Monisha Kaltenborn

De Wikipedia
Monisha Kaltenborn
Vida
Nacimientu Dehradun10 de mayu de 1971 (52 años)
Nacionalidá Bandera de India India
Bandera de Austria Austria
Residencia Küsnacht (es) Traducir
Fíos/es 2
Estudios
Estudios Universidá de Viena
London School of Economics
Oficiu abogadateam manager (en) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Monisha Kaltenborn (nome d'orixe: Monisha Narang,Dehradun, India, 10 de mayu de 1971)[1] foi una xefe d'equipu de la escudería de Fórmula 1 Sauber, amás de ser la propietaria d'un 33,3% de la formación.[2] Tamién foi la xefe executivu del equipu dende xineru de 2010. Ella ye la primer muyer qu'ostenta'l cargu de xefe d'equipu d'una escudería de Fórmula 1.[3]

Biografía[editar | editar la fonte]

Kaltenborn nació en Dehradun, India. La so familia emigró a Viena cuando ella inda yera una neña, llogrando asina la nacionalidá austriaca. De 1990 a 1995, estudió un grau de Derechu na Universidá de Viena, y depués completó un máster en Derechu de los Negocios Internacionales na Escuela d'Economía y Ciencia Política de Londres en 1996. Mientres entá yera estudiante en Viena, trabayó pa la Comisión de les Naciones Xuníes pal Desenvolvimientu Industrial y na Comisión de les Naciones Xuníes pal derechu mercantil internacional.

Una vegada terminaos los sos estudios, Kaltenborn trabayó pa delles firmes llegales: primero, en Stuttgart con Gleiss Lutz; depués, de nuevu en Viena con Wolf & Theis; y, finalmente, pal Grupu Fritz Kaiser en 1998 y 1999.

Nesta etapa, el Grupu Fritz Kaiser foi copropietariu del equipu de Fórmula 1 Sauber (xunto col direutor y l'equipu fundador, Peter Sauber y el propietariu de Red Bull Dietrich Mateschitz), y Kaltenborn foi contratada pa faese cargu de los asuntos social y llegal del equipu.

En 2000, Kaiser vendiera les sos aiciones, pero Kaltenborn quedar nel equipu como'l xefe del so departamentu llegal. Dende 2001, foi miembru del so Conseyu d'Alministración, y a principios de 2010, dempués de que BMW devolviera l'equipu a Peter Sauber, Monisha foi nomada xefe executivu de Sauber Motorsport AG. Tamién ta arreyada na Comisión de la Muyer y Deportes del motor de la Federación Internacional del Automóvil, con Michèle Mouton. El 16 de mayu de 2012, Peter Sauber tresfier un terciu del equipu Sauber a Kaltenborn, faciendo d'ella unu de los propietarios.[2] N'ochobre, retirar de la primer llinia de la xestión del equipu, venciendo a Monisha el papel de direutora del equipu.[3]

Nel so primer trabayu en Stuttgart, conoció a Jens Kaltenborn y depués casóse con él en Dehradun. La pareya tien dos fíos y vive en Küsnacht, que ta cerca de la fábrica de Sauber en Hinwil, Suiza.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Monisha Kaltenborn» (alemán). sauberf1team.com.
  2. 2,0 2,1 Benson, Andrew (16 de mayu de 2012). «Peter Sauber transfers shares to Monisha Kaltenborn» (inglés). BBC News. BBC.
  3. 3,0 3,1 «Monisha Kaltenborn va ser la primer muyer direutora d'un equipu de Fórmula 1» (castellanu). Antena 3 (11 d'ochobre de 2012).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]