Natalia Peiro Pérez

De Wikipedia
Natalia Peiro Pérez
Vida
Nacimientu Madrid19 de payares de 1975 (48 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Universidá Complutense de Madrid
Universidá Autónoma de Barcelona
Escuela Superior d'Alministración y Direición d'Empreses
Llingües falaes castellanu
Oficiu secretaría general (es) Traducir
Emplegadores Cáritas Española (es) Traducir
Creencies
Relixón católicu romanu
Cambiar los datos en Wikidata

Natalia Peiro Pérez, (19 de payares de 1975Madrid), ye secretaria xeneral de Cáritas Española,[1] y direutora executiva de la Fundación FOESSA (Fomentu d'Estudios Sociales y de Socioloxía Aplicada)[2].

Biografía[editar | editar la fonte]

Llicencióse en Ciencies Polítiques y de l'Alministración na Universidá Complutense de Madrid. Completó la so formación académica con dos másteres: unu en Marketing Dixital y Comerciu electrónicu, na Escuela de Negocios de la Universidá Autónoma de Barcelona (2016-2017); y l'otru en Cooperación Internacional y Xestión de Proyeutos, na Fundación Ortega y Gasset (2001-2002); y un posgráu en Lideralgu ya Innovación social n'Organizaciones Non Gubernamentales, n'ESADE Business & Law School (2008-2009). Tres el so pasu pola empresa Formaselect Consulting (2007-2008) consiguió les conocencies fayadices pa ser esperta en Responsabilidá Social Corporativa y Procesos de Comunicación.

Dende'l 2002, taba venceyada laboralmente a Cáritas Española, en diversos puestos: secretaria de Direición de Cáritas Española (2002-2005), téunicu de Cooperación Internacional pa los países d'Europa Central y del Este (2005-2007), direutora del Área de Cooperación Internacional (2007-2015), direutora del Área de Comunicación, Sensibilización ya Incidencia (2015-2017), y finalmente secretaria xeneral de Cáritas Española (dende 2017).

Tamién desempeñó'l so trabayu fora d'España. Primero como téunicu de la Fundación Centro d'Estudios Comerciales del Ministeriu d'Economía y Facienda y la Cámara Oficial de Comerciu ya Industria de Madrid. Dempués como asistente na Direición Xeneral d'Enerxía y Tresporte de la Comisión Europea, en Bruxeles (2000), y finalmente como esperta de Cáritas Española nos foros de trabayu de la rede internacional de Cáritas (Comité Representativu de Cáritas Internationalis y el Comité Executivu de Cáritas Europa).

Ye la primer muyer qu'apuerta a la secretaría xeneral de Carines Española,[3] en tola historia de la institución.[4]

Ta casada y ye madre de cuatro fíos.[2]

Referencies[editar | editar la fonte]