María San Juan

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
María San JuanPicto infobox character.png
Vida
Nacimientu

1962

(56/57 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Estudios
Llingües castellanu
Oficiu
Oficiu presentadora de televisión y periodista
Cambiar los datos en Wikidata

María San Juan (Xixón, 1963) ye una periodista española.

La so trayeutoria profesional desenvolvióse siempres na cadena pública Televisión española, anque empezó la so actividá profesional na emisora llocal de Radiocadena española de la so ciudá natal.

La primer vegada que se punxo ante una cámara foi n'abril de 1988, acompañando a Luis de Benitu na presentación de la segunda edición de Telediariu. Foi Clara Isabel Francia quien propunxo'l so nome como presentadora de tal informativu.

Un añu dempués, y siempres dientro de los servicios informativos, pasa al programa 48 Hores. Tamién en 1989 comparte con Manuel Almendros la conducción del magacín Sábadu Revista (1989-1990) y Cada mañana (1991), con Secundino González.[1]

Dende ochobre de 1992 a 2007 presenta l'espaciu de divulgación científica y cultural L'aventura del saber, y tres cerca de quince años, y dexando al marxe los informativos, convertir nuna de los presentadores que más tiempu permaneció de forma ininterrumpida nun programa de TV n'España.

Foi redactora del espaciu Cine de barriu y ente 2008 y 2009 presentó l'espaciu Agrosfera en La 2 de TVE. Dende entós presenta informativos en Canal 24 hores.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



María San Juan