María Mazás

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
María MazásPicto infobox character.png
María Mazás.jpg
Vida
Nome completu María Mazás Lata
Nacimientu A Coruña9  d'agostu de 1960
Nacionalidá Bandera d'España España
Fallecimientu

5  d'ochobre de 2017

(57 años)
Oficiu
Oficiu artista plástica, pintora, escultora, poeta, diseñadora, baillarina, escritora y diseñadora de moda
Cambiar los datos en Wikidata

María Mazás Llata (9  d'agostu de 1960A Coruña - 5  d'ochobre de 2017), conocida como María Mazás, foi una artista plástica, pintora, escultora, poeta, diseñadora de sombreros y baillarina.

Biografía[editar | editar la fonte]

Creadora y artista, María Mazás provien del mundu de la danza clásica contemporánea. Empezó la so carrera profesional siendo baillarina, pero en 1987 camudó'l so aldu creativu y empezó a dedicase a la sombrerería. María Mazás foi una artista autodidacta que se definió a partir d'una constante investigación. En pasando trés años n'Alemaña, investigando sobre'l so nuevu oficiu, instalar en Barcelona en 1991,[1] anque siempres desenvolvió'l so trabayu a caballu ente dambos llugares. Trabayó pal mundu de la moda y l'estilismu en pasareles internacionales, según tamién participó en diversos montaxes teatrales y en más de trenta exposición en ciudaes como Friburgu, Roma, Venecia y París.[2] Nel so trabayu como diseñadora de sombreros destacóse l'orixinal usu de materiales tantu clásicos como totalmente innovadores.[1]

Tres 17 años de dedicación a la sombrerería como arte, María Mazás retomó la so carrera como pintora, inspirada na tradición xaponesa de la caligrafía y la pintura sumi-y, que combinó col so interés pola pintura espresionista pa desenvolver una obra de fonda espiritualidá. Trabayó tamién colaxs y escultura.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

María Mazás