María Mazás

De Wikipedia
María Mazás
Vida
Nacimientu A Coruña9 d'agostu de 1960
Nacionalidá España
Muerte 5 d'ochobre de 2017 (57 años)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu artista visual, pintora, escultora, poeta, diseñadora, baillarina, escritoradiseñadora de moda
Cambiar los datos en Wikidata

María Mazás Llata (9 d'agostu de 1960A Coruña – 5 d'ochobre de 2017), conocida como María Mazás, foi una artista plástica, pintora, escultora, poeta, diseñadora de sombreros y baillarina.

Biografía[editar | editar la fonte]

Creadora y artista, María Mazás provién del mundu de la danza clásica contemporánea. Empezó la so carrera profesional siendo baillarina, pero en 1987 camudó'l so aldu creativu y empezó a dedicase a la sombrerería. María Mazás foi una artista autodidacta que se definió a partir d'una constante investigación. En pasando trés años n'Alemaña, investigando sobre'l so nuevu oficiu, instalar en Barcelona en 1991,[1] anque siempres desenvolvió'l so trabayu a caballu ente dambos llugares. Trabayó pal mundu de la moda y l'estilismu en pasareles internacionales, según tamién participó en diversos montaxes teatrales y en más de trenta exposición en ciudaes como Friburgu, Roma, Venecia y París.[2] Nel so trabayu como diseñadora de sombreros destacóse l'orixinal usu de materiales tanto clásicos como totalmente innovadores.[1]

Tres 17 años de dedicación a la sombrerería como arte, María Mazás retomó la so carrera como pintora, inspirada na tradición xaponesa de la caligrafía y la pintura sumi-e, que combinó col so interés pola pintura espresionista pa desenvolver una obra de fonda espiritualidá. Trabayó tamién colaxs y escultura.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]