Marisa de Leza

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Marisa de Leza
Vida
Nome completu Marisa de Leza
Nacimientu

Madrid9  de xunu de 1933

(86 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Estudios
Llingües castellán
Oficiu
Oficiu actriz
IMDb nm0508148
Cambiar los datos en Wikidata

María Luisa González Benés, conocida artísticamente como Marisa de Leza (Madrid, 9 de xunu de 1933) ye una actriz de cine, teatru y televisión española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Debuta nel cine con tan solo catorce años na película La manigua ensin Dios (1947), de Arturo Ruiz Castillo. A lo llargo de la década de los cincuenta y primeros sesenta consolídase como una destacada actriz, tantu en cine como en teatru, onde interpreta ente otres obres, Les pallabres nel sable, Pigmalión y Dempués de la cayida.

A partir d'esi momentu empieza a distancies les sos apaiciones cinematográfiques, centrando la so carrera nel mediu televisivu, del que se convierte en cara habitual nos años setenta, con notables interpretaciones n'espacios de TVE como Estudiu 1 o series como La Barraca (1979), Pedro I, el Cruel (1988) o Señor alcalde (1998).

Dedicóse tamién con mapa al teatru, con obres como Esquina peligrosa (1963), de J.B. Priestley, Julio César (1964), de William Shakespeare, Águila de blasón (1966), de Valle-Inclán, Fedra (1973), de Miguel de Unamuno, La doble hestoria del doctor Valmy (1976), Xueces na nueche (1979), dambes de Antonio Buero Vallina, Crónica de l'alba. Valentina, de Ramón J. Sender (1982), La cena del rei Baltasar, de Pedro Calderón de la Barca, La lloba (1993), Volpone (1998) de Ben Johnson, Enrique IV (2002), con direición de José Tamayo.

En 2000, tres dellos años d'ausencia, tornó a la patalla grande con You're the one (una hestoria d'entós), de José Luis Garci, interpretando a la madre de Lydia Bosch.

Teatru[editar | editar la fonte]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Premios[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]



Marisa de Leza