Moon Geun Young

De Wikipedia
Moon Geun Young
Vida
Nacimientu Gwangju6 de mayu de 1987 (36 años)
Nacionalidá Bandera de Corea del Sur Corea del Sur
Residencia Gwangju
Llingua materna coreanu
Estudios
Estudios Universidá Sungkyunkwan
Llingües falaes coreanu
Oficiu actriz de cine, actriz de televisióndireutora de cine
Creencies
Relixón budismu
IMDb nm1371529
namooactors.com…
Cambiar los datos en Wikidata

Moon Geun Young (문근영) ((6 de mayu de 1987Gwangju), ye una actriz de Corea del Sur de cine y televisión. Empezó a modelar a los 12 años y apaeció na película documental On the Way (1999) del añu siguiente. Llamó l'atención al traviés del so papel como la moza Eun-suh na popular serie dramática de televisión Autumm Tale (2000). La so gran meyora foi como una estrella de la película de terror A Tale of Two Sister (2003) como El so-Yeong empobinada por Kim Ji-woon. Más tarde, protagonizó esitoses películes como My Little Bride en 2004 y Innocent Steps en 2005.

Biografía[editar | editar la fonte]

En 2008, tomó una llicencia d'un añu de la escuela pa centrase nel drama The Painter of the Wind. Antes y dempués de roblar el contratu, llamó muncha atención sobre si tien d'aplicase un permisu d'ausencia. Ella llegó a la conclusión de que sería práuticamente imposible realizar los dos cosasa al empar. Moon Geun-young, punxo de manifiestu la firme determinación de cumplir coles sos responsabilidaes como estudiante, y esta solicitú pa un permisu d'ausencia considérase tamién la so decisión de caltener la so promesa de valorar la so educación.

Moon Geun-young graduar nel Gwangju Gukje High School en febreru de 2006. En marzu de 2006, entró en Sungkyunkwan University en Seúl. Moon Geun-young, dedicóse a los sos estudios y tuvo un sólidu récor d'asistencia desque entró nesta universidá. Anguaño ta cursando tercer añu de lliteratura coreana na Sngkyunkwan University.

Carrera[editar | editar la fonte]

Antes del so debú nuna serie dramática de televisión, Moon Geun-young filmó dellos comerciales y posó pa delles revistes. Empezó a los 12 años, y apaeció nel drama documental On The Way, del direutor de cine Choi Jae Eun en 1999. En 2000, Moon convertir na mayor estrella adolescentes del país con 13 años interpretando a una moza estudiante nun drama de televisión llamáu Autumn Tale. Foi un ésitu en Corea y ganóse a los espectadores d'otres partes d'Asia. Ella ganó'l premiu a la meyor nueva actriz nos Premios 2000 de la KBS pol so papel en Autumn in My Heart xunto a Choi Woo Hyuk.

Dempués del so ésitu inicial, volvió a la pantalla en 2001 como la moza emperatriz Myung-sung (darréu interpretáu por Llei La mio-yeon) na popular serie histórica (tamién conocida como "sa-geuk" en coreanu) The Last Empress. Mientres esi añu, tamién fixo un cameo na serie médica de la SBS, Medical Center.

El so debú na gran pantalla foi col papel secundariu como la hermana menor de Cha Tae Hyun, Lee Ji-Yoon, en Lover's Alcuerdo(2002).

En 2003 llanzóse como una gran estrella col so papel na esitosa película de Terror de Kim Ji Woon llamada A Tale of two sister del 2003. Moon Geun-young, desempeña'l papel de la hermana menor El so-yeon na película. Ye al empar la película más taquillera de Corea del horror y la primera que se va proyeutar en cines d'Estaos Xuníos.

En 2004, Moon Geun-young, desempeñó'l papel de Bo-eun Suh na popular película My Little Bride. [Cita riquida] Foi la segunda película coreana más popular en 2004, detrás de la esitosa Taegukgi. Na película, Suh Bo-eun ye una moza normal de secundaria que s'esmolez polos graos y siéntese atraida pol as de la so escuela de béisbol del equipu. Un día, el so güelu ordenar que se casó con Sang-min (Kim Rai-won) por cuenta de un pactu col güelu de Sang-min, mientres la Guerra de Corea. Magar la oposición de los nietos, son obligaes a casase por causa de la fuerte influencia del güelu de Bo-eun. Ella asonsaña que nun tien un home y empieza a salir con Jung-woo. Boeun cree qu'ella puede remanar tanto a homes como vivir una doble vida.

Dempués del llanzamientu de My Little Bride (2004), aportó a conocida como "la hermana menor de la nación" (Gukmin Yeo-dong-saeng) pola so llindu imaxe de la hermana menor, amás de les sos obres de caridá y d'actuar.

L'Asociación d'Anunciantes de Corea votó a Moon Geun-young, como la meyor pa vender productos de los anunciantes. Esta asociación, con 200 miembros, axudicó a Moon y al actor Jo Seung-woo como los ganadores del Premiu 2005 Bonos Modelos. Los ganadores fueron decidíos polos votos sobre la base de lo muncho que contribuyó a impulsar les ventes de productos y ameyorar la imaxe de los anunciantes.

En 2005, Moon Geun-young, protagonizó la so película Innocent Steps na qu'interpreta'l papel de Jang Chae-ryn, una etnia coreana que vive en China, que s'atopa a un pexe completu fuera de l'agua dempués de ser tresplantáu nel estranxeru a Corea del Sur . [cita riquida] Cuando la so hermana inclinar d'un matrimoniu ficticiu pa un instructor de baille campeón, Chae-ryn decide viaxar a Seúl por sigo mesma y faese pasar pola so hermana. Una vegada en Corea del Sur, atopar con Na Young-sae (Parque Gun-hyung), qu'aceptó'l matrimoniu simuláu col únicu fin d'alcontrar una nueva pareya de baille. Pero cuando la práutica Chae-ryn y la so falta d'esperiencia baillando revélase, Young-Sae quier unviar a la so nueva novia de vuelta. Eventualmente, sicasí, camudó d'opinión y decide que la so única esperanza ye la formación d'esti novatu colos güeyos abiertos a sigo mesmu. De xacíu, les práutiques empiecen como puramente profesional, sinón como Chae-ryn empieza a dedicase al arte de la danza, una conexón ente los recién casaos empiecen a tomar forma. esuberancia xuvenil Chae-ryn y la so forma campechana de falar finalmente encanto corazón endurecíu Young-Sae.

Moon Geun-young y el veteranu actor Ahn Sung-ki fueron, en 2006, al Pusan International Film Festival (PIFF), el mayor festival internacional de cine de Corea del Sur.

En 2006, Moon Geun foi la moza protagonista de la película Love Me Not, un remake coreanu gran pantalla de la popular serie de televisión TV xaponesa Ai Nante iranee yo, Natsu, onde interpreta'l personaxe de Ryu Min. [Cita riquida] Min ye una heredera, de corazón fríu como Julian, qu'adulces s'abrir a Julian, y él tamién se namora de Min. Sicasí, Julian tien que pagar al so acreedor pa los sos millones de la delda y l'enfermedá de Min, que tuvo la so vista como un neñu recurrente, poniendo en peligru la so vida.

En setiembre de 2008, Moon Geun-young marcó'l so regresu a la pantalla de televisión col drama épicu The Painter of the Wind, na qu'interpretaba'l papel principal de Shin Yoon-bok, una pintora que s'amaruta como un home. Shin Yoon-bok ye un pintor que vivió mientres la dinastía Joseon (1392-1910) y yera conocíu poles representaciones realistes y delicaes de la vida cotidiana.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Películes
Añu Película Rol Descripción
1999 On The Way unknown Documental
2002 Lovers' Alcuerdo Lee Ji-yoon En DVD y Blu-ray
2003 A Tale of Two Sisters Bae El so-yeon En DVD y Blu-ray
Into the Mirror
2004 My Little Bride Seo Bo-eun En DVD y Blu-ray
2005 Innocent Steps Jang Chae-rin En DVD y Blu-ray
2006 Love Me Not Ryu-min En DVD y Blu-ray
Series De Televisión
Añu Película Rol Canal
1999 Burnt Rice Teacher and Seven Potatoes Han El mio-soo KBS
2000 Autumn in My Heart Young Yoon/Choi Eun-suh KBS
Medical Center cameo (episode 15) SBS
2001 The Lost Empire young Empress Myung-sung KBS
Life is Beautiful young Yoo Hee-jung KBS2
2003 Only You Han Min-ju KBS2
2008 The Painter of Wind Shin Yun-bok SBS
2010 Cinderella's Sister Go Eun-jo/Song Eun-jo KBS2
Mary Stayed Out All Night Wi Mae-ri KBS2
Teatru
Añu Títulu Rol Descripción
2010 Closer Alice Primer Trabayu en Teatru

Programes de televisión[editar | editar la fonte]

Añu Títulu Canal Notes
2012 Running Man SBS Convidada, episodios 114-115

Premios[editar | editar la fonte]

  • 2011 47th Baeksang Arts Awards: Premiu a la Popularidá *2010

KBS Drama Awards: Meyor Pareya xunto a Jang Geun Suk en Mary Stayed Out All Night

  • 2010 KBS Drama Awards: Premiu a Actriz Popular por Cinderella's Sister y Mary Stayed Out All Night
  • 2010 KBS Drama Awards: Premiu Actriz por Excelencia por Cinderella's Sister
  • 2010 KBS Drama Awards: Premiu Meyor Acrtiz por Cinderella's Sister
  • 4th Seoul Drama Awards (2009): Actriz más popular por The Painter of Wind
  • 45th Baeksang Arts Awards (2009): Meyor Actriz Protagonista por The Painter of Wind
  • 2008 SBS Drama Awards (2008): Premiu Daesang por The Painter of Wind
  • 2008 SBS Drama Awards (2008): Premiu Meyor Pareya con Moon Chae Won en The Painter of Wind
  • 2008 SBS Drama Awards: Premiu Estrella Top 10 (The Painter of Wind)
  • 2008 Grime Awards:Preamio a Meyor Actriz nuna Serie TV (The Painter of Wind)
  • 2005 42nd Daejong Film Awards: Premiu a Actriz Más Popular (Innocent Steps)
  • 2004 25th Blue Dragon Film Awards: Premiu a Actriz Más Popular (My Little Bride)
  • 2004 12th Choonsa Film Awards: Premiu Meyor Nueva Actriz (My Little Bride)
  • 2004 41st Daejong Film Awards: Premiu a l'Actriz Más Popular (My Little Bride)
  • 2004 41st Daejong Film Awards: Premiu a Meyor Nueva Actriz (My Little Bride)
  • 2000 KBS Drama Awards: Premiu a Meyor actriz Nueva (Autumn Tale)

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]