Natalia Luis-Bassa

De Wikipedia
Natalia Luis-Bassa
Vida
Nacimientu Caraques13 de xunetu de 1966 (57 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Estudios
Estudios Royal College of Music (es) Traducir
Oficiu direutora d'orquesta
Xéneru artísticu música clásica
Instrumentu musical oboe
natalialuisbassa.blogspot.com
Cambiar los datos en Wikidata
Haffner Orchestra ensayando con Natalia Luis-Bassa.

Natalia Luis-Bassa (13 de xunetu de 1966Caraques) ye una direutora d'orquesta venezolana que vive y trabaya n'Inglaterra, onde ye direutora musical de la orquesta sinfónica na Universidá de Wellington en Berkshire y la Sinfonia Hallam de Sheffield.

Biografía[editar | editar la fonte]

A los quince años, Natalia empezó los sos estudios d'Oboe nel Conservatoriu de la Orquesta Xuvenil de Venezuela y, a la temporada llogró'l títulu de Llicenciada en Música nel Institutu Universitariu d'Estudios Musicales (IUDEM), convirtiéndose d'esta miente, na primer persona en llograr el diploma en direición d'orquesta nel so país.

Mientres dos años asumió'l cargu de Direutora Musical de la Orquesta Sinfónica de Falcón y en 1995 viaxó a Londres- Inglaterra auspiciada pola Fundación Calcaño, pa siguir los sos estudios nel Royal College of Music, institución que depués de dos años dio-y el premiu RCM Opera Conducting Junior Fellowship, ganando asina una pasantía na especialización de direición d'ópera. Apocayá, la direutora d'orquesta venezolana recibió de manes de la Elgar Society, el premiu Elgar 2007 a la meyor interpretación d'una obra del compositor inglés Edward Elgar.[1]

Luis-Bassa, llogró en payares de 2008 el títulu de Magister en Direición d'Orquesta de la Universidá de Huddersfield; foi designada ‘embaxadora de la música de Elgar’, n'interpretando la Segunda Sinfonía cola Huddersfield Philharmonic Orchestra n'abril de 2007.

Mientres el branu de 2007 Natalia visitó Venezuela pa interpretar nuevamente la sinfonía, esta vegada cola Orquesta Sinfónica Simón Bolívar, llogrando escelentes comentarios de la crítica calificada.

N'agostu de 2008, Natalia participó nun "reality show" de la BBC llamáu Maestru, onde ocho celebridad de la televisión inglesa, aprendieronn a dirixir una orquesta. La ganadora, la comediante Sue Perkins, tuvo la oportunidá de dirixir la BBC Symphony Orchestra na última nueche de los Proms en setiembre de 2008.[2]

Dende setiembre de 2009, entra a formar parte del cuerpu de profesores del Royal College of Music de Londres. Anguaño ye la Direutora Musical de la Hallam Sinfonia en Sheffield al norte d'Inglaterra y tamién como direutora de la Orquesta del Wellington College.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]