Microcoche

De Wikipedia
Microcoche
Clasificación d'automóviles
intermediate vehicle (en) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata
BMW Isetta, unu de los microcoches más famosos.
Heinkel Kabine 1957

Un microcoche ye un automóvil especialmente pequeñu. Úsense delles definiciones, incluyendo "menos de 3 m de llargor" y "menos de 2.400 l de volume interior". Típicamente, los microcoches tienen asientos pal conductor y un pasaxeru y munchos tienen solamente trés ruedes.

L'aforru que xenera unu d'estos coches de cutiu viose amontáu pol fechu de que microcoches de trés ruedes teníen un tratamientu de motocicleta a nivel fiscal y de seguros. N'años recién esperimentaron un resurdimientu pal so usu en ciudaes con muncho tráficu.

Orixe[editar | editar la fonte]

Renault Twizy.

Esti tipu de coches suel diseñase y fabricase por razones económiques, cuando les materies primes o los carburantes son escasos y caros. Munchos microcoches fueron diseñaos n'Europa tres la Segunda Guerra Mundial, particularmente n'Alemaña, onde les antigües fábriques d'aviones como Messerschmitt y Heinkel convertir n'importantes fabricantes de microcoches. Los Messerschmitt KR175 y KR200 inclusive teníen techos que yeren hemisferios de plexiglás al estilu de los aviones, lo que dio orixe al nome de coches burbuja pa referise a toos estos microcoches de la posguerra. Francia tamién produció un gran númberu de microcoches llamaos voiturettes, pero al contrariu que los alemanes, nun se vendieron n'otros países. Los diseños europeos carauterizar polos sos diseños estraños y les sos soluciones innovadores.

N'España producióse coles mesmes una esplosión de modelos na posguerra, siendo'l más famosu'l Biscúter.

Coches bien pequeños fueron igualmente populares en Xapón, onde de nuevu viéronse beneficiaos a nivel fiscal en comparanza con otros tipos de coches. Estos vehículos, conocíos como keicars, difieren de los diseños europeos en que paecen versiones amenorgaes d'automóviles de turismu, siendo más similares a los del segmentu A.

El Smart Fortwo, llanzáu en 1998, podría considerase una reinvención del principiu del microcoche que tuvo ésitu. Como los keicars xaponeses, ye de diseñu convencional. El Renault Twizy, que la so producción empezó en 2011, ye un microcoche urbanu de gran espardimientu, que tien la carauterística de ser llétricu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]