Michael Myers

De Wikipedia
Michael Myers
Personaxe de Halloween
Universu Halloween universe (en) Traducir
Cabera apaición Halloween (2018)
Creador/a/es John Carpenter
Debra Hill
Interpretáu por
Información
Raza Caucásicu
Sexu Masculín
Estatura 1.91 m
Pesu 95 kg
Color de pelo Rubiu
Color de güeyos Azules
Nacimientu 19 d'ochobre de 1957
Fallecimientu 31 d'ochobre de 2022 (65 años)
Ocupación Asesín masivu[1]
Fíos Steven Strode
Familiares
  • Donald Myers (padre)
  • Edith Myers (madre)
  • Judith Myers (hermana)
  • Cynthia Myers aka Laurie Strode (hermana)
  • Jamie Lloyd-Strode (sobrina)
  • John Tate (sobrín)
  • Deborah Myers (madre/remake)
  • Ronnie White (padrastru/remake)
Residencia
  • Donald Myers (padre)
  • Edith Myers (madre)
  • Judith Myers (hermana)
  • Cynthia Myers aka Laurie Strode (hermana)
  • Jamie Lloyd-Strode (sobrina)
  • John Tate (sobrín)
  • Deborah Myers (madre/remake)
  • Ronnie White (padrastru/remake)
  • Relixón Druidismo y paganismu
    Nacionalidá  Estaos Xuníos d'América
    Armes Cuchiellu de carniceru
    [editar datos en Wikidata]

    .


    Michael Myers(Michel Myers) ye un personaxe de ficción de la serie de películes slasher Halloween. Apaez per primer vegada en Halloween (1978) como un neñu de 6 años qu'asesina a la so hermana mayor y, de siguío, quince años más tarde torna a la so casa p'asesinar a la so hermana menor. Nel orixinal Halloween, l'adultu Michael Myers, conocíu como La Forma nel zarru de creitos, foi interpretáu por Nick Castle pa la mayoría de la película, con Tony Moren y Tommy Lee Wallace na sustitución mientres la última escena. Foi creáu por Debra Hill y John Carpenter. Michael Myers apaeció en 9 películes, según nuna novela, un videoxuegu y dellos llibros d'historietes. Nel 2007, el cineasta y músicu Rob Zombie retoma la serie fílmica con un remake que llogró la so propia secuela en 2009.

    El personaxe pasó por trés versiones o continuidaes distintes. Na versión orixinal de Carpenter y Hill ye un asesín psicópata por naturaleza ensin qu'haya una esplicación racional detrás de les sos aiciones más allá de lo que paez ser una maldá intrínseca, como describe'l Dr. Loomis interpretáu por Donald Pleasence.[2] Delles remortines crean l'arcu argumental de la "Maldición del Escayu" la cual da una esplicación máxica y sobrenatural al comportamientu de Michael venceyáu a la maxa negro y ritos celtes. Rob Zombie, per otra parte, presenta una versión daqué más racional y humanizada del asesín, onde Myers ye un sicópata que provién d'un llar disfuncional, pero que les sos motivaciones y poderes nun son puramente psicolóxiques y humanos.[1]

    Descripción[editar | editar la fonte]

    Michael Myers mide 2.00 metros d'altor y especúlase que tien 60 años yá que s'afirma que nació un sábadu 19 d'ochobre de 1957. Cuando se tresporta'l so cadabre na Halloween I de Rob Zombie, los homes que tienen de cargalo refieren que ye increíblemente pesáu inclusive pal so tamañu, afirmando que ronda los 200 kg. L'actor que lu interpreta nestes remakes mide 2.08 m, y pesa 135 kg, lo cual brinda nicios claros de que'l personaxe de Myers cuantimenos algama eses cifres. Despinta la so cara con una mázcara blanca y tien un altu poder metafóricu, una y bones l'asesín podría ser cualesquier, (como nos demuestra'l prólogu en vista suxetiva qu'abre la película y que paez indicar que l'asesín nesi intre somos nós, yá que vemos al traviés de los sos güeyos). Visti un traxe de mecánicu (Overall o overol) de color azul buxu y unos borceguíes negros. Demuestra una potencia sobrenatural ya inhumana, mechada con actitúes terrenales y lloñe de culpa que revelen una banda humana, ambigüedá que la torna entá más terrorífico y tarrecible.

    Serie orixinal[editar | editar la fonte]

    Na película orixinal Halloween y na so secuela Halloween 2 nun esisten esplicaciones nin psicolóxiques nin sobrenaturales sobre la conducta de Michael Myers. La so sicopatía ye un misteriu pa toos, incluyendo al so psiquiatra'l Dr. Loomis quien lo describe en términos de maldá pura», «inhumanamente paciente» y «carente de too entendimientu, razón y sentíu de la vida y la muerte, del bien y del mal, que lo fai remotamente humanu». Describe los sos güeyos como «los güeyos del Diañu».

    Esta idea retomar na séptima película, Halloween H20 la cual ignora la continuidá de les películes 4, 5 y 6 y parte como secuela direuta de la película 2 (por casu, el personaxe de Jamie Lloyd, la fía güérfana de Laurie Strode sume y Laurie, interpretada por Curtis, sigue viva con una identidá falsa y severamente traumatizada), refugando l'arcu de la maldición celta. La octava película, Halloween: resurrección caltién esta continuidá.[3] Nesta versión les razones que motiven a Michael a buscar y matar a la so familia son un misteriu.[4]

    Tampoco s'esplica nesta continuidá les habilidaes físiques de Michael de sobrevivir a firíes tan graves como seis disparos de bala al cuerpu, disparos direutos a los güeyos que lu cegaron na segunda película y quemadures graves en tol cuerpu como se da tres la esplosión na película dos.

    La Maldición del Escayu[editar | editar la fonte]

    A partir de la película Halloween 4: The Return of Michael Myers los productores decidieron optar por una esplicación más escura y sobrenatural del orixe de Michael y los sos motivaciones.

    Michael ye un ser humanu¨ de 2 metros con facultaes sobrenaturales, esencialmente malinu ya indestruyible, y que zarra nel so interior un espíritu malváu equiparable al del mesmu Diañu, quien a pesar de cuntar con dellos traumas psicolóxicos aniciaos na so infancia, y productu del maltratu y el despreciu del so padre, entepasa la llende comprensible de vengación y se deslinda de les meres esplicaciones ordinaries comúnmente utilizaes pa xustificar la so esencia perversa. Denota un remanar implacable y certeru, y fai gala d'una fuercia físico descomanada, comparable a la d'un osu o un androide.

    Una de les posibles esplicaciones de la razón de la so proceder dase al traviés de la implicación d'un cultu celta, que nel Casu Myers refundia nueva lluz sobre posibles esplicaciones alrodiu de la so fuercia sobrenatural, ya inclusive del so increíble don de sobrevivencia, lo mesmo que de les sos motivaciones. Myers tien una runa de "Mal" grabada nel so brazu. D'equí que se faen delles conxetures sobre lo que ye la Maldición de Thorn», que coses lo mueven a esterminar por completu a los miembros del so llinaxe, una consecuencia de rituales paganos que les druíes realizaben antaño nes Nueches de Tolos Santos» (Halloween), que ye esplicada en Halloween 6 pero con más detalle na versión Producer's Cut (edición de producción) onde fai a esta película mas allargada por cuenta de les cortes y ediciones que se fixeron, alternando'l final de la hestoria.

    Nesta versión dásenos a entender que'l tiempu que pasa secuestrada Jamie Lloyd mientres seis años, foi violada pol so tíu, y que Terence Wynn (l'estrañu home de negru) de la película anterior busca controlar totalmente a Michael al traviés del fíu que tuvo con Jamie llamáu Steven, mientres esti ritual búscase faer que Danny Strode matara a la so madre Kara Strode yá que mientres l'intre de la película ye vistu tar so la influencia de Michael tantu asina que puedo escuchar la so voz. Mientres esti ritual vese que los miembros d'esta secta son los mesmos pobladores Haddonfield, Illinois pero con una estraña ropa negro. Al ver esta versión allargada de Halloween 6 entendemos la frase que dixo John Carpenter creador de la hestoria, escontra'l so personaxe "La razón pola cual Michael Myers paezme tan apavoriante, ye que ye controláu por persones normales." dándonos a entender que'l malu en si son les persones a la to alredor o refiriéndose a Halloween 6: La maldición de Michael Myers.

    Infancia[editar | editar la fonte]

    Na película orixinal de 1978 Michael Myers nació'l 19 d'ochobre de 1957. Los sos padres yeren Donald y Edith Myers. Tenía dos hermanes: Judith Margaret Myers y Cynthia Myers (Laurie Strode). Debíu de la que Michael pasaba solo, empezó a oyer voces, unes voces que solamente podía oyer él, y que-y afalaben a matar.

    El 31 d'ochobre de 1963, Dorris Blankenship (güela de Michael) curiaba a Michael de seis años d'edá, y la so hermana Cynthia de 2 años. Michael crució la cai y vio a la so hermana Judith y el so noviu sentase y besase nel sofá faciendo actos sexuales. Michael, inda vistíu nel so traxe de payasu, usáu pa esa Nueche de Bruxes, entró na casa al traviés de la cocina, tomó un cuchiellu d'una gaveta de la cocina y esperó hasta que'l noviu dir de la casa. Michael xubió les escaleres camino hasta l'habitación de Judith Margaret Myers y apuñala 17 vegaes, brutalmente a la so hermana hasta matala, Michael intenta abandonar casar pero ye sorprendíu polos sos padres.

    Por esti crime, Michael ye unviáu a Smith's Grove Sanatorium, un hospital psiquiátricu, onde permanez mientres 15 años a cargu del Doctor Samuel Loomis. El 30 d'ochobre de 1978, Michael fúgase y torna a Haddonfield (Illinois) pa matar a la so hermana Laurie, una moza adoptada pola familia Strode dempués de que morrieren los sos padres, d'agora 17 años, y poder terminar lo qu'empezó hai 15 años.

    Inmortalidá[editar | editar la fonte]

    La causa por que la cual él ye inmortal ya indestruyible, y que-y da'l so propia rabia natural ya instintos asesinos, acéptase más comúnmente de ser causada pola maldición del escayu, según lo indicao na sesta película. Esta maldición tien y obliga a Michael a que mate a tolos miembros de la so familia, y a toos que tean nel so camín (a Michael Myers nun se-y puede matar con armes blanques nin con armes de fueu). Según el mitu, esto supónse que ye pa salvar a l'aldega que Michael habita d'una forma de plaga o de desastre. Con eso en mente, ye posible que Michael acepta solamente renuente los deberes del so trabayu, y siente que matando a esta xente, él ta faciendo lo meyor pa la humanidá. La maldición utiliza a Michael como una marioneta y una guía a les víctimes apropiaes. L'escayu paez-y apurrir a Michael poderes que d'una manera van más allá de cualquier capacidá humana ordinaria, yá que él yera totalmente móvil, ensin importar el fechu de que los sos músculos fueron virtualmente inútiles. Tamién se teoriza que Michael mesmu, l'home detrás de la mázcara, siente'l reconcomiu de la so matanza. En Halloween 5, él paecía lluchar contra la maldición y cuando él quitó la so mázcara, Michael lloró (aparentemente con reconcomiu). Yera como si él sí mesmu nun tuviera en control de les sos aiciones, o foi forzáu p'actuar pola maldición. Tomó quiciabes el momentu pa reflexar en tou qu'él pasara, dexando al vieyu Michael Myers, el pequeñu y cobarde neñu espertar. En H20, tamién se repara'l momentu en que dulda frente a Lourie Strode (Jamie Lee Curtis), y esta indecisión termina resultándo-y perxudicial.

    Otra teoría pola cual Michael ye inmortal, ye que la mesma maldá de Michael ye lo que lo torna tan fuerte y práuticamente imparable. Pero nun hai qu'escaecer qu'eso se cree en Halloween H20: 20 años dempués (Nun forma parte de la llinia de tiempu orixinal de Halloween).

    Rob Zombie[editar | editar la fonte]

    Na versión fílmica de Rob Zombie, quien dirixó dellos remakes de la saga a partir de 2007, los oríxenes de Michael como asesín tienen esplicaciones más psicolóxiques y sociales. Michael provién d'una familia disfuncional con una madre que ye stripper y prostituta, un padrastru alcohólicu y verbalmente abusivu qu'amás acosa sexualmente a la so fiyasca ya implícase que pudo abusar d'ella nel pasáu, una hermana promiscua y desdexosa que nun lo lleva a pidir dulces en Halloween por tener sexu col so noviu y qu'amás sufre de bullying na escuela per parte d'otros neños. Michael amuesa amás conductes sicopátiques clásiques como lo son tortura y asesinatu d'animales pequeños, una obsesión estraña cola so madre y conductes violentes. La so primer víctima ye unu de los bullies que lu fadien na escuela al que mata nel monte con una caña.

    Filmografía[editar | editar la fonte]

    Saga Orixinal[editar | editar la fonte]

    Añu Películes Actor
    1978 Halloween Nick Castle (con mázcara)
    Tony Moren (ensin mázcara)
    Will Sandin (neñu)
    1981 Halloween II Dick Warlock
    1988 Halloween IV: The Return of Michael Myers George P. Wilbur
    1989 Halloween V: la vengación de Michael Myers Donald Shanks
    1995 Halloween VI: la maldición de Michael Myers George P. Wilbur
    1998 Halloween H20: 20 años dempués Chris Durand
    2002 Halloween: Resurrección Brad Loree
    2018 Halloween Nick Castle
    James Jude Courtney

    Saga Zombie (nueva)[editar | editar la fonte]

    Añu Películes Actor
    2007 Halloween: l'orixe Tyler Esquite
    Daeg Faerch (neñu)
    2009 Halloween II Tyler Esquite
    Chase Vanek (Michael nuevu)

    Ver tamién[editar | editar la fonte]

    Referencies[editar | editar la fonte]

    1. 1,0 1,1 Stuart Fischoff, Alexandra Dimopoulos, François Nguyen, Leslie Hurry, and Rachel Gordon (2003). The psychological appeal of your favorite movie monsters (abstract). ISCPubs. http://www.iscpubs.com/clinlab/0303/article02.php. Consultáu'l 24 de xunetu de 2007. 
    2. John Carpenter, Jamie Lee Curtis, Josh Hartnett, Adam Arkin, Steve Miner, and Richard SchickelUnmasking the Horror (Halloween H20 DVD Special Features) [DVD (Region 2)]. United States: Dimension Films.
    3. Larry Brand, Sean Hood (writers) and Rick Rosenthal (direutor). Halloween: Resurrection [DVD]. Dimension Films.
    4. Robert Zapia, Matt Greenberg (writers) and Steve Miner (direutor). Halloween H20: 20 Years Later [DVD]. Dimension Films.