Naima Mora

De Wikipedia
Naima Mora
Vida
Nacimientu Detroit1 de marzu de 1984[1] (40 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Cass Technical High School (en) Traducir
Oficiu modelu
Altor 177 cm
Emplegadores Estaos Xuníos
IMDb nm1929434
wix.com…
Cambiar los datos en Wikidata

Naima Mora (1 de marzu de 1984Detroit) ye una modelu d'Estaos Xuníos y la ganadora de la cuarta temporada del programa America's Next Top Model.

Biografía[editar | editar la fonte]

Primeros años[editar | editar la fonte]

Naima Mora nació'l 30 de marzu de 1984 en Detroit, Michigan. Ye fía de Francisco Mora Catlett d'orixe mexicanu y percusionista de jazz. Los sos güelos paternos son Francisco Mora, un pintor y l'escultora y pintora Elizabeth Catlett. Nel 2001 la so güela presentó una escultura en mármol negro titulada Naima, de la que sirvió d'inspiración.

El so padre tien ascendencia mexicana y afroamericana, y la so madre tien ascendencia irlandesa y afroamericana. Foi bautizada col nome de Naima pol cantar homónima de John Coltrane. Tien cinco hermanes, incluyendo a la so ximielga, Nia, que ye fotógrafa. La so hermana mayor, Ife Mora (1977), ye la vocalista d'un grupu musical.

Mora creció cerca de West McNichols y Schaefer nel llau noroeste de Detroit y asistió a la escuela media Bates Academy. En 2002 graduar de la secundaria Cass Technical High School. Foi una bona estudiante de Ballet ya ingresó na academia de ballet Renaissance y tamién se enroló mientres un branu nel American Ballet Theatre.

Primero que asistiera a la escuela Dance Theatre of Harlem en Nueva York, trabayó como camarera d'una cafetería na so ciudá natal. Darréu daquién convenció-y n'el so trabayu a que realizara una audición pal programa televisivu America’s Next Top Model.

America's Next Top Model[editar | editar la fonte]

Al entamu del programa, col so corte de pelo mohicano y la so personalidá introvertida, considerar como una candidata con poques probabilidaes de vencer la competencia. A pesar de que les sos fotografíes nun fueron tan pimpanes como les de la segunda finalista Kahlen Rondot, los xueces dexáronse llevar pol so rendimientu final na pasarela. Tyra consideró que Kahlen yera "la moza que se desempeñó de manera escelente mientres el semestre y que refiertó l'exame final", ente que Naima yera "la moza que se desempeñó de forma irregular mientres el semestre y qu'aprobó el so exame final". Dempués de ser declarada como ganadora del concursu premiar con una portada na revista Elle, un contratu con Ford Models y un contratu de 100.000 dólares cola llinia de cosméticos CoverGirl. Tamién se reveló que ye vexetariana.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm1929434. Data de consulta: 16 xunetu 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]