Mónica Fein

De Wikipedia
Mónica Fein
diputada d'Arxentina

10 avientu 2021 -
Distritu: Provincia de Santa Fe (es) Traducir
diputada d'Arxentina

Vida
Nacimientu Luján (es) Traducir3 de xunu de 1957 (66 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Estudios
Estudios Universidá Nacional de Rosario
Llingües falaes castellanu
Oficiu política
Llugares de trabayu Buenos Aires
Creencies
Partíu políticu Partido Socialista (es) Traducir
monicafein.com
Cambiar los datos en Wikidata

Mónica Fein (3 de xunu de 1957Luján (es) Traducir) ye una política y bioquímica arxentina, perteneciente al Partíu Socialista. Dende 2011 ye la intendenta de la ciudá de Rosario.

Biografía[editar | editar la fonte]

Comienzos[editar | editar la fonte]

Cursó los sos estudios primariu y secundariu nel colexu Misericordia de San Nicolás. A los 17 años empecipió la so militancia política, afiliándose al Partíu Socialista. Participó viviegamente del Movimientu Nacional Reformista, siendo presidenta del Centru d'Estudiantes de la Facultá de Ciencies Bioquímiques y Farmacia de la Universidá Nacional de Rosario (UNR), d'onde egresó como bioquímica. Siguió la vinculación col ámbitu académicu desempeñándose como secretaria de Bienestar Estudiantil y conseyera graduada de la so facultá y como secretaria d'Estensión Universitaria de la UNR.

Empecipió la so formación en Salú Pública nel Institutu Lazarte. Yá na municipalidá de Rosario, participó en 1992 de la creación del LEM (Llaboratoriu d'Especialidaes Melecinales), modelu nacional na producción pública de melecines, coordinando'l so desenvolvimientu xunto a referentes académicos.

Ta casada dende hai 40 años y ye madre de dos fíos.

Funcionaria municipal[editar | editar la fonte]

En 1995 asumió na Direición Xeneral de Saneamientu, onde impulsó un cambéu de paradigma nel control bromatolóxicu. Asina'l so equipu desenvolvió l'Institutu del Alimentu, pioneru na prevención y educación pa la calidá alimentaria.

Hermes Binner, daquella intendente de la ciudá, convocar en 1997 como secretaria de Salú Pública, onde fortaleció les redes d'atención primaria y proyeutó ámbitos hospitalarios d'excelencia que se tresformaríen nun distintivu de la ciudá. Na so xestión poner en marcha'l CEMAR (Centru d'Especialidaes Médiques Ambulatorias de Rosario), con altu grau d'especialización y teunoloxía. En 2001 encabezó la llista de candidatos a conceyal que más votos llogró. Ocupó la so banca hasta 2003, desempeñándose como presidenta de la Comisión de Salú.

L'intendente Miguel Lifschitz convocar a formar parte del so primer gabinete como secretaria de Salú Pública. Nesta etapa inauguró'l modernu edificiu de la Maternidad Martin y pola so xestión recibió la reconocencia de la OMS (Organización Mundial de la Salú). Nel añu 2007 foi electa diputada nacional de Santa Fe pol Frente Progresista Cívicu y Social. Foi presidenta del bloque del Partíu Socialista, secretaria de la Comisión d'Aición Social y Salú Pública ya integrante de les comisiones d'Analises y Siguimientu de Normes Tributaries y Provisionales; Asuntos Constitucionales; Llexislación Xeneral; Población y Desenvolvimientu Humanu y Tercer Edá.[1]

Intendenta de Rosario (2011-actualidá)[editar | editar la fonte]

En 2011 presentóse como candidata a intendente de la ciudá de Rosario pol Frente Progresista Cívicu y Social. Foi electa col 52,18 % de los votos, convirtiéndose asina na primer muyer intendente socialista de Rosario y de l'Arxentina.[2]

El 15 de xunu de 2015 foi reelecta pal cargu d'intendente de la ciudá de Rosario, con un total del 30% de los votos, imponiéndose ante la candidata del PRO Ana Laura Martínez.

Notes y referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Blogue Mónica Fein». Consultáu'l 2 d'agostu de 2011.
  2. «Eleiciones Santa Fe». Archiváu dende l'orixinal, el 2 de setiembre de 2011. Consultáu'l 2 d'agostu de 2011.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Miguel Lifschitz

Intendente de Rosario

2011 - 2015
Socesor:
Nel cargu