Love, Simon

De Wikipedia
Love, Simon
Datos
Títulu orixinal Love, Simon (en)
Xéneru cine de comedia, cine dramáticu, cine románticu y cine LGBT
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 16 marzu 2018 (Estaos Xuníos)
28 xunu 2018 (Alemaña)
6 abril 2018 (Reinu Xuníu)
4 mayu 2018 (Finlandia)
21 xunu 2018 (Hungría)
16 xunu 2018 (Países Baxos)
27 febreru 2018 (Mardi Gras Film Festival (en) Traducir)
24 mayu 2018 (Tailandia)
Idioma orixinal inglés
Duración 110 min
Llugar de la narración Atlanta
Rodaxe Atlanta
Formatu 2.39:1
Color en color
Ficha téunica
Direición Greg Berlanti
Producción Wyck Godfrey y Marty Bowen
Guión Elizabeth Berger (en) Traducir
Isaac Aptaker (en) Traducir
Música Rob Simonsen
Fotografía John Guleserian
Edición Harry Jierjian
Repartu Nick Robinson, Katherine Langford, Alexandra Shipp, Jorge Lendeborg, Miles Dominic Heizer (es) Traducir, Keiynan Lonsdale (es) Traducir, Logan Miller, Jennifer Garner, Josh Duhamel, Tony Hale, Talitha Bateman, Joey Pollari y Mackenzie Lintz
Ver llista completa
Compañíes
Productora 20th Century Fox, Temple Hill Entertainment (es) Traducir y TSG Entertainment
Distribuidora 20th Century Fox y Fórum Hungary (es) Traducir
Costu 17 000 000 $[5]
Calificaciones
CNC tolos públicos[6]
FSK FSK 0 (es) Traducir[7]
Medierådet apta pa l'audiencia en xeneral, pero non recomendable pa menores de siete años[8]
MPAA PG-13
Love, Simon Love, Victor (es) Traducir
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Love, Simon ye una película romántica d'Estaos Xuníos dirixida por Greg Berlanti y basada na novela Simon vs. the Homo Sapiens Axenda de Becky Albertalli. La película ye protagonizada por Nick Robinson, Josh Duhamel y Jennifer Garner.

La película estrenar nos Estaos Xuníos el 16 de marzu de 2018 por 20th Century Fox. Ye clasificáu como la primer película estrenada por un gran estudiu n'enfocase nun romance adolescente gai.[9][10]

Trama[editar | editar la fonte]

Simon Spier ye un adolescente gai de la secundaria n'Atlanta quien entá nun dio a conocer la so homosexualidá. Tien una bona y amorosa familia, los padres Emily y Jack, la hermana Nora, y trés meyores amigos: Nick y Leah, a los que conoció casi tola vida, y l'acabante llegar Abby. Un día, Leah informa a Simon alrodiu de una confesión en llinia por un estudiante gai de callao de la escuela, conocíu a cencielles pol seudónimu “Blue”. Simon empieza a comunicase con él como “Jacques”. Los dos confíense mutuamente unos detalles personales, y ente los dos forma una verdadera conexón. Sicasí, los correos afayar por accidente por otru estudiante, Martin, quien ta namoráu de Abby. Al enterase del secretu, Martin chantajea a Simon coles semeyes de los correos y esixe que lu ayudar a conquistar a Abby.

Simon empieza a abarruntar qu'un compañeru so, Bram, ye Blue. Na fiesta de Halloween, intenta intimar con Bram, pero Simon sospriende a Bram y otra estudiante, enguedeyándose. Borrachu, Leah lleva a Simon a casa y pasa la nueche con él. Fala vagamente alrodiu de cómo se siente como si fuera'l so destín tar namorada de daquién bien intensamente, y Simon cree que se refier al so amigu, Nick.

Más tarde, Simon axuntar con Abby y Martin nun restorán yá que Simon pidió que practiquen los sos guiones pal musical inminente. Ende, Simon conoz a un mozu llamáu Lyle, y cree que Lyle ye Blue, y gradualmente Martin y Abby fáense amigos. Esta nueche, Simon sale del armariu y siéntese incentiváu cuando Abby reacciona positivamente. Nun partíu de fútbol americanu, atopar con Lyle ya intenta convida-y a salir. Sicasí, Simon pescuda qu'a Lyle interésa-y Abby.

Simon, cafiante, encamienta que Martin faiga daqué grande pa llamar l'atención de Abby. Mientres l'himnu nacional, Martin, vistíu de la mascota de la escuela, cueye'l micrófonu y declara el so amor por Abby primero de too l'estadiu, pero ella almite que nun-y gusta. Martin, humildáu, recibe bien negativa atención.

En Nuechebona, Martin xube les semeyes al sitiu de cotilleos en llinia de la escuela, y llapada a Simon pol so nome. Nora reporta les semeyes y el sitiu quitar, pero la mayoría de los estudiantes yá les vieron. Trata de consolar al so hermanu, pero Simon refuga la so ayuda y nun respuende a los mensaxes de los sos amigos. La mañana de Navidá, Simon sale d'armariu ante los sos padres, tán sorprendíos pero dan-y sofitu. Dempués, Blue diz-y a Simon que los dos tienen de dexar de comunicase, y borra el so corréu electrónicu.

Dempués de la Navidá, Nick y Abby enterar de que Simon manipoliaba a Abby como pa faer que saliera con Martin, y enóxense con él poles sos mentires. Leah confiesa que taba namorada de Simon, non de Nick, y ta cafiante porque lo dixo a Abby primeru.

Na escuela, Simon intenta determinar la identidá de Blue, en devanéu. Na cafetería, Simon y otru estudiante gai, Ethan, son humildaos públicamente. Ethan y Simon alderiquen les dificultaes en redol a ser gai. Al salir de la escuela, Martin intenta esculpase a Simon, quien furiosamente refuga l'intentu.

Dempués de que los sos padres consolar, Simon pidir# esculpes a Leah, y almite que ta namoráu de Blue. Leah ayúdalu a ameyorar les rellaciones con Nick y Abby, agora en pareya. Simon publica una confesión na que busca a Blue y pide que revele la so identidá. Esperando a Blue nel desfile ivernizu, Simon monta na noria, llamando l'atención de munchos compañeros, hasta que nun-y queda nengún ticket. Martin apaez y, pa reparar el dañu, mérca-y una última vuelta. Xustu antes d'empezar la noria per última vegada, Bram sentar con Simon y revélase como Blue, confesándo-y que'l besu cola moza en Halloween foi frutu de la embriaguez. Los dos monten na noria y bésense.

La vida de Simon gradualmente normalízase de nuevu y empieza una rellación con Bram. La película acaba con Simon abandonando la rutina diaria (colos sos amigos, y agora con Bram), aportunando en que nun vaigan a la escuela, y nel so llugar, tengan una aventura.

Repartu y personaxes[editar | editar la fonte]

  • Nick Robinson como Simon Spier
    • Bryson Pitts como Simon Spier de 11 años
    • Nye Reynolds como Simon Spier de 5 años
  • Katherine Langford como Leah Burke, la meyor amiga de Simon
  • Alexandra Shipp como Abby Suso, amiga de Simon, quien se mudu hai 6 meses
  • Jorge Lendeborg Jr. como Nick Eisner, el meyor amigu de Simon
  • Keiynan Lonsdale como Abraham "Bram" Greenfeld, unu de los amigos y compañeros de clase de Simon.
  • Logan Miller como Martin Addison, unu de los compañeros de clase de Simon que lo chantajea
  • Miles Heizer como Cal Price, unu de los amigos y compañeros de clase de Simon
  • Jennifer Garner como Emily Spier, la madre de Simon
  • Josh Duhamel como Jack Spier, el padre de Simon
  • Tony Hale como'l Sr. Worth, unu de los profesores de Simon
  • Talitha Bateman como Nora Spier, la hermana de Simon
    • Skye Mowbray como de 6 años
  • Colton Haynes como Kevin
  • Natasha Rothwell como la Sra. Albright
  • Joey Pollari como Lyle

Producción[editar | editar la fonte]

Desenvuelvo[editar | editar la fonte]

El 29 d'ochobre de 2015, anuncióse que Fox 2000 adquirió los derechos pa faer una adautación de la novela.[11] El 6 de setiembre de 2016, Greg Berlanti foi contratáu como direutor.[12]

Casting[editar | editar la fonte]

N'avientu de 2016, Nick Robinson taba en conversaciones pa protagonizar la película pal papel principal y darréu xunióse al repartu.[13] Jennifer Garner xunir a la película en febreru de 2017.[14]

Rodaxe[editar | editar la fonte]

La fotografía principal empezó'l 6 de marzu de 2017 n'Atlanta.[15] Jennifer Garner foi vista filmando les sos escenes el 21 de marzu de 2017.[16] La filmación terminó oficialmente'l 23 d'abril de 2017.[17]

Banda sonora[editar | editar la fonte]

Plantía:Infobox album

La banda sonora de la película inclúi música de Troye Sivan, Bleachers, Amy Shark, Brenton Wood, The 1975, Normani Kordei y Khalid ente otros. El primer cantar llanzáu dende la banda sonora foi "Alfie's Song (Not So Typical Love Song)" de Bleachers.[18][19] Plantía:Tracklist

Receición[editar | editar la fonte]

Love, Simon recibió reseñes por demás positives de parte de la crítica y de l'audiencia. En Rotten Tomatoes, la película tien una aprobación de 93%, basada en 148 reseñes, con una calificación de 7.5/10, ente que de parte de l'audiencia recibió una aprobación de 91%, basada en 4254 votos, con una calificación de 4.5/5.[20] En Metacritic dio-y a la película una puntuación de 73 de 100, basada en 37 reseñes, indicando "reseñes xeneralmente positives".[21] Les audiencies de CinemaScore diéron-y una "A+" nuna escala d'A+ a F, ente que nel sitiu IMDB los usuarios diéron-y una puntuación de 8.1/10, sobre la base de 12 159 votos.[22]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 27 marzu 2018.
  2. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 11 marzu 2018.
  3. URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx.
  4. URL de la referencia: https://www.sfcinemacity.com/movie/HO00000086. Llingua de la obra o nome: tailandés.
  5. URL de la referencia: https://www.nytimes.com/2018/02/15/business/media/black-panther-hollywood-diversity.html.
  6. URL de la referencia: http://www.cnc.fr/web/fr/rechercher-une-oeuvre/-/visa/148311.
  7. URL de la referencia: https://www.spio-fsk.de/asp/fskkarte.asp?pvid=582722.
  8. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  9. «'Love, Simon': Your first look at 2018's major studio gai teen romance» (n'inglés). EW.com. http://ew.com/movies/2017/10/31/love-simon-first-look/. Consultáu'l 11 de marzu de 2018. 
  10. Lang, Brent (9 de marzu de 2018). «'Love, Simon' Stars Say Gai Teen Romance Will Save Lives» (n'inglés). Variety. http://variety.com/2018/scene/vpage/love-simon-premiere-gai-teen-romantic-comedy-1202722636/. Consultáu'l 11 de marzu de 2018. 
  11. «YÁ Novel 'Simon Vs The Homo Sapiens Axenda' Acquired By Fox 2000». Deadline (29 d'ochobre de 2015). Consultáu'l 4 d'abril de 2017.
  12. «Greg Berlanti will direct 'Simon vs. the Homo Sapiens Axenda'». The Hollywood Reporter (6 de setiembre de 2015). Consultáu'l 4 d'abril de 2017.
  13. «Nick Robinson in Talks to Star in 'Simon vs. the Homo Sapiens Axenda' Movie Adaptation». Variety (6 d'avientu de 2016). Consultáu'l 3 d'abril de 2017.
  14. «Jennifer Garner In Final Negotiations To Join 'Simon vs The Homo Sapiens Axenda'». Deadline (21 de febreru de 2017). Consultáu'l 3 d'abril de 2017.
  15. «'Simon vs. The Homo Sapiens Axenda' Open Casting Call». ProjectCasting.com (26 de xineru de 2017). Consultáu'l 4 d'abril de 2017.
  16. «Jennifer Garner Films New Movie in Atlanta». People (21 de marzu de 2017). Consultáu'l 3 d'abril de 2017.
  17. «That's a beautiful wrap on #simonvthehomosapiensagenda such a pleasure working with people I looooooove and respect». @AlexShipppp (24 de marzu de 2017). Consultáu'l 23 d'abril de 2017.
  18. «Bleachers Release 'Alfie's Song (Not So Typical Love Song)' From 'Love, Simon' Soundtrack: Listen». Billboard.
  19. Love, Simon (Original Motion Picture Soundtrack) by Various Artists on Apple Music, 16 de marzu de 2018, https://itunes.apple.com/us/album/love-simon-original-motion-picture-soundtrack/1334779517, consultáu'l 17 de xineru de 2018 
  20. «Love, Simon». Rotten Tomatoes. Consultáu'l 12 d'abril de 2018.
  21. «Love, Simon». Metacritic. Consultáu'l 12 d'abril de 2018.
  22. «Love, Simon». IMDB. Consultáu'l 12 d'abril de 2018.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]