Nancy Bertler

De Wikipedia
Nancy Bertler
caderalga d'universidá

febreru 2022 -
Vida
Nacimientu Munichsieglu de XX
Nacionalidá Bandera d'Alemaña Alemaña
Estudios
Estudios Universidá de Munich
Royal London
Universidá Victoria en Wellington
Nivel d'estudios Philosophiæ doctor
Direutor de tesis Peter Barrett
Direutora de tesis de Daniel Emanuelsson
Peter D Neff
Andrea Tuohy (en) Traducir
Dan Lowry (en) Traducir
Llingües falaes alemán
inglés
Profesora de Bradley Markle (en) Traducir
Victoria Holly Liberty Winton (en) Traducir
Oficiu ecóloga, profesora universitariaclimatóloga
Emplegadores Institute of Geological and Nuclear Sciences
Universidá Nacional Australiana
Universidá Victoria en Wellington  (1r abril 2006 –
Antarctica New Zealand (es) Traducir  (6 agostu 2018 –
Premios
victoria.ac.nz…
Cambiar los datos en Wikidata

Nancy Bertler (sieglu de XXMunich) ye una investigadora antártica d'orixe alemán que lideró importantes iniciatives empuestes a la investigación de la hestoria del clima utilizando nucleos de xelu antártico, y meyor conocida pol so lideralgu nel Programa d'Evolución del Clima de la Isla de Roosevelt Island (RICE).[2] Ye profesora acomuñada nel Centru d'Investigación Antártica de la Universidá Victoria de Wellington en Nueva Zelanda.[3]

Carrera[editar | editar la fonte]

Bertler investiga la hestoria del clima usando nucleos de xelu. Mientres el so doctoráu, Nancy estableció collaboraciones con socios internacionales n'Alemaña y Estaos Xuníos y empecipió la investigación del nucleu de xelu de Nueva Zelanda nel Mar de Ross. Como becaria postdoctoral con orientación y ayuda de les sos mentores, los profesores Peter Barrett, Tim Naish, Alex Malahoff, Bertler siguió estableciendo una gran infraestructura pa sofitar la investigación sobre'l nucleu de xelu en Nueva Zelanda. Esto incluyó'l desenvolvimientu d'una instalación nacional d'investigación de nucleos de xelu con GNS Science[4] y la construcción d'un sistema de perforación de nucleos de xelu entemedio de Nueva Zelanda cola Universidá Victoria de Wellington. Bertler dirixó'l Programa Nacional d'Investigación de Xelu, que remató col desenvolvimientu esitosu de proyeutos científicos internacionalessobremanera la contribución de Nueva Zelanda al proyeutu internacional Espedición Científica Transatlántica (ITASE) y el proyeutu d'Evolución del Clima de la Isla Roosevelt (RICE) de 9 naciones lideráu por Nueva Zelanda.

Bertler foi una de los pioneres n'escoyer ya interpretar los rexistros del nucleu de xelu de les rexones costeres de L'Antártida. Estos rexistros demostraron apurrir información altamente complementaria a los rexistros del nucleu de xelu fondo del interior de L'Antártida. Bertler publicó más de 39 documentos d'investigación revisaos por pares a nivel internacional y tres capítulos de llibros revisaos ​​por pares. Tamién foi coautora de dos capítulos de llibros pa divulgación pública y trabayó con una gran variedá de medios.[5]

Bertler dirixó 13 espediciones científiques a L'Antártida con más de 30 meses (acumulativos) de trabayu de campu, incluyíu'l lideralgu del proyeutu d'estracción de nucleos de xelu de la Isla Roosevelt (RICE) de 9 naciones na Antártida.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. URL de la referencia: https://www.royalsociety.org.nz/what-we-do/funds-and-opportunities/rutherford-discovery-fellowships/rutherford-discovery-fellowship-recipients/search-rutherford-discovery-fellowship-awards/. Data de consulta: 10 payares 2021.
  2. «RICE home page».
  3. «AProf Nancy Bertler». Victoria University of Wellington (3 de marzu de 2016). Consultáu'l 3 de xunetu de 2016.
  4. Science, GNS. «New Zealand Ice Core Research Facility / Laboratories & Facilities / Services / Home - GNS Science». Consultáu'l 17 de xunu de 2016.
  5. «Antarctic team digs deep to predict climate future» (2013). Consultáu'l 26 de xunu de 2016.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]