Moses Sithole

De Wikipedia
Moses Sithole
Vida
Nacimientu Boksburg17 de payares de 1964 (59 años)
Nacionalidá Bandera de Sudáfrica Sudáfrica
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu asesín en serie
IMDb nm2933985
Cambiar los datos en Wikidata

Moses Sithole(17 de payares de 1964Boksburg) ye un asesín en serie y violador sudafricanu que cometió los "ABC Murders", llamáu asina porque operó en Atteridgeville , continuu en Boksburg y terminaro en Cleveland, un suburbiu de Johannesburgu .

Primeros años de vida[editar | editar la fonte]

Sithole nació en 1964 en Vosloorus , un pueblu probe cerca de Boksburg , provincia de Transvaal . Cuando tenía cinco años, el so padre morrió y la so madre abandonó a la familia. Sithole y los sos hermanos pasaron los siguientes trés años nun orfanatu, onde más tarde dixeron que fueron maltrataos. Según la so propia versión, foi arrestáu por violación na so adolescencia y pasó siete años en prisión. Más tarde culpó a la so estancia en prisión por convertilo nun asesín. Esplicó los sos crímenes diciendo que les muyeres qu'asesinó recordáben-y a les muyeres que la habíen acusáu falsamente de violación munchos años antes ==

Asesinatos y captura[editar | editar la fonte]

Pa la xente al so alredor, Sithole paecía ser una persona de modales nidies. Nel momentu de los sos crímenes, remanaba una organización pantasma, Mocedá contra l'abusu humanu , ostensiblemente dedicada a la erradicación del abusu infantil. Toles sos víctimes fueron muyeres entrevistando para puestos cola organización ensin fines d'arriquecimientu de Sithole. Llevar a campos remotos, y daría en cutilos, violalos y asesinalos. Xeneralmente fueron esgañaos cola so propia ropa interior. Depués escribía la pallabra "perra" nos sos cadabres antes de tiralos. En 1995, habíase lleváu más de 30 vides, lo que provocó la llerza en tol país. En dellos casos, más tarde telefoniaría a les families de les víctimes ensin más motivu aparente que burllase d'elles. Nun momentu dau, el presidente Nelson Mandela visitó Boksburg en persona pa pidir ayuda pública pa detener al asesín.

N'ochobre de 1995, contautó al periodista sudafricano Tamsen de Beer ya identificóse como l'asesín buscáu. Mientres una conversación telefónica con De Beer, indicó que los asesinatos llevar a cabu en vengación pol so inxustu encarcelamientu. Siguió reclamando 76 víctimes, el doble de les qu'informaron. Finalmente, pa probar qu'él yera l'asesín, dio instrucciones sobre ónde había quedáu unu de los cuerpos. Darréu, les autoridaes llocales acorrexaron a Sithole en Johannesburgu y lo confrontaron. El sospechosu recibió un disparu mientres atacaba a un axente con un hachu y llevar al hospital, onde s'afayó que yera VIH positivu.

Xuiciu y Sentencia[editar | editar la fonte]

El 5 d'avientu de 1997, Sithole foi condergáu a 50 años de prisión per caúnu de los 38 asesinatos, 12 años de prisión por caúna de les 40 violaciones y cinco años de prisión per caúnu de los seis robos. Yá que les sos oraciones execútense consecutivamente , la sentencia efectiva total ye unu de 2.410 años. El xuez David Carstairs ordenó que se riquir que Sithole sirva siquier 930 años antes de ser elegible pa la llibertá condicional . El xuez tamién-y dixo a Sithole que si non s'abolió la pena capital esi mesmu añu, condergaría a muerte a Sithole.

Referencies[editar | editar la fonte]

}

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]