Montserrat Ontiveros

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Montserrat Ontiveros
Vida
Nacimientu

Ciudá de Méxicu15  de xunu de 1960

(59 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües castellán
Oficiu
Oficiu actriz de televisión, actriz de teatru y actriz de cine
Cambiar los datos en Wikidata

Montserrat Ontiveros (n. Ciudá de Méxicu; 18 de setiembre de 1960) ye una presentadora de televisión y actriz mexicana. Ye conocida principalmente en Méxicu por conducir el programa de concursos El rival más débil de Tv Azteca.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Ye conocida principalmente pol programa El rival más débil tresmitíu por Azteca Trelce. En teatru, participó n'obres como Sexu, pudor y llárimes, Nós que queremos tantu, Daqué de verdá y Destín gritadera.

En 1994 interpretó'l papel de "Lina" na telenovela xuvenil de Televisa Aguyetes de color de rosa, protagonizada por Natalia Esperón y Alexis Ayala.

En 1997 foi convidada a participar al llau de Verónica Capo na telenovela Pueblu chicu, infiernu grande.

En 1999 una vegada incorporada a TV Azteca, Montserrat Ontiveros tuvo un gran ésitu gracies a la so participación en La vida nel espeyu, al llau de Sasha, Gonzalo Vega, Rebecca Jones y Diego Lluna.

En 2001 tres l'ésitu de La vida nel espeyu, Montserrat actuó al llau de Fernando Luján y Francisco de la O en Lo que ye l'amor. Esi mesmu añu, integró l'elencu de la obra Daqué de verdá de Tom Stoppard, dirixida por José Caballero, acompañada por Rafael Sánchez Navarro, presentándose nel Teatru Nacional de les Artes del CENART.

En 2002 participó na telenovela Xúbite a la mio moto y preparó la obra Réquiem pol amor a presentase n'El Covarón del Centru Cultural Helénicu, dirixida por Otto Sirgo, quien tamién actuó na obra.

Montserrat actuó tamién en capítulos de los programes Muyer, casos de la vida real y Lo que callamos les muyeres.

En 2003 conduz el programa de concursos de Televisión Azteca El rival más débil, un programa de gran ésitu en Méxicu, idea orixinal d'una televisora de Londres. El programa consistía en 8 concursantes que demuestren les sos conocencies, utilizando estratexa y habilidá mental.

En 2008 Montserrat emprestó la so voz pa la película Horton y el mundu de los Quién onde desempeñó la voz de "Kangaroo".

Anguaño mora en Noruega, onde, a pesar de recibir propuestes per parte de TV Azteca pa conducir nuevamente El Rival mas Débil, l'actriz y conductora decidió quedase pa dedicase a la so familia.

Telenoveles[editar | editar la fonte]

Teníes que ser tu (1992)

Pueblu chicu, infiernu grande (1997)... Melitona de Serna

Yacaranday (1999)... Rosaura

Cine ==

  • Daniel & Ana (2009)... Galia
  • Un hilito de sangre (1995)... Ma de Osbelia
  • Hasta morrer (1994)... Ester
  • Abuelita de Batman (1993)... Esposa Escritor
  • Namái cola to pareya (1991)... Mrs. Banduyu


Referencies[editar | editar la fonte]




Montserrat Ontiveros