Ministeriu de Ciencia, Innovación y Universidaes

De Wikipedia
Ministeriu de Ciencia, Innovación y Universidaes
ministeriu d'España
Llocalización
Sede paséu de la Castellana
Direición España
Forma xurídica ministeriu
Historia
Fundación6 xunu 2018
Organigrama
Presidente Pedro Duque
Participación empresarial
Filiales
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Ministeriu de Ciencia, Innovación y Universidaes d'España ye un departamentu ministerial de la XII Llexislatura, creáu na presidencia de Pedro Sánchez, con competencies en ciencia, I+D+i y universidaes. El so titular ye Pedro Duque..

Historia[editar | editar la fonte]

Los ministerios de ciencia fueron una constante nos distintos gobiernos d'España, magar dependiendo del partíu nel Gobiernu esti adquiría autonomía propia o se fundía con otros. Dende la moción de censura contra Mariano Rajoy, y la llegada de Pedro Sánchez a la presidencia, este recuperó l'autonomía del ministeriu.

Funciones[editar | editar la fonte]

Según el Real Decretu 355/2018, de 6 de xunu, pol que se reestructuren los departamentos ministeriales,[1] correspuende al Ministeriu de Ciencia, Innovación y Universidaes la propuesta y execución de la política del Gobiernu en materia d'Universidaes, investigación científica, desenvolvimientu teunolóxicu ya innovación en tolos sectores.

Estructura[editar | editar la fonte]

Esta Secretaría d'Estáu dispón como únicu órganu cimeru:

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Real Decretu 355/2018, de 6 de xunu, pol que se reestructuren los departamentos ministeriales.». Boletín Oficial del Estáu (Madrid) (138):  páxs. 58722-58727. 07-06-2018. https://boe.es/diario_boe/xml.php?id=BOE-A-2018-7575. Consultáu'l 11-06-2018. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]