Melozone kieneri

De Wikipedia

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Melozone kieneri
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Emberizidae
Xéneru: Melozone
Especie: M. kieneri
(Bonaparte, 1850)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Melozone kieneri ye una ave emberízida qu'habita nel occidente y sur de Méxicu.

Mide aproximao 14 cm de llargor. Nun hai dimorfismu sexual. Tien como carauterística distintiva una especie de gorra acoloratada que-y cubre la parte posterior de la corona y de la nuca, según los llaos del pescuezu. La corona y les mexelles son olivacees, la frente y el gargüelu son blanques. El restu del cuerpu ye olivaceu nel envés y blancu nes partes ventrales, con una pequeña mancha negra nel pechu y los lladrales del banduyu puercos, ente oliváceos y ablancazaos.

Ye una ave principalmente terrestre. Prefier habitar n'árees abondoses en arbustos. Suel buscar el so alimentu nel suelu y ente la foyarasca. Habita en zones semidesérticas y desérticas dende'l sur de Sonora hasta Oaxaca, nos llenderos de la Sierra Madre Occidental, la Sierra Madre del Sur y hasta l'Escudu Mixteco, en Oaxaca y Puebla. Habita dende cerca del nivel del mar hasta montes d'altitúes cercanes a los 2 000 m snm.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]