Marisol Carnicero

De Wikipedia
Marisol Carnicero
Vida
Nacimientu Berlangas de Roa22 d'agostu de 1950 (73 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu productora de cine
Premios
IMDb nm0138862
Cambiar los datos en Wikidata

Marisol Carnicero Bartolomé (22 d'agostu de 1950Berlangas de Roa) ye una profesional del ámbitu del cine y de la televisión. Foi la primer muyer n'España n'exercer la responsabilidá de direición de producción, cola película “Vámonos, Bárbara” en 1977. Impulsora y socia fundadora de l'Academia de Cine. Premiu Goya a la meyor direición de producción en 1988.[ensin referencies]

Reseña biográfica[editar | editar la fonte]

Dedicada a la industria audiovisual dende 1968, empecipiar en Televisión Española de la mano de Narciso Ibáñez Serrador, ocupando puestos de secretaria de producción, script o ayudante de direición, en programes como "Historias para no dormir", "Los premios Nobel", el concursu "Un, dos, trés, respuenda otra vegada..." y la película "La residencia".

A principios de los setenta realiza tamién una xira teatral per España y Arxentina cola comedia "El agujerito", desempeñando les funciones de rexidora y téunicu de soníu, según una llarga serie de programes de radio titulaos "Hestories pa pensar".

En 1974, mientres el periodu nel que Narciso Ibáñez Serrador ocupa la direición de programes en TVE, tien al so cargu la direición de la secretaría de programes.

Tres otru periodu de collaboraciones con TVE, en programes como "35 millones d'españoles", nuevamente con Alfredo Amestoy y José Antonio Plaza o "La fada Rebeca", que dirixe Miguel Picazo, va averándose más al cine, trabayando como rexidor, auxiliar y ayudante de aroducción, hasta que llueu s'asitia como direutora de producción.

Como direutora de producción, realiza una serie de películes ente les que s'atopen dalgunos de los mayores ésitos del cine español, según títulos gallardoniaos en diversos festivales de cine.

Foi direutora de producción de los audiovisuales exhibíos nos espectáculos de la Esposición Universal de Sevilla (EXPO 92).

En 1995 encargar de la direición de producción del espectáculu multimedia d'inauguración del Port Vell, en Barcelona.

Dirixe la producción de la gala “100 años de Cine Español”, entamada pola Academia de les Arte y les Ciencies Cinematográfiques d'España y retresmitida por TVE, el 11 d'ochobre de 1996, en Zaragoza.

De nuevu vuelve rellacionase col mundu de la televisión como direutora de producción d'un magacín en direutu: “De domingu a domingu”, producíu pola empresa Europroducciones pa Telecinco, y como ayudante de direición nel musical en direuto “7º de Caballería” pa Televisión Española.

Collaboró, tamién como direutora de producción y productora executiva, en numberosos trabayos publicitarios y curtiumetraxes, según nel service que la productora Sinhué, S.L. llevó a cabu n'España pa la película “Moulin Rouge”, dirixida por Baz Lurhmann y protagonizada por Ewan McGregor y Nicole Kidman.

Impartió cursos sobre producción audiovisual na Escuela d'Imaxe y Soníu de La Coruña, na Escuela de Ciencies Empresariales de Badayoz, nel Institutu Européu de la Empresa Audiovisual, n'Andalucía Dixital Multimedia, en Santillana Formación, nel Institutu d'Empresa y, mientres doce años, impartió regularmente esta disciplina na Escuela de Cinematografía y l'Audiovisual de la Comunidá de Madrid (ECAM).

Collaboró na ellaboración de dos volúmenes de la serie lliteraria Cuadiernos de L'Academia, concretamente los númberos 7/8 y 10, titulaos "En redol a Buñuel" y "Los estudios cinematográficos españoles", respeutivamente, según nel Diccionariu del cine iberoamericanu, editáu pola S.G.A.E.

Impulsora y socia fundadora de l'Academia de cine (Academia de les Artes y les Ciencies Cinematográfiques d'España). Anguaño ye vocal de la so Xunta direutiva.

Llogró'l Premiu Goya a la meyor direición de producción en 1988 y foi nomada pal mesmu gallardón en 1989 y 1990.

Na so pasión por caltener la memoria, amás del volume dedicáu a Buñuel que publicó l'Academia, recoyó en “Un home de cine: Tedy Villalba” munches de les vivencies de los téunicos españoles mientres el periodu en qu'España se convirtió nun plató pa les producciones estauxunidenses.

Na actualidá ta entornada, xunto con un grupu de cineastes, en consiguir que se reconoza la necesidá d'enllantar nos planes d'estudios d'enseñanza primaria l'alfabetización audiovisual.[1]

Distinciones[editar | editar la fonte]

  • Premiu Goya a la meyor direición de producción, 1988
  • Nominaciones a la meyor direición de producción nos Premios Goya, 1989 y 1990

Filmografía[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Casares, Emilio (coord.) (2011). Diccionariu del cine iberoamericanu. SGAE, páx. 362 - 363. ISBN 9788480488228.

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Carnicero, Marisol (2016). Un home de cine: Tedy Villalba. Pigmalión Edypro.
  • Casares, Emilio (coord.) (2011). Diccionariu del cine iberoamericanu. SGAE, páx. 362 - 363. ISBN 9788480488228.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]