Lucky Strike

De Wikipedia
Lucky Strike
marca de cigarros
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación1871
Organigrama
Dueñu British American Tobacco
Sector
Industria industria del tabaco (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Lucky Strike ye una reconocida marca de cigarros propiedá de British American Tobacco. Introducida en 1871, ta representada por un logotipu bien conocíu, el bull's eye. La marca ufierta al consumidor trés clases de pitos: rede, silver y classic (ensin filtru).

Na actualidá, el fumar tabacu considérase un usu llegal de la droga nicotina con fines recreativos en gran parte del mundu. Tamién se consideró una afición masculina a lo llargo de la historia hasta la introducción masiva de les muyeres nel mercáu llaboral, que foi a distintu ritmu en cada país. Anque esta imaxe positiva que se-y tenía camudó a finales del sieglu XX por diversu estudios qu'aprofien los daños a la salú. Esiste de la mesma evidencia científica que suxure que los homes con altos niveles de testosterona son muncho más propensos a realizar actividaes que entrañen riesgos pa la so salú ya integridá física, ente elles fumar tabacu.[1]

Historia[editar | editar la fonte]

En 1871, R.A. Patterson de Richmond, Virxinia, introdució per primer vegada esta marca, una gran lacrosa como un amiestu de tabacu para fumar. En 1916, la American Tobacco Company introduz el pitu nun paquete verde escuru.

En 1946,con motivu del final de la Segunda Guerra Mundial (1945),el formatu del paquete de tabacu camuda del verde escuru al blancu.Dizse que foi n'homenaxe a les bombes atómiques llanzaes contra Xapón.El fondu blancu col círculu de color coloráu en mediu (igual que la bandera de Xapón),"Lucky Strike" que significa lliteralmente un "golpe de suerte" y d'últimes podía lleese na parte baxa del paquete "It´s toasted" que la so traducción ye "tán turraos".Munches coincidencies en referencia a Hiroshima y Nagasaki.
[ensin referencies]

En 1978 Brown & Williamson mercó los derechos d'esportación. En 1994, la mesma compañía mercó los derechos pa los Estaos Xuníos. En 1996, los pitos con filtru son llanzaos oficialmente en San Francisco, California pero hasta 1999 nun s'atoparon disponibles nel restu del país.

Mientres 1991 y 1992 foi unu de les marques de los lletreros estáticos nos estadios del fútbol chileno y auspiciador de la Copa América 1991 y Copa América 1993

Anque se diz que'l nome deber a la famosa frase de la fiebre del oru, en verdá foi al resultáu d'una fuelga (que la so traducción al inglés tamién ye strike) per parte de los trabayadores los cualos consiguieron parte de les sos reivindicaciones (daqué totalmente inusual na dómina), d'ende'l calificativu afortunáu. Anque'l nome sobrevivió, siempres se quixo despintar la hestoria por motivos socioeconómicos.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. CNN Health: “Testosterone: The good and the bad” (Testosterona: lo bono y lo malo).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]