Mahenge

Coordenaes: 8°41′S 36°43′E / 8.68°S 36.72°E / -8.68; 36.72
De Wikipedia
Mahenge
monte
Situación
Coordenaes 8°41′S 36°43′E / 8.68°S 36.72°E / -8.68; 36.72
Mahenge alcuéntrase en Tanzania
Mahenge
Mahenge
Mahenge (Tanzania)
Cambiar los datos en Wikidata

Mahenge ye un macizu montascosu caliar de Tanzania que forma un pandu onduláu que la so altor mediu ye d'unos 1000 m, con un máximu de 1400 m na reserva forestal de Muhulu. Atopar a 50 km al suroeste de los montes Udzungwa, nel distritu Ulanga, rexón de Morogoro. La población de Mahenge ye d'unos 32.000 habitantes. Dientro del so área d'influencia hai siete reserves forestales: Ligamba, l'escarpe de Mahenge, Mselezi, Muhulu, Myoe, Nawenge y Sali, qu'entienden unes 5.000 hectárees ente toes. El monte bazcuya ente les tierres baxes, el monte submontano y daqué de montano, anque suelen ser de poco tamañu y fuertemente degradaos.[1] El conxuntu del macizu ocupa unos 50 quilómetros de norte a sur por 25 km d'este a oeste.[2]

Biodiversidá[editar | editar la fonte]

Yá que forma parte del Arcu montascosu Oriental de Tanzania, tien 2 vertebraos y 5 árboles endémicos d'esta rexón xeográfica. El monte atópase permanentemente amenaciáu pol fueu y baltar p'aprovechamientu forestal o la so conversión en tierres agrícoles.

Na reserva de Mahenge (500 hai) ye endémicu Dombeya amaniensis. Na reserva de Nawenge (700 hai), son endémicos Lobelia longisepala, Memecylon schliebenii, Psychotria megalopus y Strptocarpus solenanthus. En delles de les reserves habiten l'elefante y el búfalo, y Sali atópase na ruta d'emigración de los elefantes.

La reserva forestal más conocida ye la del escarpe Mahenge, a 8 km del pueblu del mesmu nome. El so nome completu ye Mahenge Scarp Catchment Forest Reserve, y fundóse en 1954. Atópase amenazada por una factoría de grafitu y mines de [[[rubín|rubinos]].[3]

La estación seca va de xunu a ochobre. L'agua sume por cuenta de la naturaleza caliar del suelu y apaez nos calces de los diversos ríos qu'apaecen alredor del pandu: Msingizi, Ruaha y Luhombero en Sali; Mwezeza, Lwamba, Nalwegere, Erasi y Mwero en Myoe; Mbingu, Chilomba y Mwaya en Mselezi, y Sofi en Ligamba.[4] A pesar de la escasez d'agua, esta rexón dio nome a un sapu, Mertensophryne loveridgei (mahenge toad), endémicu d'esta rexón y afechu a los montes secos tropicales.

La principal actividá económica ye l'agricultura. Los principales cultivos son el maíz, el arroz y les xudíes.

Historia[editar | editar la fonte]

En Mahenge hai un hospital, un mercáu y escueles primaries. En 1897 foi establecida una misión católica de los capuchinos y na actualidá hai un seminariu Kasita franciscanu.[5] La diocesis de Mahenge establecer en 1964. El 60% de la población ye católica.

Mientres la dómina de la esclavitú, Mahenge fíxose famosu por ser el trubiecu de numberosos cazadores d'esclavos. En 1919, la capital d'África Oriental Alemana establecer en Mahenge, antes de ser treslladada a Dar es Salaam, cuando los ingleses arrampuñáron-y el control del país a los alemanes.

Na ciudá de Mahenge, les tropes del Congo belga, so les órdenes del teniente coronel Armand Huyghé de Mahenge, llograron una victoria decisiva sobre los askaris del exércitu alemán del África Oriental Alemana.

Hai otru puebo en Tanzania col nome de Mahenge, que tien un gran interés polos sos fósiles,[6] 65 km al oeste de Singida.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]