Muhammad ibn Maslaham

De Wikipedia

Muhammad ibn Maslamah (589-666) foi un militar y difusor del Islam, conocíu como Muhammad bin Maslama el so "Ansari" (محمد بن مسلمة الأنصاري); foi compañeru del profeta Mahoma.

Maslama foi unu de los primeros en Yathrib que se convirtieron al islam y yera un aliáu de la tribu Aws en Medina, lo qu'indica que nun yera árabe. Convertir en musulmán por mediu de Musab ibn Umayr, antes Usayd ibn Hudayr y Sad ibn Muadh que yeren influyentes homes de la ciudá.

En 622, cuando'l Profeta llegó a Medina, empareyó a cada Muhajirun (musulmanes qu'acompañaron a Mahoma na Héjira) colos Ansar, xuniendo a Muhammad ibn Maslamah con Abu Ubaidah ibn al-Jarrah. Muhammad ibn Maslamah tomó parte en tolos compromisos militares del Profeta, sacante la Batalla de Tabouk. Nesa ocasión, él y Alí fueron puestos al cargu de un exércitu que foi dexáu na retaguardia pa protexer Medina. Más tarde, a lo llargo de la so vida, rellató estes batalles a los sos diez fíos.

Antes de la batalla de Uhud, Mahoma y la fuerza musulmano escoyeron a unos siete centenares de persones pa pasar la nueche en campu abierto. Punxo cincuenta homes sol mandu de Muhammad ibn Maslamah y encamentó-y que patrullaren el campamentu pela nueche. Mientres la batalla en sí, dempués de la desastrosa derrota de los musulmanes polos Quraish, una pequeña banda defendió'l Profeta hasta que pasó la marea de la batalla. Muhammad ibn Maslamah foi unu d'ellos.

Morrió en Medina a los 77 años nel añu 666.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]