Maritxu Sangroniz

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Maritxu SangronizPicto infobox character.png
Vida
Nacimientu

Santiagu9  de payares de 1973

(47 años)
Nacionalidá Bandera de Chile Chile
Estudios
Estudios Universidad Gabriela Mistral (es) Traducir
Llingües castellanu
Oficiu
Oficiu periodista
Cambiar los datos en Wikidata

Maritxu Sangroniz Irizar (Santiago, 9 de payares de 1973) ye una periodista y conductora de noticies chilena.

Perfil profesional[editar | editar la fonte]

Llogró'l so títulu profesional na Universidá Gabriela Mistral. La so carrera empezó nel canal Rock & Pop, onde foi parte de la producción del programa Mira quién fala. De siguío reemplazó a Consuelo Saavedra como conductora de El pulsu. En 1997 integrar a la estación televisiva Mega pa conducir el programa políticu Síamos concretos, xunto a Gregorio Amunátegui.

Los sos siguientes proyeutos incluyeron los programes Cara y sellu (1999-2000) y 48 hores (2003). Amás foi cara del noticieru central mientres más de 10 años, pasando depués al informativu de mediudía del departamentu de prensa. Tamién tuvo al so cargu'l noticiario central dominical y el programa de corte cultural "Vuelta a la Mazana". En marzu 2017 arrenunció a la estación televisiva Mega —onde se desempeñó mientres 20 años— pa dedicase a proyeutos personales rellacionaos con estudios de posgráu.[1]

Tamién hai incursionado en radio, primero na emisora Radio El Conquistador y darréu como conductora de los programes "Xente Oasis" y "Intensamente" en Radio Oasis, anguaño pertenez a Pauta FM.

Referencies[editar | editar la fonte]