Marisol del Olmo

De Wikipedia
Marisol del Olmo
Vida
Nacimientu Ciudá de Méxicu9 de mayu de 1975[1] (48 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actrizactriz de televisión
IMDb nm0215692
Cambiar los datos en Wikidata

Marisol del Olmo (9 de mayu de 1975Ciudá de Méxicu) ye una actriz mexicana.

Biografía[editar | editar la fonte]

L'actriz debutó na pantalla chica na producción Sentimientos ayenos de 1996 que protagonizó la presentadora y actriz Yolanda Andrade xunto a Carlos Ponce darréu a esta producción consigue un papel secundariu na telenovela Pueblo chico, infierno grande en 1997 a la edá de 25 años pa depués integrase finalmente a la esitosa producción El privilegio de amar de 1998 ónde comparte creitos con Adela Noriega.

Remanez nel 2000 col personaxe de Mireya Rodríguez na telenovela La casa en la playa y depués vuelve trabayar con Carla Estrada na so telenovela El manantial en 2001 interpretando a Mercedes.

Nel 2002 tuvo una participación especial nuna de les 4 temporaes de la telenovela Clase 406 como Eugenia Moretti.

Camudar de casa televisiva nel 2003 a Telemundo, onde forma parte de la esitosa telenovela Ladrón de corazones, y 4 años dempués pal 2007 torna a Televisa cola telenovela Pasión que estelarizó Susana González y Fernando Colunga.

El productor Nicandro Díaz convidar a participar Mañana es para siempre nel 2008 como Erika Astorga. Avanzada la producción l'actriz confirma'l so embaranzu, que nun afectó les grabaciones nin al so personaxe na telenovela.

Torna a les telenoveles en 2010 en Soy tu dueña producción de Televisa producida por Nicandro Diaz y estelarizada por Lucero y Fernando Colunga.

Nel añu 2011 participa na nueva serie de Televisa col productor Pedro Torres, El Grecco, onde interpreta a Natalia, que se va estrenar en marzu. Tamién Luis de Llano anuncia que ye la co-protagonista de la so nueva hestoria Esperanza del corazón onde comparte creitos con Lisardo y La reina del melodrama Lucía Méndez, interpretando a Lorenza Duprís, personaxe pol cual ganó'l premiu TVyNovelas 2012 como Meyor actriz coestelar.

En 2012 viaxó a Colombia, onde grabó la novela ¿Quién yes tu? por R.T.I. interpretando a Lucía, l'antagonista de la hestoria, y compartiendo creitu con Julián Gil, Laura Carmine y Jorge Cao.

Na primavera de 2013, tornó a Méxicu y la productora Lucero Suárez ufiertó-y un papel na telenovela De que te quiero, te quiero, como Irene Cáceres.

En 2015 antagoniza la telenovela Amor de barrio del productor Roberto Hernández Vázquez nel so regresu como Catalina Lópezreina.

En 2017 interpreta a la quería Tomasa de Tomasa Tequiero como Juana en Enamorándome de Ramón de la productora Lucero Suárez.

En 2018 participa na telenovela Papá a toda madre Interpretando a Yuriria Bullegoyri.

En 2018 interpreta a Salomé una muyer remanadora en La jefa del campeón y comparte creitos con África Zavala y Carlos Ferro.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Telenoveles[editar | editar la fonte]

Programes[editar | editar la fonte]

Cine[editar | editar la fonte]

  • Dames y caballeros (2011)

Teatru[editar | editar la fonte]

Premios y nominaciones[editar | editar la fonte]

Premios TVyNovelas[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Telenovela Resultáu
2018 Meyor actriz co-estelar Enamorándome de Ramón Nomada[5]
2016 Meyor actriz antagónica Amor de barrio Nomada[6]
2014 Meyor actriz de repartu De que te quiero, te quiero Nomada
2012 Meyor actriz co-estelar Esperanza del corazón Ganadora[7]
2008 Meyor actriz co-estelar Pasión Ganadora

TV Adictu Golden Awards[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Telenovela Resultáu
2007 Meyor actriz en papel secundariu Pasión Ganadora[8]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]