Maximilianeum

Coordenaes: 48°08′11″N 11°35′39″E / 48.1364°N 11.5942°E / 48.1364; 11.5942
De Wikipedia
Maximilianeum
edificiu parllamentariu
Llocalización
PaísBandera d'Alemaña Alemaña
Estáu federáu Baviera
Regierungsbezirk[[Alta Baviera|{{{2}}}
Ciudá[[Munich|{{{2}}}
Coordenaes 48°08′11″N 11°35′39″E / 48.1364°N 11.5942°E / 48.1364; 11.5942
Maximilianeum alcuéntrase n'Alemaña
Maximilianeum
Maximilianeum
Maximilianeum (Alemaña)
Historia
Construction time (en) [[File:Noun Project label icon 1116097 cc mirror.svg6 ochobre 1857 - 1874
Construction time (en) [[File:Noun Project label icon 1116097 cc mirror.svg2010 - 2012
Construction time (en) [[File:Noun Project label icon 1116097 cc mirror.svg1992 - 1994
Colocación de la primera piedra (es) [[File:Noun Project label icon 1116097 cc mirror.svg 6 ochobre 1857
Orixe del nome Maximiliano II de Baviera (es) Traducir
Organigrama
Dueñu Q1259702 Traducir
Participación empresarial
Formáu por Einfriedung Max-Planck-Straße 1 in München (en) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
El Maximilianeum

La fundación Maximilianeum (Stiftung Maximilianeum) ye una institución muniquesa na que los alumnos más aventayaos de toa Baviera pueden agospiase mientres los sos estudios universitarios. Ye necesariu superar delles pruebes d'accesu pa vivir nesti pimpanu edificiu del sieglu XIX que, de la mesma, ye la sede del parllamentu de Baviera.

Historia[editar | editar la fonte]

L'edificiu del Maximilianeum construyir en 1852 a instancies del Rei Maximiliano II de Baviera, coles mires d'asegurar a los estudiantes con meyores notes l'agospiamientu y la mantención llibres de costu mientres la so estancia na Universidá de Múnich.

Nun principiu, taba acutada a estudiantes masculinos, pero Alberto de Baviera punxo en funcionamientu la Wittelsbacher Jubiläumsstiftung en 1980 y, de magar, tamién les moces bávares pueden ser almitíes.

El Colexu Maximilianeum asitiar ente los murios del representativu edificiu qu'encabeza la Maximilian Strasse, la cai coles tiendes más luxoses de Múnich.

La so arquiteutura ye d'estilu neorenacentista y suel convertise en visita obligada pa la mayoría de los turistes que visita la ciudá; con relativa frecuencia, ye posible participar nuna visita empuesta, pero casi toos ellos han de conformase con contemplar los sos murios dende fora.

L'edificiu convirtióse, afeutáu pola inflación de los años 20, nel únicu capital de la Fundación Maximilianeum: el Parllamentu bávaru, al traviés d'un contratu d'arriendu y de derechu de superficie, utiliza güei gran parte de les sos sales y terrenes.

Almisión[editar | editar la fonte]

El primer requisitu ye que los candidatos sían bávaros. Amás, van tener que llograr en ballicher y selectividá una nota de 1,0 (equivalente al 10 español) y superar, asina mesmu, una prueba específica na que se valoren los intereses amplios de los candidatos, la so competencia social y la so reacción ante preguntes inesperaes. De los 400 alumnos con una nota de 1,0 que suelen terminar el bachiller cada añu, unos seis o ocho consiguen una plaza na Stiftung.

Amás, a los estudiantes de Medicina y Teoloxía ta-yos prohibida la entrada dende los tiempos de Maximilianeo II. Les carreres más populares ente los escoyíos suelen ser Derechu, Físiques, Matemátiques ya Informática.

L'actual direutor de la residencia ye'l llicenciáu en Derechu D. Hans-Peter Beißer, pero nun ye él quien almite o refuga a los nuevos residentes, sinón qu'acata la decisión d'un conseyu formáu por profesores, ex alumnos y autoridaes.

Prestaciones[editar | editar la fonte]

A estos alumnos aventayaos déxase-yos la estancia y la mantención gratuites mientres la so carrera universitaria, hasta consiguir el primer títulu académicu. Amás, la Stiftung realiza programes d'intercambiu con delles de les universidaes europees más prestixoses, lo que facilita non yá la salida de los estudiantes alemanes, sinón tamién la entrada d'alumnos de les universidaes de Salamanca, Pavia, Oxford y del colexu francés ENS nesta luxosa redolada.

Disponen d'una habitación amoblada, xeneralmente con bañu privao, y pueden faer usu de toles sales comunes del Colexu: biblioteca, sala d'Internet, de televisión, de música, de fiestes, cocina amoblada pa les vacaciones, etc. Reciben mantención diaria, sacante los sábados.

Ente les múltiples actividaes a les que los universitarios tienen accesu nel Colexu Maximilianeum, destaquen los cursos d'idiomes, los programes d'intercambiu yá mentaos o l'usu d'instalaciones deportives.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]