plataforma Game Boy Advance, Xbox, PlayStation 2, Microsoft Windows, PlayStation Portable y Nintendo GameCube
Publicación 17 payares 2003
Serie Need for Speed
Xéneru videoxuegu de carreres
Mou multixugador y un xugador
Preséu d'entrada mandu de videoxuegos
Clasificaciones
CERO Toos
ESRB Toos
PEGI PEGI 3 (es) Traducir
USK USK 0
' Need for Speed: Underground '
Cambiar los datos en Wikidata

Need for Speed: Underground (NFSU) ye un videoxuegu de carreres d'automóviles desenvueltu y llanzáu por Electronic Arts nel 2003. Ye parte de la saga de videoxuegos Need for Speed y foi desenvueltu por EA Black Box.

Toles carreres tomen llugar nuna ciudá de nueche. El xuegu llevó a discutinios ente los fans del xuegu polos cambeos asocedíos nel xuegu, pero fueron un gran ésitu, que llevaron a la creación d'otra secuela.

Estremar de los títulos anteriores al nun esistir la policía, como en Need for Speed: Hot Pursuit 2 y el dañu de los vehículos.

Maneres de xuegu[editar | editar la fonte]

El circuitu ye una carrera onde cada participante tien de completar los dos o más vueltes del mesmu. Nel circuitu, siempres hai la participación de cuatro automóviles. Una variante del circuitu ye'l Knockout (Eliminación), que s'estrema del circuitu pol fechu de que si'l corredor llega postreru ye esaniciáu. El circuitu d'eliminación sigue hasta que quede un solu coche en pista.

El Sprint ye una variación del circuitu, onde los competidores cuerre dende'l puntu de partida hasta un puntu de llegada. Estes carreres usualmente son más curties que'l circuitu (con un máximu de 8 quilómetros), asina que'l xugador tien de ser cuidadosu mientres la carrera.

L'Aceleración (tamién llamáu Drag n'inglés) toma llugar nuna recta. Pa ganar nesta carreres, los xugadores tienen de calcular el tiempu y reflexos pa camudar les velocidaes de forma manual. Cuando'l Panel de preseos encienda una lluz azul o verde, significa que ye precisamente, nesi momentu que se debe faer el cambéu de marches. Puede usase tamién l'óxidu nitroso pa una meyor aceleración.

Nesta manera puede perdese de momentu de dos maneres: Un choque fronteru con dalgún oponente, el tráficu o una torga y por aciu un recalentamientu del motor, qu'asocede cuando nun se realiza un cambéu de marches a tiempu.

Nes carreres de derrape o "Drifting" l'oxetivu ye intentar consiguir tantos puntos como sía posible col coche; por aciu conducir xirando'l vehículu a lo llargo del circuitu de derrape. Llograr meyores resultaos aumenten entá más la resultancia poles bonificaciones. Anque a la primer vista puede paecer difícil, probablemente sía la manera más fácil de tol xuegu.

Dacuando, van presentase torneos de delles carreres d'una manera de carrera específicu. El premiu va ser una gran cantidá de dineru y desbloquéu de prestaciones pal rendimientu del vehículu.

Personaxes[editar | editar la fonte]

  • Xugador: Ye'l protagonista del xuegu, mientres el so estatus de suañu. Usaba un Acura Integra Type R coloráu y blancu "Vortex".
  • Samantha: Ye una muyer sexy, astuta, calculadora y corredora. Usa un Honda Civic Si celeste y blancu.
  • José: Ye un mozu sobeyosu y de bona actitú. Usa un Volkswagen Golf GTi plateado.
  • TJ: Ye un mecánicu de tuneo de carreres caleyeres. Dempués de gana-y la última carrera de Chad, TJ toma'l Honda Civic Si de Samantha modificar al llamar por nome Junkman.
  • Klutch: Ye un mozu pandillero y de bien mala actitú. Usa un Dodge Neon verde llimón.
  • Dirt: Ye'l líder de les carreres de derrape. Usa un Nissan 240SX.
  • Chad: Ye miembru de la peada Eastsiders, líder de les carreres de Sprint. Usa un Toyota Celica, y un Honda S2000. Dambos de color mariellu.
  • Kurt: Ye miembru de la peada Eastsiders, líder de les carreres de Circuitu. Usa un Acura RSX, y un Mazda RX-7. Dambos de color blancu.
  • Todd: Ye miembru de la peada Eastsiders, líder de les carreres Drag. Usa un Mitsubishi Lancer YE, y un Mitsubishi Eclís GSX. Dambos de color lavanda.
  • Eddie: Ye'l líder de la peada Eastsiders. Usa un Nissan Skyline GT-R (R34) de color naranxa doráu.
  • Abeyera: Ye la "novia" de Eddie. Usa un Nissan 350Z de color negru con naranxa y blancu.

Llista de Coches[editar | editar la fonte]

Receición[editar | editar la fonte]

Plantía:Analís videoxuegu

Los críticos emponderaron el xuegu un pocu, pola inyeición de nuevu "tuning" na franquicia,[1] a pesar de les quexes principales de les temes repetitives,[2] l'axuste realista y l'usu escesivu de tráficu al azar.

Underground vendió casi 6 millones de copies en tol mundu.[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

Música: Need for Speed: Underground en The Past Is Now.

  1. «Need for Speed Underground Reviews».
  2. «Need for Speed Underground for GameCube Review». Archiváu dende l'orixinal, el 11 d'agostu de 2009.
  3. «EA Press Release (00024447.RTF;1)». Archiváu dende l'orixinal, el 6 de payares de 2015.