Luis Ernesto Ordóñez Castillo

De Wikipedia
Luis Ernesto Ordóñez Castillo
Vida
Nacimientu Albán7 de xineru de 1914
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Muerte Bogotá16 de marzu de 1990 (76 años)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu políticu
Cambiar los datos en Wikidata

Luis Ernesto Ordóñez Castillo (7 de xineru de 1914Albán – 16 de marzu de 1990Bogotá) foi un militar y políticu colombianu, qu'integró la Xunta Militar que gobernó a Colombia del 10 de mayu de 1957 al 7 d'agostu de 1958, en reemplazu del xeneral Gustavo Rojas Pinilla.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Graduóse como bachiller de les Escueles Xuníes de Bogotá. En 1929 ingresó a la Escuela Militar de Cadetes. Graduar n'avientu de 1931 como subteniente d'artillería. Los primeros años de la so carrera militar emprestar na Escuela de Caballería, el Grupu númberu 5 Maza de caballería, el grupu númberu 5 d'artillería Galano, la batería de costa Tenerife, el grupu d'artillería número 6 Berbeo y la Escuela d'Artillería. En 1949, siendo comandante del grupu d'artillería número 3 Palacé (güei Batallón), esta unidá militar allugar nel llugar qu'anguaño se llevanta, en predivos donaos pol conceyu de Buga. Depués ocupó los altos cargos de direutor de la Escuela de Sanidá, alcalde militar de Salamina y de Moniquirá, comandante del grupu d'artillería Palacé, comandante de la Escuela blindada y de Motorización, Xefe de la Casa Militar, amestáu militar de la embaxada de Colombia en Gran Bretaña, y xefe del Serviciu d'Intelixencia Colombianu SIC.

Presidente de Colombia[editar | editar la fonte]

Foi incluyíu na nómina d'integrantes de la Xunta Militar que'l xeneral Gustavo Rojas Pinilla conformó por que lo asocediera na presidencia de Colombia con ocasión del so arrenunciu, el 10 de mayu de 1957.

Principales polítiques[editar | editar la fonte]

Como integrante de la Xunta Militar actuaba como voceru de la mesma ante los medios de comunicación. La Xunta Militar foi acusada de favorecer un golpe d'estáu y por esta razón los sos cinco miembros fueron deteníos. El xeneral Luis Ernesto Ordóñez Castillo foi arrestáu na so residencia, n'hores de la madrugada, d'onde se negó a salir ensin antes faer el debíu usu del so uniforme militar. La Xunta Militar foi declarada inocente de les acusaciones y tolos sos miembros volvieron a la llibertá.

Últimos años[editar | editar la fonte]

Desempeñóse como embaxador de Colombia en Canadá na alministración de Misael Pastrana Borrero, cargu nel que robló l'alcuerdu comercial colombo-canadiense de 1971. Depués foi embaxador de Colombia en Panamá mientres el gobiernu de Julio César Turbay Ayala. Darréu foi cofundador de la Fundación Universitaria Los Llibertadores.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]