Nanpa

De Wikipedia

Nanpa (ナンパ?), tamién traducíu como Nampa, ye un tipu de coqueteo y seducción popular ente los adolescentes y les persones nos sos años venti y trenta na cultura xaponesa. Cuando les muyeres xaponeses escuerren a los homes d'una manera similar a NANPA, llámase-yos gyakunan (ギャクナン?).

Etimoloxía[editar | editar la fonte]

Nanpa escribíase orixinalmente en kanji como 软派 (lliteralmente, "la escuela nidia") y tenía un significáu distintu: les persones comenenciudes más na diversión y l'indulxencia, que nes carreres "dures" como la política, la universidá, o l'atletismu. Na cultura Xaponesa moderna, NANPA la mayoría de les vegaes referir a "la caza de chiques" y hai una fuerte connotación negativa asociada a ella.

La pallabra pa la caza de novios de la muyer, gyakunan, derivar de gyaku (逆? , llit. "reversa"), y la primer parte de la pallabra NANPA.

Descripción[editar | editar la fonte]

El Nanpa ye practicáu con mayor frecuencia por homes nuevos heterosexuales que van dende la so adolescencia a mediaos de los años venti. Grupos de "Chicos NANPA" axúntense alredor de los llugares ocupaos mayoritariamente por tráficu piatonal femenín (pontes, estaciones de metro, centros comerciales, etc.) y enceten a les muyeres en busca d'una cita. Los grupos NANPA xeneralmente usen l'alta moda con bonos traxes, zapatos caros y estravagantes estilos de peñaos. Por cuenta de la so manera de vistir, los mozos nanpa dacuando son confundíos polos estranxeros como los emplegaos de los Host o clubes Antifitriones, quien tamién son vistos falando con delles muyeres.

Debíu al númberu creciente de participantes Nampa y quexes crecientes, munches de les rexones xaponeses tán reaccionando con mayor durez a los mozos, los participantes heterosexuales, homes. Por casu, munchos llugares onde los mozos axúntense como los xuegos asitióse señales "Non Nanpa", y la policía de les ciudaes densamente poblaes han aplicaos estes regles. Esto pue ser una reacción a un mieu creciente nes nueves xaponeses de secuestru o violación. Shibuya ye particularmente estricta nos chicos Nampa a raigañu del secuestru de cuatro chiques por un home de mediana edá.

Referencies[editar | editar la fonte]