Myrmotherula brachyura

De Wikipedia

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Myrmotherula brachyura
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Thamnophilidae
Xéneru: Myrmotherula
Especie: M. brachyura
(Hermann, 1783)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

'''Myrmotherula brachyura[2] ye una especie d'ave paseriforme de la familia Thamnophilidae, los hormigueritos, que vive en Suramérica.

Distribución y hábitat[editar | editar la fonte]

Habita en Bolivia, Brasil, Colombia, Ecuador, Guayana francesa, Guayana, Perú, Surinam, y Venezuela.[1]

Los sos hábitats naturales son montes subtropicales o tropicales en rexones baxes, los banzaos subtropicales o tropicales. Tamién puede vivir en zones bien degradaes d'antiguos montes.

Estáu de caltenimientu[editar | editar la fonte]

Esta especie tien una área de distribución desaxeradamente grande, y polo tanto nun s'avera a los estragales de vulnerable según el criteriu de tamañu del área de distribución (estensión de presencia <20.000 km² combináu con un tamañu decreciente o fluctuante del área de distribución o degradación del so hábitat, o bien tar distribuyíu bien llocalmente o con fragmentación severa). L'enclín de la población paez ser estable, polo tanto la especie nun s'avera a los estragales de vulnerable sol criteriu d'enclín de la población (> 30% d'amenorgamientu de más de diez años o tres generaciones). El tamañu de la población nun foi cuantificado, pero nun se cree que s'avere a los estragales pa vulnerable según el criteriu de tamañu de la población (<10.000 individuos maduros con un amenorgamientu continuu envalorada en >10% en diez años o tres generaciones, o con una especificada estructura de la población). Por estes razones la especie evalúase como d'especie so esmolición menor.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 BirdLife International 2009. Myrmotherula brachyura; IUCN 2010. Llista Colorada d'Especies Amenaciaes UICN. Versión 2010.4. Consultáu'l 9 de xunu de 2011.
  2. Hormiguerito Nanu (Myrmotherula brachyura) en Avibase.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]