Montserrat Muñoz

De Wikipedia
Montserrat Muñoz
diputada d'España

3 xunetu 2007 - 1r abril 2008
Ángel Pérez Martínez
Distritu: Madrid
Eleiciones: eleiciones xenerales d'España de 2004
alcaldesa de San Fernando de Henares (es) Traducir

Vida
Nacimientu Cantalejo11 de xunetu de 1962 (61 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Universidá Autónoma de Madrid
Llingües falaes castellanu
Oficiu política
Llugares de trabayu Madrid
Creencies
Partíu políticu Partíu Comunista d'España
Izquierda Xunida
Izquierda Abierta (es) Traducir
Actúa (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

María Montserrat Muñoz de Diego (11 de xunetu de 1962Cantalejo) ye una política, abogada ya inspeutora llaboral española, coportavoz d'Izquierda Abierta y Secretaria de Política Institucional d'Izquierda Xunida.

Nel añu 1985, empezó la so andadura como abogada llaboralista na Unión Comarcal de Comisiones Obreres de Coslada-San Fernando na seición de y la estinguida fábrica de Pegaso, trabayando nel sindicatu hasta 1991.[1]

Formó parte al PCE y pertenez Izquierda Xunida dende la so fundación en 1986.

Foi conceyal de San Fernando de Henares dende 1991 y en 1995 aportó a l'alcaldía del conceyu, que revalidó en dos causes con mayoría absoluta y que caltuvo hasta l'añu 2007. Mientres esti tiempu, desempeñó'l cargu de Vicepresidenta de la Federación Madrilana de Conceyos y Presidenta de la Comisión de Facienda de la FMM, miembru del Conseyu Federal de la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP), y Vicepresidenta de la Comisión de Mediu Ambiente de la FEMP.

Foi parllamentaria nel Congresu de los Diputaos por Madrid hasta 2008, responsable de les árees d'Economía. Agricultura, Pesca y Alimentación, Trabayu, Alministraciones Públiques ya Igualdá. N'Izquierda Xunida foi responsable de Política Municipal y anguaño ye la Coordinadora Executiva de Política Institucional.

Tres el llanzamientu d'Izquierda Abierta en marzu de 2012, ye dada de baxa nes llistes del PCE.[2] En setiembre de 2012 ye nomada coportavoz, xunto a gaspar Llamazares, Izquierda Abierta, cargu orgánicu que compaxina cola coordinación del áea de Política Institucional d'Izquierda Xunida.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]