Mpule Kwelagobe

De Wikipedia
Mpule Kwelagobe
Vida
Nacimientu Gaborone14 de payares de 1979[1] (44 años)
Nacionalidá Bandera de Botsuana Botsuana [2]
Llingua materna Tsuana
Estudios
Estudios Lobatse Senior Secondary School (en) Traducir
Universidá de Columbia
Llingües falaes inglés
Tsuana
Oficiu modelu, participante en concursos de belleza, humanitaria, Miss Universo 1999 (es) Traducir, activista, entamadorafotomodelu
Altor 178 cm
Creencies
Relixón cristiano (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Mpule Kwelagobe ye una modelu nacida en Gaborone, la capital de Botsuana, ganadora del títulu de Miss Universu en mayu de 1999 en Trinidá y Tobagu.

Desque foi coronada Miss Universu 1999, Mpule foi reconocida como una activista de los derechos humanos a la salú, especialmente pola so llucha contra'l VIH/SIDA y la promoción de los mozos y les muyeres a que tengan mayor accesu a la educación sexual reproductiva y los servicios.

Miss Universu[editar | editar la fonte]

Al igual que Angela Visser, Mpule Kwelagobe con unos 1 m 77 (5 10') participó nel certame Miss Mundu (en 1997) pero nun dio llugar. Ella foi la primera Miss Universu de Botsuana y la primera Miss Botswana en participar de Miss Universu.

Dempués del so reináu como Miss Universu, Mpule convertir nuna vocera de Clairol faciendo dellos anuncios apaeciendo en primeres paginas de revistes internacionales de munchos países.

Embaxadora de Bona Voluntá[editar | editar la fonte]

En 2000, foi nomada como Embaxadora de Bona Voluntá poles Naciones Xuníes, centrándose nos mozos y el VIH/SIDA.

Ente otros, encetóse nel Congresu d'Estaos Xuníos ( Cámara de Representantes y la Comisión de Bancaria y Servicios Financieros)

Mpule testificó sobre los efeutos socioeconómicos del SIDA n'África, y propunxo un proyeutu de llei pa crear un Bancu Mundial de prevención del SIDA (fondu fiduciario). Tamién dirixó:

  • El cuartu Cume Mundial de la Mocedá de les Naciones Xuníes (Dakar, Senegal)
  • L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes (Nueva York, Estaos Xuníos)
  • El Cume Mundial sobre'l Desenvolvimientu Sostenible (Johannesburgu, África del Sur)
  • La 3ª Conferencia de les Naciones Xuníes Menos Adelantraos (Bruxeles, Bélxica)
  • Moderadora d'un panel sobre'l SIDA mientres el Caucus Negru del Congresu, a invitación de la congresista Barbara Lee.

Otros Premios[editar | editar la fonte]

Mpule Kwelagobe foi gallardoniada col Premiu Jonathan Mann de la Salú de los Derechos Humanos pola Asociación Internacional de Médicos en Cuidu del SIDA (IAPAC). Tuvo l'honor xunto col alministrador principal del programa de VIH de la Comisión Europea, Lieve Fransen, y el ex-presidente d'Estaos Xuníos William Clinton. En 2003, foi escoyida como Líder Global de la Mañana (GLT) pol Foru Económicu Mundial, xuniéndose asina a cerca d'otres 500 persones procedentes del mundu de los negocios, la política, grupos d'interés públicu, los medios de comunicación y les artes y les ciencies, incluyendo a Bill Gates, el primer ministru británicu Tony Blair, Michael Dell y Bono, escoyíos dende l'entamu del programa en 1993.
En 2006, foi escoyida de nuevu pol Foru Económicu Mundial como una Nuevu Líder Global (YGL). El Foru de Mozos Líderes Globales ye una comunidá única acabante formar, de múltiples partes comenenciudes de los líderes del mundu de menos de 40 años o menos y que tán dispuestos a dedicar el so tiempu y enerxía pa trabayar conxuntamente escontra un futuru meyor.
Mpule ye llicenciada en Ciencies Polítiques (internacional de la economía política) pola Universidá de Columbia na Ciudá de Nueva York.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Wendy Fitzwilliam
Bandera de Trinidá y Tobagu Trinidá y Tobagu
Miss Universu
1999
Socesor:
Lara Dutta
Bandera de India India