Me Before You

De Wikipedia
Me Before You
obra lliteraria
Datos
Autor Jojo Moyes
Fecha 5 xineru 2012
Xéneru ficción romántica (es) Traducir
Llingua de la obra inglés
Editorial orixinal Penguin Books (es) Traducir
País orixinal Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Me Before You Después de ti (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Me Before You ye una obra lliteraria escrita pola novelista británica Jojo Moyes.

Resume[editar | editar la fonte]

Will Traynor ye un empresariu esitosu y ricu qu'esfrutara la so vida a plenu, yá fuera al traviés del so trabayu esixente y esitoso, les munches aventures que va esperimentar al traviés de la so novia igualmente esitosa. Sicasí, un día lluviosu, al cruciar la cai pa tomar un taxi, ye pilláu por una motocicleta que circulaba a una alta velocidá, dexándolo permanentemente discapacitáu.

Dos años dempués, Louisa Clark pierde'l so emplegu nel café 'Buttered Bun'. Ella ye una moza de 26 años, con poques ambiciones y calificaciones. Louisa vive cola so familia de clase obrera, y vive constantemente a la solombra de la so hermana más nueva ya intelixente, Katrina (Treena), quien ye madre soltera. Los sos padres vense fuertemente decepcionaos pola noticia, una y bones la familia entera depende del sueldu de Louisa. Louisa va al centru de trabayu onde l'asistente nel centru, atopa una opción pa ella, qu'implica curiar a un home discapacitáu. Louisa ye contratada por Camiya Traynor, la madre de Will, porque piensa que'l so fíu precisa daquién capaz de torna-y l'allegría a la so vida. Louisa dase cuenta de cómo actúen toos na Casa Granta, la casona de la familia de Will. Más tarde afaya que'l Señor Traynor tien una rellación extra marital. Gracies a Louisa, Will habíase vueltu más comunicativu y de mente abierta.

Louisa nota que les muñeques de Will mover nes nueches, por causa de tal atanante plasmu decide pescudar que pasa, al averase a elles, puede notar qu'estes tán cubiertes con repulgos. Un día, ella escucha que la madre y la hermana de Will falaben en priváu, y afaya que Will intentó cometer suicidiu pocu dempués de que la so madre refugara concede-y el so deséu d'acabar cola so vida al traviés de Dignitas, una organización dedicada a la muerte asistida (eutanasia).

Espantada pol so intentu de cometer suicidiu, la madre de Will acepta honrar el so deséu, pero cola condición de qu'él aceptara vivir seis meses más. Nesi tiempu, la so madre de callao entama camudar la so mente y amosa-y que vale la pena siguir viviendo.

Louisa decide caltener de callao el fechu de qu'escuchó de callao la conversación de la hermana de Will y la so madre. Aun así, termina confesándo-ylo a Treena, y xuntes piensen la manera de convencer a Will d'abandonar el so deséu. Col pasu de les selmanes, Will dexa que Louisa afáite-y la barba lo cual él nun fixera n'años. Louisa executa los sos planes y lleva a Will a paseos, y a pesar de que ye significativamente más feliz, nota que nun ye abonda pa convence-y. Finalmente, acorviada, decide que yá nun pueda ser parte de la muerte asistida de Will y arrenunciu.

La señora Traynor nota l'efectu positivu qu'ella tuvo y escorrer hasta que la convence de tornar al so trabayu. Nun postreru y desesperáu intentu, Louisa diz-y a los padres y a la hermana de Will que quier entamar un viaxe a la isla de Mauriciu. Mentanto, la situación financiera de la familia de Louisa empiora cuando'l so padre pierde'l so trabayu, pero afortunadamente, el señor Traynor ufiérta-y al padre de Louisa una posición nel castiellu.

Will y Louisa utilicen los díes pa falar frecuentemente d'ellos, ella como la so cuidadora. Él da cuenta de qu'ella tien una vida bien llindada y que les sos ambiciones son bastante pequeñes, lo cual indica que ye esautamente opuesta a sí mesmu antes del so accidente. Will intenta motivar a Louisa por que camude la so vida, por qu'empiece a faer daqué distintu ya interesante.

Ella sigui viendo al so noviu de llargu tiempu, Patrick, anque terminen rompiendo por cuenta de los sos celos, amás que sentía que yá non lo amar.

Cola ayuda del internet y de un grupu d'ayuda a discapacitaos, Louisa entama unes vacaciones llenes d'aventures pa Will na isla de Mauricio. La nueche primero que volvieren a casa, Louisa confiesa a Will que lu amar y bésense. Intenta convence-y de que siguiera viviendo y que vivieren la so hestoria amorosa, pero él niégase dándo-y por sentáu que les coses nun camudaren. Y esclariando que tener l'amor de Louisa nun yera abondu

Na nueche del vuelu de Will a Suiza, Louisa decide que tien que velo una última vegada. La so madre opónse por cuenta de que Louisa nun quixera trabayar, de primeres, como la cuidadora de Will, pero ella consigue l'aprobación del so padre y procede. Finalmente despídense.

A la fin Louisa quédase lleendo una carta d'él y coles medies de abejita que Will regaló-y.

Personaxes[editar | editar la fonte]

  • Louisa (Lou) Clark – Una muyer de 27 años que la so vida camuda dafechu cuándo pierde'l so trabayu na cafetería local. Ye creativa,estravertida, talentosa y graciosa, pero se subestima. Al tiempu, apriende cómo aprovechar les sos capacidaes y salir de la so zona de comodidá. Ye una moza pocu enamoradiza, pero al tar tanto tiempu con Will, fai qu'esto camude y que -y de más prioridá a Will el cual termina amando más que al so propiu noviu.[1]
  • William (Will) Traynor – Un home de 35 años quién queda cuadrapléjico como resultáu d'un accidente de moto siendo un peatón. Ye bien intelixente y ricu, pero'l so murnia haber fechu una persona temperamental y rensioso. Nun puede faese a la idea, que nunca más volverá ser l'home activu y aventureru que yera. Ye una persona fiel a los sos principios, sicasí, cuando Louisa entra na so vida, camuda por completu'l so actitú y la so forma de ver la vida.
  • Camiya Traynor – La madre de Will quién tien una rellación complicada col so fíu. Ye severa y estricta pero esmolecer pol bienestar del so fíu, lo que fai que se despreocupe d'otres coses, por casu Camiya nun tien una bona rellación con Steven Traynor, el so home.
  • Steven Traynor – El padre de Will que quier el divorciu. Siempres ausente de la vida de Will y la so hermana. La señora Traynor culpar por destruyir la so familia. Esti por despecho ye-y infiel a Camiya Traynor.
  • Katrina (Treena) Clark – La hermana más nueva de Louisa, ye madre soltera y parada. Siempres foi considerada na familia como la fía más intelixente. Anque les hermanes siempres compitieron ente sigo, elles siempres se sofiten nes situaciones más complicaes. Katrina vuelve a la Universidá tres dellos años, yá que col embaranzu del so fíu dexar a un llau.
  • Patrick – El noviu de Louisa que trabaya como entrenador personal. Ta encegoláu colos deportes y la dieta. Realmente ye una persona que namái piensa nél, polo que dexa de llau la rellación con Louisa.
  • Nathan – Ye enfermeru de Will quién nun ye namái'l so cuidador sinón tamién el so amigu. Estudia derechu nel so tiempu llibre y nun dexa nunca namái a Will.
  • Alicia– Ye la ex-novia de Will quién se casa col so colega, Rupert. Ye bien guapa y delicada, pero vive la so vida según los estándares de l'alta sociedá. Cuando Will quedó cuatripléjico dexar tiráu.
  • Georgina – La hermana de Will que nun s'esmolez enforma sobre'l so hermanu. Ta esmolecida namái sobre la so vida y los sos llogros. Georgina considera que nun tien de dexar que'l dolor de Will afecte'l so ésitu. Anque se tien que reconocer qu'hai vegaes que solo piensa nella y ye bien egoísta.
  • Rupert– Un amigu de Will del so antiguu trabayu. Ta casáu con Alicia, la exnovia de Will.
  • Frank – El xefe anterior de Louisa, el propietariu de la cafetería na que trabayaba.
  • Thomas – El fíu de Katrina y sobrín de Louisa. Ye un neñu bien cariñosu cola so tía.
  • Bernard Clark– Padre de Louisa. Quien pierde'l trabayu, lo que fai una mala situación dientro de casa, yá que yera l'únicu que traía dineru a casa.
  • Josephine Clark* – Madre de Louisa.
  • Sr. Clark* – Güelu de Louisa.

Receición[editar | editar la fonte]

La receición de Me Before You foi positiva y el llibru tuvo asitiáu nel Club de Llibros de Richard y Judy.[2][3] USA Today y el New York Times dambos allabaron el trabayu, col New York Times reviewer comentando: "Cuando acabé esti llibru nun quería escribir una reseña, lo que quería yera volver lleelo."[4][5]

Adautación en película[editar | editar la fonte]

En 2014 MGM anunció la so intención pa crear un llargumetraxe basáu en Me Before You, el cual sería dirixíu por Thea Sharrock y publicáu vía Warner Bros.[6] La película, primeramente taba entamada p'agostu de 2015 pero retrasar al 3 de xunu de 2016.[7]

Emilia Clarke y Sam Claflin son los protagonistes de la película, que la so filmación empezó na primavera de 2015.[8]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Schaap, James C. "Me Before You (Book Review)."
  2. STEFFENS, DANEET.
  3. "Me Before You (review, book club)".
  4. Donahue, Deirdre.
  5. SCHILLINGER, LIESL.
  6. Mike Fleming Jr. "Thea Sharrock To Direct ‘Me Before You’ Movie For MGM - Deadline".
  7. Busch, Anita.
  8. Freeth, Becky.